Tak literówkaDziś zabrałem się za optymalizację tego pluginu i lekka jego modyfikację pytanie tylko czy w tym miejscu to jest literówka czy faktycznie chciałeś w ham drop item podmieniać model p_ bo ja bym wolał podmieniać model w_

Niestety nigdzie nazwy tego offsetu nie mogłem znaleźć to machnąłem liczbęMógłbyś troszkę przybliżyć jak działa ten twój sposób który pozwala pominąć sprawdzanie stringów, bo mniej więcej rozumiem, ale nie do końca wiem czemu tak a nie inaczej najbardziej zgubiły mnie offsety w get_pdata.

Interesuje nas ta linijka:
new weapon if(pev_valid(id) != 2 || pev_valid((weapon = get_pdata_cbase(id,35,4))) != 2 || get_pdata_int(weapon,m_iId,4) != CSW_AWP) return FMRES_IGNOREDRozłoże to na części i od razu opiszę:
new weapon //Tworze zmienną xD (tak niespodziewałeś siie tego) if(pev_valid(id) != 2) return FMRES_IGNORED //Sprawdzam czy byt któremu jest ustwiany model posiada dane pdata (dodatkowo czy jest poprawny) weapon = get_pdata_cbase(id,35,4) //Zapisuje do zmiennej "weapon" id bytu broni ze lota nr.1 //Jak pisałem nie mogłem znaleźć nazwy offsetu a do sdk chwilowo dostępu nie mam :( if(pev_valid(weapon) != 2) return FMRES_IGNORED //Sprawdzam czy byt broni w weaponbox'ie posiada dane pdata (dodatkowo czy jest poprawny) if(get_pdata_int(weapon,m_iId,4) != CSW_AWP) return FMRES_IGNORED //Sprawdzam czy byt broni to awp xDPotestowałem chwilę nad zoomem i może jeszcze dzisiaj polepszę fix'a do zoom'a ale możę