Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wojo - zdjęcie

Wojo

Rejestracja: 04.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.09.2015 18:13
-----

#327483 [ROZWIĄZANE] Poszukuję klucza francuskiego albo cos na ksztalt

Napisane przez VirusX w 27.11.2011 19:54

Naucz się polskiego a pod modele zdobędziesz używając program Half-Life Model Viewer ale z głową.


A więc, Panie Filolog, pragnę zapewnić, iż język ojczysty opanowałem w stopniu wystarczającym już za czasów, kiedy Ty srałeś jeszcze w pieluchy.
W dodatku ciężko jest mi przejść obojętnie obok Twojej rady, która świadczy o tym, iż jesteś ignorantem albo kompletnym idiotą lub też, co bardziej prawdopodobne, niedouczonym smarkiem.
HLMV służy co najwyżej do wyświetlania modeli i ich drobnej edycji.

Brnąc przez zawiłość jaką wprowadzasz w swoim krótkim acz kretyńskim poście chciałbym również wytknąć Ci parę uchybień.

Nie mam bladego pojęcia czym są pod modele, wszak jest to na gruncie lingwistyki inne słowo aniżeli 'podele', którego ja całkowicie przypadkowo użyłem.
używając programU - tak powinien brzmieć zwrot - odmiana przez przypadki też Ci najwyraźniej nie idzie
użyć programu HLMV z głową - dziękuję ze ostrzeżenie, gdyby nie ta pomocna informacja spaliłbym sobie komputer albo kto wie - może odpalił jakąś głowicę nuklearną. Od teraz będę go używał z głową i pełną rozwagą. Jakkolwiek, pomimo najszczerszych chęci zdarzyło mi się już wysadzić dzięki temu programowi piekarnik sąsiadów i zbytnio podgrzać wodę w prysznicu. Mea culpa...

Abstrahując od przypadku napinacza, którego reprezentujesz, po raz kolejny nasuwa mi się pytanie - gdzie się podziała cholerna życzliwość i czy pokolenie internetowe jest już zupełnie zwolnione z jakiejkolwiek etykiety?

Nie pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 56


#315772 Zmiana prędkości ataku bronią

Napisane przez MarWit w 31.10.2011 13:23

Witam.

W tym tutku pokaże jak zmienić szybkość ataku dla danej broni:)

1. Tworzymy klasę ( standard: punkty, nazwa/opis klasy, itd. )
2. W plugin init dodajemy:

- Jeżeli chcemy zmienić szybkość ataku nożem:

Spoiler

- Jeżeli chcemy zmienić szybkość ataku każdej innej broni:
Spoiler


3. Gdzieś niżej dodajemy:

- Dla noża:

Spoiler

- Dla kazdej innej broni
Spoiler


Teraz drobne tłumaczenie:

Aby zwiększyć/zmniejszyć prędkość ataku zmieniamy
fSpeedMultiplier
. Gdzie 0.3 ustawiamy na własną ( i mniejsza wartość tym wieksza prędkość ataku )

Aby zmienić bron na której ma być wieksza prędkość ataku:

1. Sposób ( tylko 1 bron ):

Szukamy linijki
if(iWeapon == CSW_DEAGLE)

gdzie CSW_DEAGLE zmieniamy na własne

oraz

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

gdzie "weapon_deagle", zmieniamy na własne.

2. Sposób ( wiecej broni )

Zamiast

static Float:fSpeedMultiplier = 0.3;

if(iWeapon == CSW_DEAGLE)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}


dajemy


static Float:fSpeedMultiplier;

switch(iWeapon)
{
case CSW_AK47: {

fSpeedMultiplier = 0.3

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id)
}

case CSW_AWP: {

fSpeedMultiplier = 0.8

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id)
}

default: return PLUGIN_CONTINUE

}

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );


Oczywiście gdzie CSW_AWP/CSW_AK47 i "weapon_awp"/"weapon_ak47" zmieniamy na własne np. jeżeli chcemy mieć o połowe wiekszą predkość ataku na deagle, glock'u i m4 switch bedzie wyglądał tak:



switch(iWeapon)
{
case CSW_GLOCK18: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id)
}

case CSW_DEAGLE: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
}

case CSW_M4A1: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
}

default: return PLUGIN_CONTINUE

}

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );


Przykładowa klasa ( 5x szybszy atak na m4 )
Spoiler


Przydatna strona z nazwami broni ( CSW_* oraz weapon_* ): KLIK lub KLIK

Jeżeli czegoś nie rozumiecie, piszcie pod tematem ;)
  • +
  • -
  • 33


#320481 [ŁATKA] Naprawa CurWeapon !

Napisane przez Najkon w 11.11.2011 15:30

Cześć, DarkGL naprawił dla mnie CurWeapon - wcześniej tworzyło errory i crashowalo serwer a teraz działa.

Na początku pod
#include <nvault>
dodajemy
#include <engine>

Następnie w silniku coda podmieniamy public CurWeapon(id)
na :
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) )
		return;

	new team = get_user_team(id);

	if(team > 2)
		return;

	new bron = read_data(2);

	if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))	 ham_strip_weapon_short( id );

	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	

	UstawSzybkosc(id);
}

stock ham_strip_weapon_short(id)
{
	new szWeapon[64];
	
	get_weaponname( get_user_weapon( id ) , szWeapon , charsmax ( szWeapon ) )
	
	new wId = get_weaponid(szWeapon);
	if(!wId) return 0;
	
	new wEnt	=	find_ent_by_owner( -1,szWeapon,id )
	
	if(!wEnt) return 0;
	
	ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
	
	ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
	
	set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
	
	return 1;
}

a następnie usuwamy na samym dole pluginu taki stock :

stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
	if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
	new wId = get_weaponid(weapon)
	if(!wId) return 0
	new wEnt
	while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
	if(!wEnt) return 0
	
	if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
	
	if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
	
	set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
	return 1
}

I BUM ! Nie ma errorów i crashy

Wszelkie podziękowania słać do DarkGL


// Jeśli wam ta funkcja nie tworzy errorow dotyczacych 'stack error' to wydaje mi się że nie opłaca się tego wgrywać, lecz tamten błąd jest bardzo popularny.
  • +
  • -
  • 17


#312683 Klasa Punisher

Napisane przez _nothing_ w 23.10.2011 22:42

Dołączona grafika
Jest to Klasa, która posiada Miniguna takiego jak na screenie. Pomysł na klasę wziął się z tego tematu :
http://amxx.pl/topic...klasa-cod-nowy/ przez użytkownika http://amxx.pl/user/18177-gilek/ . Nazwałem go Punisher .

Funkcje Klasy :

* Dostaje MiniGuna oraz Deagle
* ma 130 HP
* 15 kondycji
* 20 wytrzymałości

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika
amx_ammo_mini - ilość amunicji w MiniGunie (domyślnie 600)
amx_speed_mini - Prędkość pocisków polecam 0.9 (max 0.1)
amx_minigun_damage - Mnożnik obrażeń (domyślnie 1.2)
amx_oneround - Tylko 1 MiniGun w ciągu rundy ? (0 - nie , 1 - tak) - zostawić na 0

Dołączona grafika
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
Dołączona grafika
codclass_punisher.amxx wrzucamy do /plugin

Na końcu plugins-codmod.ini dopisujemy : codclass_punisher.amxx

Modele, Dźwieki.rar wrzucamy według archiwum czyli modele do /models i sound do /sound

Dołączona grafika

Załączone pliki




#212760 Problem z Klasa

Napisane przez stasekstaskowy w 04.02.2011 17:13

sprobuj teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1