Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Na początku rundy wszyscy dostają ammo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 lays1992

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 07.03.2010 09:43

Witam, szukam pluginu który na początku każdej rundy będzie daw2ał full ammo ( do szturmówek i do pistolów). Proszę o szybką pomoc

Pozdrawiam
lays1992
  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.03.2010 10:13

Masz:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define TASK_ID 768

new weapon_ammo_max[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100}

public plugin_init() {
register_plugin("Darmowe Ammo", "1.0", "Peyote")

register_event("ResetHUD", "Spawn", "be")
}
public Spawn(id)
set_task(0.1, "DodajAmmo", id+TASK_ID) // jak zrobie od razu to nie pobiera broni

public DodajAmmo(id)
{
id -= TASK_ID
new weapons[32]
new weaponsnum
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum)
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(weapons[i] != 29)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], weapon_ammo_max[weapons[i]])
}

  • +
  • -
  • 1

#3 lays1992

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 07.03.2010 18:23

ok, działa, dzięki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych