Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sgun - zdjęcie

Sgun

Rejestracja: 02.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.07.2011 19:24
-----

Moje tematy

Poprawienie kodu pluginu (Początkujący)

21.06.2011 18:49

Witam

Czy ktoś może poprawić mi ten plugin aby działał?

/*=================================*/

new round_count

/*=================================*/

event_round_start()
{
    round_count++
}

/*=================================*/

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.66, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Day %d/6^nHumans Left: %d^nZombies Left: %d", round_count, fnGetHumans(), fnGetZombies())

/*=================================*/

Plugin ma zliczać rundy, zabitych ludzi i zabite zombie.
Za pomoc leci reputacja!
Dziękuję :)

Mniejsza grawitacja i brak odpychu

21.06.2011 07:39

Witam

Poszukuje dwóch pluginów na serwer ffa.
1. Tylko drużyna TT posiada mniejszą grawitacja (może być 0.5)
2. TT lub TT i CT nie posiadają pain shock free czyli zatrzymania gdy wali się w nich np. z broni, żeby nie reagowali nie zatrzymywali się.

Za oba pluginy będę bardzo wdzięczny.
Za pomoc czeka nagroda :)

Trigger_hurt na całej mapie. Plugin dobijający.

17.06.2011 11:25

Czy istnieje możliwość napisania takiego pluginu, który działał by tak, iż gdyby trigger_hurt mapy nie zabił wszystkich osób na mapie, to plugin sam by dobijał pozostałe osoby? Lub działał by po pewnym czasie. Chodzi o mapkę np. ze_jurassicpark, gdzie na końcu wzywamy helikopter, on nas zabiera, a trigger_hurt zabija wszystkich, którzy nie są w heli, ale czasami nie wszystkich zabije.

Np. plugin był by aktywowany czyli zabijał by wszystkie osoby, gdyby na mapie w jednej sekundzie zginęło by 50% osób na raz.

Główne pytanie to, czy da radę napisać tak mniej więcej skomplikowany plugin?

Z góry dzięki za odpowiedź :)
Pozdrawiam

Efekt latarki jak z CS:S

13.04.2011 16:49

Poszukuje pluginu, który dodaje możliwość widzenia światła latarki kolegi. (Jak z CS:S)

Tutaj podaje filmik z youtube, gdzie widać ten efekt.
Proszę przewinąć do 1:23 min
Ten moment trwa od 1:23 min do 1:31 min.
YouTube - Aliens vs Hunters 2 (Counter-Strike 1.6 mod)

Dodatkowo wstawiam SSa o co mi chodzi, jak by ktoś by się nie domyślił.
http://imgforce.pl/?di=313027101370
http://imgforce.pl/?di=1130271019014
http://imgforce.pl/?di=8130271023014

Za pomoc dziękuje :)

set_user_maxspeed problem

05.03.2011 12:43

Witam

Ten plugin powinien działać tak, iż pierwszego wylosowanego zombie uziemia i daje mu godmode na 5 s.
Po wgraniu na serwer godmode działa, ale set_user_maxspeed w ogóle nie reaguje.

Daje sma.:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <fun> 
#include <zombieplague> 

#define PLUGIN "New Plug-In" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "author" 

#define SPEED 270.0 // zmien sobie na tyle ile jest w cvarze 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
} 

public zp_user_infected_post(id) 
{ 
    if (zp_get_user_first_zombie(id))
    { 
        set_user_godmode(id, 1) 
        set_user_maxspeed(id, 0.1) 
        set_task(5.0, "reset", id) 
    } 
} 

public reset(id) 
{ 
    set_user_godmode(id, 0) 
    set_user_maxspeed(id, SPEED)    
} 

0.1 powinno uziemiać zombie, a nic się z nim nie dzieje. Nie ma żadnej zmiany w speed.

Proszę o pomoc.