Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sgun - zdjęcie

Sgun

Rejestracja: 02.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.07.2011 19:24
-----

Moje posty

W temacie: Poprawienie kodu pluginu (Początkujący)

22.06.2011 01:52

Tylko tyle dostałem od pewnego użytkownika z angielskiego forum.

#include <amxmodx> 

public plugin_init()  
{ 
    register_logevent("roundcount", 2, "1=Round_Start")  

}   

new g_roundCount
new fnGetHumans
new fnGetZombies
public roundcount() 
{ 
++g_roundCount 
set_hudmessage(255,255,255, -1.0, 0.71) 
show_hudmessage(0,"Day %d ^nHumans Left: %d^nZombies Left: %d", g_roundCount, fnGetHumans, fnGetZombies)
new players[32], pnum; 
get_players(players, pnum); 

}

Czy może ktoś ten kod przerobić, żeby działało na normalne FFa?

Dodano 22 czerwiec 2011 - 19:11:
Ktoś mi pomoże?

W temacie: Mniejsza grawitacja i brak odpychu

21.06.2011 18:37

Gdy walisz w człowieka np. z glocka a on biegnie to go zatrzymuje. Proszę o napisanie pluginu, który dezaktywuje to zatrzymanie :)

*Użyłem swoja pain shock free bo na zombie modzie właśnie tak to się nazywa :)

Za grawitacje dziękuję.
Leci piwko.
Postawie drugie za drugi plugin.

W temacie: [Base Builder] Skill Mod

16.06.2011 20:49

Dołączam się do prośby.

Plugin po wgraniu na serwer działał do pewnego momentu. Wgrałem najpierw z zapisane na authid id, ale sam się exp usuwał graczom, no to zmieniłem zapis na nick, no i też się sam usuwał, więc przywróciłem zapis na authid i jak się sam usuwał, tak się dalej sam usuwa exp. Na prawdę nie wiem, czemu się tak dzieje.

Czy ktoś ma jakąś radę na sam usuwający się exp? :confused:

Z góry dzięki.

W temacie: set_user_maxspeed problem

05.03.2011 13:15

Czy mógł by mi ktoś napisać poprawnie ten plugin?
c++ to nie dla mnie.

Dam plusika :)