Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

fbang - zdjęcie

fbang

Rejestracja: 06.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.05.2013 16:35
-----

#487204 Czy jest jakieś zabezpieczenie przed komendą na speeda?

Napisane przez fbang w 05.12.2012 19:16


#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("Test", "0.1", "K!113r")
}
public client_putinserver(id)
{
if(is_user_connected(id))
client_cmd(id, "cl_forwardspeed 400")
}


Ustawia komendę przy wejściu na serwer (rozwiązanie fbang'a nie zadziała do końca, ponieważ ustawia komendę 5 sekund po wczytaniu nowej mapy).


#include <amxmodx>

#define TASK_USTAW 987100

public plugin_init()
{
register_plugin("Test", "0.1", "K!113r")
}
public client_putinserver(id)
{
if(task_exists(TASK_USTAW+id))
remove_task(TASK_USTAW+id)
if(is_user_connected(id))
set_task(5.0, "Ustaw", TASK_USTAW+id, _, _, "b")
}
public client_disconnect(id)
{
if(task_exists(TASK_USTAW+id))
remove_task(TASK_USTAW+id)
}
public Ustaw(task_id)
{
new id = task_id - TASK_USTAW
client_cmd(id, "cl_forwardspeed 400")
}


Ustawia komendę graczowi co 5 sekund od połączenia z serwerem (trochę słabe rozwiązanie, bo jak ktoś będzie mieć binda to i tak będzie biegał, lecz mało graczy ma takie bindy :D )
Pierwsze na pewno zadziała, drugie nie testowane.

Jeżeli nie odpowiada to najwyżej później dopiszę blokade zmiany (chyba się da :D)

coś ci sie pomylilo synuś.
Mój kod ustawia co 5 sekund wszystkim graczom.
  • +
  • -
  • 1


#487167 dziwna sprawa z logami serwera

Napisane przez fbang w 05.12.2012 17:47

Brak soar, cichociemny itd. w folderze plugins.
  • +
  • -
  • 1


#487159 Czy jest jakieś zabezpieczenie przed komendą na speeda?

Napisane przez fbang w 05.12.2012 17:33


#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Wymus Komendy","1","asd")
set_task(5.0, "Wymus",0,"",0,"b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Wymus(){
client_cmd(0, "cl_forwardspeed 400")

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#382492 [ROZWIĄZANE] Napis obok celownika

Napisane przez fbang w 17.03.2012 21:04

Wina leży po print_center.
Daj .sma.
  • +
  • -
  • 1


#379340 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase "Samobojca".

Napisane przez fbang w 12.03.2012 00:08

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Samobojca";
new const opis[] = "Jak nacisnie E to wybucha";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klasa[33];
new sprite_blast,
sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klasa[id])
Eksploduj(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ma_klasa[id])
{
Eksploduj(id)
}
}

public Eksploduj(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
user_silentkill(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klasa[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klasa[id] = false;

}


  • +
  • -
  • 1


#378758 Nie radzisz Sobie / Zmień Klasę

Napisane przez fbang w 11.03.2012 12:04

Proste a dobre
To akurat możemy my oceniać.
Kompletnie niepotrzebny syf, już lepiej w ad managerze takie coś zrobić.
  • +
  • -
  • 2


#375980 [ROZWIĄZANE] Zmienne statyczne

Napisane przez fbang w 05.03.2012 19:27

Różnicy nie ma oprócz estetyki i rodzaju wywoływania.
  • +
  • -
  • 1


#368103 Prośba o trudne klasy :)

Napisane przez fbang w 20.02.2012 20:28

@up

skopiowany Replicant tylko nazwa zmieniona :?

no tak, a co on chciał?
  • +
  • -
  • 1


#368072 Prośba o trudne klasy :)

Napisane przez fbang w 20.02.2012 19:59

1. Nie mogą.
2. Nie można (wtedy pisze
Musisz postawic replike dalej)
3. Nie, tylko odbija obrażenia.
4. Jest u mnie na serwerze od wielu miesięcy :)
  • +
  • -
  • 1


#367713 Napalm, czyli granat podpalający - perk

Napisane przez fbang w 20.02.2012 01:10

opis
Posiadając tego perka dostajesz 5 granatów podpalających (napalmów), którymi możesz rzucać w przeciwników :)

cvary
napalm_radius 240.0 // Promień działania napalmu
napalm_hitself 0 // Jeśli włączone właściciel napalmu też dostaje od niego obrażenia
napalm_ff 0 // Jeśli włączone napalm rani drużynę
napalm_spread 0 // Gracze palący się mogą innych zapalić jak ci ich dotkną
napalm_duration 7 // Jak długo pali się napalm w sekundach
napalm_damage 4 // ile ogień zabiera obrażeń co 0.2 sekundy
napalm_cankill 1 // czy ogień może zabić ofiarę napalmu
napalm_slowdown 0.5 // Szybkość palenia się ognia wolno 0.1-0.9 szybko

instalacja
Standardowa.

download
Załączony plik  codperk_napalm.sma   19,1 KB  431 Ilość pobrań
  codperk_napalm.amxx
Załączony plik  codperk_napalm.amxx   16,6 KB  12 Ilość pobrań

Załączony plik  cstrike.rar   48,28 KB  420 Ilość pobrań



Perk został stworzony na podstawie pluginu z tego oto tematu http://amxx.pl/topic/2408-napalm/
  • +
  • -
  • 4


#366361 [ROZWIĄZANE] Poprosze o 3 perki

Napisane przez fbang w 17.02.2012 22:44


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Skill Malika";
new const perk_desc[] = "1/LW na natychmiastowe zabicie ze deagla";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 5);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_DEAGLE);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(wartosc_perku[idattacker]) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Tajemnica Lajtowca";
new const perk_desc[] = "Masz 2 skoki i dostajesz 100 hp ";
new bool:ma_perk[33];
new skoki[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
ma_perk[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#365660 Prośba o poprawienie klasy

Napisane przez fbang w 16.02.2012 20:31

try
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Odbija 2 pociski w rundzie oraz dodatkowe 5+int dmg z aug";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_FIVESEVEN);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 2;

}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AUG && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.3, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 2;


  • +
  • -
  • 1


#365570 Przerobienie klasy Dres.

Napisane przez fbang w 16.02.2012 18:19

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Dres";
new const opis[] = "Odporny na head shoty, posiada kastet i 1/1 z niego. ";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 150;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;

new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if(!ma_klase[iHit])
return FMRES_IGNORED;

set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/dres/v_knife.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dres/v_knife.mdl")
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#365411 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie perka, oraz stworzenie nowego.

Napisane przez fbang w 16.02.2012 15:11

Try
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_perk[33];

new const perk_name[] = "Kamikadze";
new const perk_desc[] = "Po smierci wybuchasz";
new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;

}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_perk[id])
Eksploduj(id);
}

public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 90.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 2


#365398 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilkacją lokalna 3 klas. (wszystkie inne przeroblemu

Napisane przez fbang w 16.02.2012 14:50

Załączony plik  Desktop.rar   4,67 KB  40 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1