Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bialy^ - zdjęcie

Bialy^

Rejestracja: 25.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.06.2013 15:01
-----

#238463 Grantoria mod

Napisane przez Zaszka w 18.04.2011 13:18

Od pewnego czasu próbuje napisać własny mod o nazwie "Grantoria" - jest na razie w fazie testów i dodawania mocy...

Trochę o modzie.
Nazwa moda - Grantoria
Opis moda -

Grantoria to mod podobny do diablo/war3ft, na początku swoje przygody wybieramy klasę i żywioł.
Gdy wybierzemy klasę i żywioł to możemy zacząć expić (Zdobywać doświadczenie poprzez zabijanie lub mikstury i misje).
Gdy zdobędziemy odpowiednią ilość doświadczenia to awansujemy na wyższy poziom i zdobywamy pkt statystyk jak i umiejętności.
Jeden poziom daje nam 2 pkt statystyki i 1 pkt umiejętności, za pkt statystyk możemy dodać statystyki (Siła, Inteligencja, Zręczność) 1 pkt siły daje 1 hp (HP - życie w grze) i +1 obrażeń z umiejętności Wojownika i u Łotra 0,5 obrażeń, 1 pkt inteligencji daje 3 pkt MP (MP - pkt many używane do umiejętności) i +2 obrażeń umiejętności elementalisty i u uzdrowiciela 1 pkt obrażeń umiejętności, 1 pkt zręczności daje 1,3 pkt szybkości standardowa 250.
Po osiągnięciu 100 poziomu musimy wybrać podklasę.
Gdy wybierzemy podklasę możemy awansować poziom żywiołu za pomocą specjalnych zwojów elementu.
Każda klasa specjalizuję się w innej dziedzinie i umiejętnościach.
Każda klasa może mieć max 4 umiejętności wyjątkiem jest elementalista który posiada 5 Umiejętności 2 pasywne i 3 aktywne, gdy zwykłe klasy po 2 pasywne i 2 aktywne, są wyjątki np 3 pasywne i 1 aktywna itd.


Max poziom - 200
Ilość expa na max poziom - 2000000 = 20000 zabić
exp za zabicie - 100
exp za pake - 300
exp za vipa - 50
exp za hs - 25
Max poziom żywiołu - 10
ilość expa na max poziom żywioły - 3000
ilość expa za zwój - 2
Ilość expa za legendarny zwój - 20
szansa zdobycia legendarnego zwoju - 1/200 przy zabiciu
szansa zdobycia diamentu - 1/5

Klasy: ( Uzdrowiciel, Wojownik, Czarodziej, Łotr, Paladyn )
Żywioły: ( Woda, Ogień, Powietrze, Piorun, Ziemia )
Podklasy: ( Uzdrowiciel - Druid, Nekromanta | Wojownik - Obrońca, Berzerker | Czarodziej - Elementalista, Duchowny | Łotr - Asasyn, Łowca | Paladyn - Paladyn słońca, Paladyn lodu )
Poziom na podklasę - 100
Poziom na awans żywiołu - 100

Mikstury Lecznicze.
Są 3 rodzaje mikstur:
* Na życie.
-Mała mikstura życia dodaje 50 hp.
-Średnia mikstura życia dodaje 110 hp.
-Duża mikstura życia dodaje 210 hp.

* Na mane.
-Mała mikstura many dodaje 110 mp.
-Średnia mikstura many dodaje 260 mp.
-Duża mikstura many dodaje 530 mp.

* Na doświadczenie.
-Zwykła mikstura doświadczenia od100 do 500 exp'a.
-Legendarna mikstura doświadczenia od 500 do 1400 exp'a.

Można je kupić w sklepie.
Można je stworzyć z liści - (Druid ma umiejętność "Zielarstwo" przez co szybko zdobywa liście potrzebne do mikstur).
Szansa zdobycia liścia wynosi 1/15 .
Druid może zmniejszyć ten limit do 1/5 gdy umiejętność zielarstwo będzie na 10 poziomie.

Umiejętności
Każda umiejętność ma 10 poziomów. Za każdy poziom koszt wzrasta +1, Np 0 poziom za 1 pkt, 1 poziom za 2 pkt itd.
Dla każdego:
1. Witalność - za 1 pkt dostajesz 33 Hp
2. Magia - za 1 pkt dostajesz 33 Mp
3. Pancerz za 1 pkt dostajesz 25 Armor + na start 100
Uzdrowiciel:
1. Leczenie - Wymaga 3 pkt witalności 2 pkt magi 10 Poziom - Leczy :50+Poziom_Leczenie*25 Za 140 mp
2. Aura Leczenia - Wymaga 5 pkt witalności 5 pkt magi 25 Poziom - Leczy :Poziom_Aury na sec w obszarze 450+Poziom_Aury*25 Za 0 mp
Druid:
1. Zielarstwo - Wymaga 7 pkt witalności 6 pkt magi 100 Poziom - Zwiększa szansę na zdobycie liścia 1/15-Poziom_Zielarstwo Za 0 mp
2. Wzmocnienie Leczenia - Wymaga 9 pkt witalności 8 pkt magi 125 Poziom - Zwiększa leczone życie przez Leczenie o Poziom_Wzmocnienia*25 za 0 mp
Nekromanta:
1. Wskrzeszenie - Wymaga 9 pkt witalności 9 pkt magi 125 Poziom - Wskrzesza Wybranego gracza z życiem = 100 + Poziom_Wskrzeszenia*30 Za 100% mp - 5% za każdy poziom wskrzeszenia
2. Odporność na trucizne - Wymaga 5 pkt witalności 8 pkt magi 100 Poziom - Zmniejsza obrażenia od zatrucia i czas jego działania o Poziom_Odporności sec i o Poziom_Odporności*2 dmg za 0 mp
Wojownik:
1. Wzmocnienie - Wymaga 5 Pkt witalności i 1 Pkt magi, 20 Poziom - Zmniejsza i Zwieksza obrazenia broni o Poziom_Wzmocnienia*3 i trwa 5 sec Za 50 mp
2. Gleboka rana - Wymaga 3 Pkt Witalności i 2 Pkt magi, 10 Poziom - Robi przeciwnikowi duża rane która go boli i zabiera po 3*Poziom_Glebokiej Gdy przeciwnik kogoś trafia Za 0 mp
Obrońca:
1. Wielka Tarcza - Wymaga 7 Pkt witalności i 2 Pkt magi, 100 Poziom - Zmniejsza obrazenia od broni o Poziom_Tarczy*5 i trwa Poziom_Tarczy sec Za 100 mp
2. Redukcja Obrazen - Wymaga 10 Pkt witalności i 3 Pkt magi, 125 Poziom - Zmniejsza obrazenia od broni o Poziom_Redukcji Za 0 mp
Berzerker:
1. Potezny cios - Wymaga 5 Pkt witalności i 3 Pkt magi, 100 Poziom - zadaje x*Poziom_Potezny obrazen Za 25% mp
2. Furia - Wymaga 10 Pkt witalności i 3 Pkt magi, 125 Poziom - Zwieksza obrazenia broni obrazenia*Poziom_Furii Za 0 mp Gdy ma mniej niż 30Hp
Czarodziej:
1.
2.
Elementalista:
1.
2.
Duchowny:
1.
2.
Lotr:
1.
2.
Asasyn:
1.
2.
Lowca:
1.
2.
Paladyn:
1.
2.
Paladyn Slonca:
1.
2.
Paladyn Lodu:
1.
2.



Bindowanie klawiszy:
Klawisze są automatycznie bindowane przez plugin.
* Menu Ekwipunku- Jest pod klawiszem "x"
* Menu Skili- Jest pod klawiszem "C"
* Menu- Jest pod klawiszem "V"

Co znajduje się w Menu
1. Sklep magiczny - są tam mikstury
2. Handlarz - są tam zwoje żywiołów i inne rzeczy.
3. Misje - Możesz tam zakończyć misje, przeczytać jej opis i zacząć nową.
4.

Co znajduje się w Menu Skili
1. Skill1 - zależny jest od klasy
2. Skill2 - zależny jest od klasy
3. Skill3 - zależny jest od klasy

Co znajduje się w Menu Ekwipunku
1. Mała mikstura hp [ilość]
2. Średnia mikstura hp [ilość]
3. Duża mikstura hp [ilość]
4. Mała mikstura mp [ilość]
5. Średnia mikstura mp [ilość]
6. Duża mikstura mp [ilość]
7. Liście życia/many [ilość]/[ilość]
.


Macie testowy server tego moda :
******** PW: esl
Sponsorem servera jest Suis - Wielkie dzięki dla niego!

Załączone pliki




#246556 Experience Mod v1.15 by funfel

Napisane przez mierzwi w 06.05.2011 19:17

Expierience Mod v1.15 by funfel
Witam, chciałbym wam przedstawić swoją małą pracę, którą robiłem na zamówienie, lecz w ostatniej chwili klient się rozmyślił, dlatego daję wam go do użytku publicznego. Plugin jest bardzo miły w obsłudze, przyjazne menu, brak !ColorChat'a!, dużo umiejętności, po prostu - cudo na HnS'y Dołączona grafika Teraz mogę się założyć ze w będzie ten expmod by xxx - normalne ;d


Dołączona grafika
Expierience Mod to tak zwany ExpMod, bardzo przydatny na serwery typu HideNSeek and Blocks (EasyBlocks, Medium, Hard).
Plugin posiada 21 umiejętności, 9 osiągnięć oraz sklep. Umiejętności możemy kupic od danego poziomu oraz kosztuje to nas 1 punkt, a punkty dostajemy za zdobyty poziom. W sklepie dodatki kupujemy za monety, które dostajemy za zabójstwo/przeżycie rundy/wygranie rundy. Za osiągnięcie danego osiągnięcia dostajemy nagrodę w postaci monet. AutoBindy to głowne menu pod V oraz użycie skilli pod H, umiejętności można samemu zbindować wchodząc w menu danej umiejętności (przycisk: Zbinduj np. niewidzialność i wpisujesz klawisz).

Spis umiejętności (czas, ilość lub moc zależy od punktów dodanych w daną umiejętność):
Zycie na start - dostajemy na start dodatkowe zycie;
Armor na start - dostajemy na start dodatkowy armor;
Odrodzenie - po śmierci mamy szanse na odrodzenie się;
Super knajf - zadajemy większe obrażenia nożem;
Soldzer - Dostajemy mniejsze obrażenia zadawane przez headsplash;
Niewidzialnosc - Możemy użyć niewidzialności na kilka sekund;
Tytan - Po użyciu jesteś odporny na headsplash przez kilka sekund;
Kamienne ciało - Masz szanse na uniknięcie ciosu;
Ninja[Tylko CT] - Cicho chodzisz przez kilka sekund;
Trutka - Otrówasz wroga na kilka sekund;
Dodatkowe doswiadczenie - Dostajesz dodatkowe doświadczenie przy zabiciu/przeżyciu rundy/końcu rundy;
Szansa na pistolet - Masz szansę aby wygrać pistolet na początku rundy;
Szansa na awp - Masz szansę aby wygrać awp na początku rundy;
Szansa na granat wybuchowy - Masz szansę aby wygrać granat wybuchowy;
Szansa na 2 granat zamrażający[Tylko T] - Masz szansę aby wygrać 2 granat zamrażający na początku rundy;
Regeneracja życia - Dostajesz co kilka sekund trochę życia;
Ruletka - Masz szansę aby wygrać coś w ruletce (doświadczenie, +/- życie, śmierć itp.);
Apteczka - Leczy nam w ciągu sekundy daną ilość życia;
Rozprysk[Tylko VIP] - Oślepia graczy w danym zasięgu (skill skopiowany z perka_by_peyote - nie obrazisz się?);
Supcio hejdz - Dotykając kogoś granatem wybuchowym zadajesz dużo obrażeń (na zasadzie rzucasz granat, trafisz nim w kogoś to on otrzymuje obrażenia, padnie to frag dla cb.);
Odepchnięcie - Odpycha graczy w danym zasięgu;

(ustawienia takie jak: od jakiego poziomu, moc, obrażenia, czas, zasięg można zmienić w bardzo prosty sposób, informacje w Inne Informacje)


Opis osiągnięć:
Frager: Zabij daną ilość osób;
Staly gracz: Połącz się z serwerem ileś tam razy;
HeadSplasher: Zabij daną ilość osób skacząc mu na głowę;
Pistolero: Zabij daną ilość osób z pistoletu;
Snajper: Zabij daną ilość osób ze snajperki;
Lewelowiec: Osiągnij dany poziom;
RuletkaMyLife: Wygraj coś w ruletce ileś tam razy;
Padacz: Padnij daną ilość razy;
Mistrz survivalu: Przeżyj rundę daną ilość razy;

(ustawienia takie jak: wymagana ilość, nagroda itp. można ustawić w bardzo prosty sposób, informacje poniżej)


Opis dodatków w sklepie (kupujesz je za monety):
Zycie - Dostajesz daną ilość życia;
Odrodzenie - Odradzasz się;
Granat zamrażający - Dostajesz smoke;
Granat wybuchowy - Dostajesz he;
Doświadczenie - Dostajesz daną ilość expa;
Reset uzyc umiejetnosci - Resetujesz wszystkie użycia w danej rundzie, czyli możesz wszystkiego użyć jeszcze raz;

(ustawienia takie jak: ilość życia/expa oraz koszt można ustawić w bardzo prosty sposób, informacje poniżej)


Dołączona grafika
exp_kill (standard: 5) - ilość doświadczenia, jaką dostajemy za zabójstwo;
exp_vip (standard: 5) - ilość dodatkowego doświadczenia, jaką dostaje VIP (czyli np. za zabójstwo exp_kill + exp_vip);
exp_round (standard: 10) - ilość doświadczenia jaką dostaje się za wygranie/przeżycie rundy;
exp_minplayers (standard: 4) - minimalna ilość graczy, aby dostawiać doświadczenie (żeby nie expili w nocy);


Dołączona grafika
/expmod | /xp - Gł. menu;
/shop | /sklep - Sklep;
/skille | /uzyj - Menu użycia umiejętności;
/top15exp - Top15 graczy obecnych na serwerze (top z gunxpmod)
/vips | /vipy - Wyświetla aktualnych vipów na serwerze (oczywiście jak wgrasz dodatkowy plugin vips)

Resztę skrótów można zobaczyć w sma ;d


Dołączona grafika
exp_giveexp <nick/sid> <ilość doświadczenia> - Dodajesz dla danego gracza wpisaną ilość doświadczenia (wymagana flaga A)


Dołączona grafika
Plugin starałem się pisać optymalnie, chodź nie wiem czy mi to wyszło, zmiany jakie chcecie wprowadzić to możecie je zmienić tutaj (początek pluginu).
Do umiejętności:
new const gszValueItems[gItems] = /* Wartosci czyli moc/obrażenia/czas umiejętności */
{
	10, /* Zycie */
	50, /* Armor */
	10, /* Odrodzenie i tak dalej */
	5,
	4,
	2,
	2,
	4,
	4,
	2,
	1,
	3,
	2,
	25,
	10,
	3,
	15,
	20,
	100,
	100,
	50
};
 
new const gszMaxLevelItems[gItems] = /* Maksymalny poziom umiejetnosci */
{
	5, /* Zycie */
	2, /* Armor i tak dalej */
	6,
	5,
	5,
	5,
	5,
	5,
	5,
	6,
	5,
	5,
	4,
	2,
	5,
	5,
	4,
	4,
	4,
	2,
	4
};
 
new const gszReqLevelItems[gItems] = /* Wymagany poziom umiejetnosci */
{
	0, /* Zycie i tak dalej */
	0,
	15,
	20,
	5,
	15,
	30,
	10,
	15,
	40,
	35,
	25,
	30,
	0,
	20,
	0,
	5,
	5,
	25,
	35,
	70
};
Do osiągnięć:
new const gszValueAchievements[gAchievements] = /* Wymagana ilosc czegos */
{
	3000, /* Frager: 3000 fragow */
	1500, /* Staly gracz: 1500 polaczen z serwerem i tak dalej */
	1000,
	500,
	250,
	50,
	1000,
	2000,
	750
	
 
};
 
new const gszPrizeAchievements[gAchievements] = /* Nagroda w postaci monet, na zyczenie moge przerobic na exp */
{
	500, /* Frager: nagroda to 500 monet i tak dalej */
	350,
	475,
	650,
	875,
	1000,
	350,
	750,
	650
	
 
};
W sklepie mało możliwości edytowania ale proszę:
new const gszCostShopItems[gShopItems] = /* Koszt dodatkow (w monetach) */
{
	25, /* Zycie */
	350, /* Odrodzenie i tak dalej */
	35,
	50,
	80,
	150
};
 
new const gszValueShopItems[gShopItems] = /* Wartosci dodatkow, tam gdzie 0 to znaczy ze nie ma tam co edytowac */
{
	50, /* Zycie */
	0, /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
	0, /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
	0, /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
	50, /* Doswiadczenie */
	0 /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
};

Jest również możliwość zmiany prefixów (tego co jest w nawiasach), jest to też na początku pluginu, wygląda to tak:
new const gszPrefix[] = "[Experience Mod]";
new const gszPrefixRoulete[] = "[Experience Mod | Ruletka]";
new const gszPrefixShop[] = "[Experience Mod | Sklep]";
new const gszPrefixAchievements[] = "[Experience Mod | Osiagniecia]";

Chcesz aby plugin działał tylko u Ciebie? Wejdz w plugin_init i odblokuj ten tekst (usuwając /* */):
if(!is_allowed_server("Wklej to IP twojego serwera")){
		set_fail_state("Experience Mod v1.15 by funfel only active on IP: Wklej to IP twojego serwera");
		server_cmd("shutdownserver");
	}

Plugin posiada wgrany HeadSplash który został zmodyfikowany przez diablixa.

Zapis danych jest w nVault (data/vault/ExpMod).


Dołączona grafika
Aby experience mod nie kłócił się z hidenseekem, mam specjalny config dla hidenseek by exolent, wystarczy wymienić swój fragment na ten, ponieważ zabieramy wszystkie granaty i tym podobne, bo dostajemy je AUTOMATYCZNIE W PLUGINIE NA POCZĄTKU RUNDY, jeśli nie podmienisz cfg to nie będzie działała umiejętność 2 granat zamrażający!
Oto fragment z cfg:

hns_hiders_knife 1
hns_hiders_alivefrags 1
hns_hiders_grenades 0
hns_hiders_grenades_percent 0
hns_hiders_flashbangs 0
hns_hiders_flashbangs_percent 0
hns_hiders_smokegren 0
hns_hiders_smokegren_percent 0
hns_hiders_armor 0

hns_seekers_grenades 0
hns_seekers_grenades_percent 0
hns_seekers_flashbangs 0
hns_seekers_flashbangs_percent 0
hns_seekers_smokegren 0
hns_seekers_smokegren_percent 0
hns_seekers_armor 0


Vip jest na flagę B (rezerwacja slota).
Dałem dodatkowy plugin który wyświetla aktualnych vipów na serwerze.


Dołączona grafika
fakemeta
engine
hamsandwich
nvault


Dołączona grafika
Plik ExpMod.amxx wrzycamy do addons/amxmodx/plugins;
Plik ExpMod.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting;
Nieobowiązkowo: Plik Vips.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins;
Nieobowiązkowo: Plik Vips.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting;
Plik push.wav wgrywamy do sound;
Wchodzimy do addons/amxmodx/configs i otwieramy plik plugins.ini i dopisujemy tam "ExpMod.amxx debug" (debug na wypadek jak by plugin miał jakieś błędy i nie było crasha.
Nieobowiązkowo: Wchodzimy do addons/amxmodx/configs i otwieramy plik plugins.ini i dopisujemy tam "Vips.amxx debug" (debug na wypadek jak by plugin miał jakieś błędy i nie było crasha.


Dołączona grafika
Główne menu:
Dołączona grafika
Lista umiejętności:
Dołączona grafika
Menu umiejętności: Tytan
Dołączona grafika
Menu umiejętności: Supcio hejdz
Dołączona grafika
Menu użyć umiejętności:
Dołączona grafika
Menu osiągnięć:
Dołączona grafika
Menu sklepu:
Dołączona grafika


Dołączona grafika
ExpMod.amxx oraz .sma w załączniku.
push.wav w załączniku.
Dodatkowo: vips.amxx oraz .sma w załączniku

Changelog:
Dodane screeny oraz konfiguracja do pluginu HideNSeek by Exolent.
Dodanie dodatkowego pluginu Vips który po wpisaniu /vips | /vipy wyświetla vipów na serwerze.
Dodanie wersji expmod_natywy z natywami(natywy to: exp_get_user_exp oraz exp_set_user_exp)

Jeśli chcesz żeby dla bezpieczeństwa doświadczenie zapisywało się co 10 sekund znajdź w expmodzie linię nr 1251 lub w jej okolicach (funckja CheckLevel) dopisz po
[/size][/color]
while(gPlayerExp[id] >= gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]])
			{
				gPlayerLevel[id] ++;
				gPlayerPoints[id] ++;
			
				client_print(id, print_chat, "%s Gratulacje, wlasnie wbiles %d poziom! Twoje punkty: %d", gszPrefix, gPlayerLevel[id], gPlayerPoints[id]);
			}
		
			RefreshLevel(id);
SaveData(id);
Zmieniony kod:
while(gPlayerExp[id] >= gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]])
			{
				gPlayerLevel[id] ++;
				gPlayerPoints[id] ++;
			
				client_print(id, print_chat, "%s Gratulacje, wlasnie wbiles %d poziom! Twoje punkty: %d", gszPrefix, gPlayerLevel[id], gPlayerPoints[id]);
			}
		
			RefreshLevel(id);
			
			SaveData(id);


Bugi, pytania oraz problemy można pisać w temacie oraz na prv/steam, nick steam: riki692


[size=5]Inne podobne pluginy:

[color=#C0C0C0]MoneyMod v0.4a by funfel - Nalicza $ zamiast expa, również popularne na hnsy.

Załączone pliki




#246390 Gdzie się zmienia max staty

Napisane przez góruś w 06.05.2011 14:30

robi to się w public skill_menu, proszę:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#95842 AmxModX 1.8.1 Linux & Windows+ Metamod-p Download

Napisane przez _Marcin w 27.11.2009 00:00

Paczka AmxModX 1.8.1

AmxModX 1.8.1 + Metamod-p [Linux]
AmxModX 1.8.1.+ Metamod-p [Windows]

Metamod-p To bardziej stabilniejszy metamod oraz zużywa mniej CPU maszyny.

Download:
AmxModX 1.8.1 [Linux]
AmxModX 1.8.1 [Windows]
  • +
  • -
  • 17


#242707 Questions / Equation Event

Napisane przez GoldeN w 27.04.2011 23:11

Dołączona grafika
Dzięki temu pluginowi co X sekund/minut wyświetla się pytanie lub równanie matematyczne. Gracze dostają pytanie i gdy poprawnie na nie odpowiedzą (napiszą w say) dostają złoto lub fragi. Plugin mego autorstwa.


Dołączona grafika

qee_active "1" (Włączony - 1, Wyłączony - 0 plugin)
qee_mode "0" (0 - pytania słowne, 1 - równania matematyczne, 2 - losowo (równanie lub pytanie))
qee_time_start "300.0" (Czas w sekundach co ile ma się pokazać pytanie)
qee_count "10" (Odliczanie w sekundach do zadania pytania)
qee_end "8" (Czas w sekundach ile gracze mają na odpowiedź)
qee_show "1" (W jakim formacie mają pojawiać się pytania? 0 - HudMessage, 1 - Client_Print)
qee_max_fnumber "100" (Maksymalna wartość pierwszej liczby w równaniu)
qee_max_snumber "200" (Maksymalna wartość drugiej liczby w równaniu)
qee_rgb "255255255" (Kolor RGB pytania w HudMessage (Standard biały))
qee_posx "-1.0" (Pozycja na osi X)
qee_posy "0.28" (Pozycja na psi Y)
qee_min_frags "2" (Minimalna liczba fragów za poprawną odpowiedź)
qee_max_frags "10" (Maksymalna liczba fragów za poprawną odpowiedź)
qee_min_gold "500" (Minimalna liczba złota za poprawną odpowiedź)
qee_max_gold "5000" (Maksymalna liczba złota za poprawną odpowiedź)
qee_time_hud "6.0" (Czas jak długo ma się pokazywać wiadomość w HUD)

Wartości w cudzysłowach to standardowe ustawienia w pluginie!
Przepraszam za taką ilość cvarów. ;d Chciałem, by plugin był elastyczny. ;d


Dołączona grafika
say /qee
Dzięki tej komendzie mamy możliwość dodawania pytań w grze oraz przeładowywania ich.
Menu dla admina z flagą banowania.


Dołączona grafika
Gdy odpalicie plugin w pliku configs stworzy Wam się folder o nazwie: Questions_Equation a w nim plik o nazwie questions.ini
W tym pliku dodajecie pytania i odpowiedzi w takiej formie:

"Pytanie" "Odpowiedz"
"Pytanie2" "Odpowiedz2"

Każde pytanie wraz z odpowiedzią w osobnej linii.
Pamiętaj o cudzysłowach! Bez nich plugin każde słowo odczyta jako pytanie i odpowiedź!
Poprzez menu admina można automatycznie dodać pytanie oraz odpowiedź i zostanie ono dodane do listy pytań właśnie w tym pliku.
Nie pisać ; ponieważ plugin uzna to za słowo.
Nie trzeba wgrywać żadnych plików prócz pluginu! Wszystkie pliki tworzą się same.

Gdy mamy ustawione równania matematyczne lub losowe, to równania są losowane:
Losowa liczba z przedziału (10, qee_max_fnumber) oraz (10, qee_max_snumber) i od tego odejmowany drugi wynik/ 2
Czyli gdy cvar qee_max_fnumber mamy ustawiony na 100 a qee_max_snumber na 200 to będzie to wygladało tak:

Plugin losuje liczbę z przedziału 10, 100 oraz 10, 200:
15 + 60 - 30 (Przykład! [Liczby po wylosowaniu])


Changelog:
Version 1.1:
Poprawiono pokazywanie w HUD, dodano cvar qee_time_hud

Załączone pliki




#237459 Czy dało by się zwiększyć lvl i exp?

Napisane przez V3ko w 16.04.2011 12:18

if (player_intelligence[id]<400)


Jest to przykładowe tak samo jak np. player_agility[id]<400)

Tam gdzie 400 tam wpisujesz max. wartosc, a po zmienieniu kompliujesz plugin i wrzucasz na serwer : >
  • +
  • -
  • 1


#51103 Statystyki - statsx.amxx

Napisane przez Saper w 22.03.2009 18:27

Statystyki - statsx.amxx
Dzięki mojemu poradnikowi dowiecie się za co odpowiadają poszczególne komendy w Statystykach pochodzących z pluginu statsx.amxx
Statystyki znajdują się w amxmodmenu -> 9 ( Więcej ) -> 5 ( Statystyki ) i wyglądają one tak :
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Za pierwsze cztery strony do opcji Rankingi w Obserwatorze odpowiada plugin statsx.amxx za reszte odpowiada plugin miscstats.amxx. Jeżeli w Statystykach macie tylko 4 strony to znaczy że nie jest właczony plugin miscstats.amxx. Aby go właczyc należy usunac ; z przed nazwy pluginu w plugins.ini

Strona 1
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

HP & AP Zabójcy -> Po włączeniu tej komendy będą nam się pokazywały takie statystyki w lewym dolnym rogu
Dołączona grafika


Pozycja nr 2

Pokaż Atakujących -> Po włączeniu tej komendy będą nam się pokazywały takie statystyki w prawej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 3

Pokaż Ofiary -> Po włączeniu tej komendy będą nam się pokazywały takie statystyki w prawej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 4

Pokaż Zabójce -> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewym górnym rogu
Dołączona grafika

Pozycja nr 5

Pokaż Wynik Gry
-> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 6

Pokaż Statystyki Sumaryczne
-> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 7
Pokaż Najlepszego Rundy -> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika


Strona 2
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

Pokaż Najbardziej Raniącego Rundy
-> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 2

Statystyki HUD Podstawowe
-> Po włączeniu tej komendy zostanie zablokowana mozliwość wł/wył statystyk dla graczy poprzez komende /switch

Pozycja nr 3

Odległość i HS w HUD
-> Po włączeniu tej komendy bedzie dodawana informacja do Atakujący ( Patrz : Strona 1 ; Pozycja 2 ) i Ofiary ( Patrz : Strona 1 ; Pozycja 3 ) na temat odległosci z jakiej został zabity gracz oraz czy zostal zabity przez Headshot
Dołączona grafika

Pozycja nr 4

Statystyki na koniec mapy
-> Po włączeniu tej komendy na koniec mapy beda pokazywały się nam statystyki tak jakbyśmy użyli komendy /statsme - Komenda /statsme musi być włączona ( Patrz : Strona 2 ; Pozycja 7 )

Pozycja nr 5

Top15 na koniec mapy
-> Po włączeniu tej komendy na koniec mapy beda pokazywały się nam statystyki tak jakbyśmy użyli komendy /top15 - Komenda /top15 musi być włączona ( Patrz : Strona 3 ; Pozycja 6 )

Pozycja nr 6

Say /hp
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /hp pojawi nam się w lewym dolnym rogu taka informacja

Dołączona grafika


Pozycja nr 7

Say /statsme
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /statsme otworzy nam się okno z naszymi statystykami na obecnej mapie
Dołączona grafika

Strona 3
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

Say /rankstats
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /rankstats otworzy nam się okno z naszymi statystykami rankingu
Dołączona grafika

Pozycja nr 2

Say /me
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /me pojawi nam się informacja o ilości zadanych obrażeń od początku rundy Dołączona grafika

Pozycja nr 3

Say /rank
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /rank pojawi nam się w lewym dolnym rogu informacja o naszym miejscu w rankingu Dołączona grafika

Pozycja nr 4

Say /report
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /report pojawi nam się w lewym dolnym rogu informacja o naszym stanie ekwipunku Dołączona grafika


Pozycja nr 5

Say /score
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /score pojawi nam się w lewym dolnym rogu informacja o wyniku gry w rundzie ( Patrz : Strona 1 ; Pozycja 5 )
Dołączona grafika

Pozycja nr 6

Say /top15
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /top15 otworzy nam się okno z listą 15 najlepszych graczy servera z ich statystykami Dołączona grafika

Pozycja nr 7

Say /stats
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /stats pojawi nam się w lewej części monitora lista graczy na serverze. Wybierając gracza możemy sprawdzic jego Statystyki mapy ( tak jakbym wpisal /statsme ( Patrz : Strona 2 ; Pozycja 7 )) lub jego Statystyki rankingu ( tak jakbym wpisal /rankstats ( Patrz : Strona 3 ; Pozycja 1 )). Statystyki przełączamy klawiszem 8
Dołączona grafikaDołączona grafika

Strona 4
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

Rankingi w Obserwatorze
-> Po włączeniu tej komendy gdy nieżyjemy lub jesteśmy na spektatorze pojawi się nam w lewym dolnym rogu informacja o miejscu w rankingu gracza którego obserwujemy. Kamera musi być inna niż widok celownika!
Dołączona grafika

Po wł/wył komend pamiętajcie zawsze o kliknięciu na 8 aby zapisać zmiany !!!

Na koniec chciałbym podziękować dla:
-Abes_Ziomal'a
--PainKiller-'a
za dodanie reklamy amxx.pl na screenach :)

PS: proszę nie zwracać uwagi na wartości w statystykach :) Są one bardzo lamerskie ze względu iż robione były one wyłacznie pod poranik... W rzeczywistości są one znacznie wyższe bo jak wiadomo istne PRO ze mnie jest :P :P :P :P

@ 2007-2009 AMXX.pl @ Wszelkie prawa zastrzeżone.


  • +
  • -
  • 26


#235985 Potrzebuje Diablo mod z baza sql

Napisane przez ParadisO w 12.04.2011 17:05

standardowo do servera masz baze danych, a co do diablo
http://amxx.pl/topic...lo-mod-59l-sql/
bez żadnych przeróbek
  • +
  • -
  • 1


#209378 Vip na klasy w diablo mod

Napisane przez Truposz WWL w 25.01.2011 21:14

W sma od diablo w case klasy dodajesz
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
player_class[id] = nazwa klasy

  • +
  • -
  • 1