Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

diggs - zdjęcie

diggs

Rejestracja: 29.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.02.2017 18:37
*****

Moje posty

W temacie: Przełamanie stringa

04.07.2014 11:29

Chodziło Ci o to:

formatex(query, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (\
				`id` INT UNSIGNED AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY, \
				`a` VARCHAR(%d), \
				`b` VARCHAR(%d), \
				`c` VARCHAR(%d), \
				`d` DATE, \
				`e` DATE, \
				`f` TINYINT);", SQLTABLE, 2 * NAMELENGTH, STEAMIDLENGTH, IPLENGTH);

Nazwy kolumn zmieniłem bo jest to fragment z jednego z moich pluginów.

Sposobu wyżej bym nie używał bo po co 2 razy wywoływać funkcje skoro można raz, zbędne zużywanie zasobów.

W temacie: Dziwne zachowanie medelu po podmianie.

01.07.2014 16:14


//Jak pisałem nie mogłem znaleźć nazwy offsetu a do sdk chwilowo dostępu nie mam :(

W sdk te offsety są opisane? Ogólnie taki mały offtop, może wiesz coś na temat pisania modułów pod dla amxx'a?

W temacie: Dziwne zachowanie medelu po podmianie.

01.07.2014 11:42


Trochę dzisiaj posprawdzałem i niestety nie można uzyć ham'a do podmiany modelu p_ :(

Dziś zabrałem się za optymalizację tego pluginu i lekka jego modyfikację pytanie tylko czy w tym miejscu to jest literówka czy faktycznie chciałeś w ham drop item podmieniać model p_ bo ja bym wolał podmieniać model w_ :P

 


Za to omnąłem porównywanie stringów (głupim sposobem) + o dziwo udało się wypersfadowac id broni z weaponbox'a xD

Ten sposób zadziała na wszystkie bronie ze slota 1 (nie chciało mi sie robić na więcej :D)

Mógłbyś troszkę przybliżyć jak działa ten twój sposób który pozwala pominąć sprawdzanie stringów, bo mniej więcej rozumiem, ale nie do końca wiem czemu tak a nie inaczej :P najbardziej zgubiły mnie offsety w get_pdata.

W temacie: Jak zmienić pewien napis i dodać swój banner przy oknie ładowania .

30.06.2014 16:23

Nie zrobisz tego nie ingerując w pliki klienta, do tego potrzebny jest plugin a nie podmienianie plików na serwerze. Ci co wiedzą jak to zrobić wątpię że Ci pomogą ponieważ tego typu praktyki nie są uznawane za powiedzmy moralne i godne stosowania ponieważ ingerują w pliki klienta gry modyfikując domyślne.

 

Osobiście wiem jak takie coś zrobić niestety ja Ci nie powiem jak to zrobić. Jedyne co Ci mogę podpowiedzieć to to że będzie Ci bardzo ciężko dowiedzieć się jak to zrobić i wątpię byś znalazł godowy na to sposób, bo o ile niektórzy korzystają z takich "zagrywek" i takiej formy reklamy swoich sieci czy serwerów to wiedzą że udostępnianie takich rzeczy może nie być dla nich jak i samego środowiska graczy dobrym posunięciem ponieważ zaraz dochodziło by do nadużyć takich rozwiązań.

 

Post miał być dłuższy lecz część zdecydowałem się usunąć.

W temacie: Dziwne zachowanie medelu po podmianie.

26.06.2014 14:02

A podajcie panowie wersje silników na których to testujecie? Również z tych testów lokalnych.

Ja to sprawdzałem na 2 wersjach HLDS'a z SteamCMD, jedna to na 100% 6027 drugiej nie mam teraz jak sprawdzić.

 

@BlackPerfum dzięki za kod być może jeszcze w tym tygodniu przepisze plugin i go bardziej zoptymalizuję bo jeszcze zauważyłem że kilka dość drastycznych błędów popełniłem.

 

Wracając jeszcze do problemu, znajomy podpowiedział mi, a w zasadzie to przypomniał o czymś takim jak CurWeapon, w nim raczej poprawnie powinno już dać się wykryć kiedy broń wchodzi w stan zoom'a i kiedy z niego wychodzi. Gdyby była w zoomie można ustawić standardowy model, a gdy nie jest ustawić customowy. I teraz nie wiem czy nie zacząć przypadkiem podmieniać modeli w CurWeapon. Ewentualnie coś zakombinować aby połączyć te medoty, np w curweapon tylko sprawdzać czy jest zoom jeśli jest to dopiero podmieniać model a jak nie to nic nie robić, w tedy bez zooma wykonywałaby się tylko 1 instrukcja warunkowa.

Może nawet dałoby się zarejestrować event CurWeapon tylko na broń w których jest problem z zoomem, co by też zmniejszyło częstotliwość jego wykonywania, ale teraz nie pamiętam czy jest taka możliwość i chyba nie ma :/