Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie perka, oraz stworzenie nowego.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Norbol

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:giżo
Offline

Napisano 15.02.2012 20:57

Witam, mógłby mi ktoś przerobić tego perka co mam w załączniku aby obrażenia zadawne wynosiły stale 20 obrażeń.? Oraz czy także ktoś mógłby mi stworzyć perk o nazwie kamikadze Opis: Po śmierci wybuchasz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 NervusAngello

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:86
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skalb
Offline

Napisano 15.02.2012 21:56

proszę ; )


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje Pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 10(+int) obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik CostaLaVie edytował ten post 15.02.2012 21:57


#3 korski

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:78
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 15.02.2012 22:36

A to drugie? bardzo ciekawy perk, byłbym wdzięczny wraz z norbolem (chyba że on by nie był:D) gdyby go ktoś wykonał.
  • +
  • -
  • 0

Piłeś?!


#4 Norbol

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:giżo
Offline

Napisano 16.02.2012 15:03

jestem,jestem za naboje "+"
  • +
  • -
  • 0

#5 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.02.2012 15:11

Try
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_perk[33];

new const perk_name[] = "Kamikadze";
new const perk_desc[] = "Po smierci wybuchasz";
new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;

}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_perk[id])
Eksploduj(id);
}

public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 90.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 2

#6 Norbol

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:giżo
Offline

Napisano 16.02.2012 16:55

do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.02.2012 16:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych