Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

cajmert - zdjęcie

cajmert

Rejestracja: 24.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.07.2018 22:31
-----

#750207 AMXX Editor Online - IDE w przeglądarce

Napisane przez Ogen Dogen w 16.06.2018 15:58

Edytor pluginów online został ponownie uruchomiony !

https://editor.amxx.pl/

Ciekawy projekt, ale jeszcze trochę brakuje żeby był na poważnie używany. Co jeszcze do poprawki ?

  • Brakuje bibliotek 3rd party (codmod, colorchat itd.)
  • Nie robi automatycznych wcięć
  • Tabulację też działają jak chcą
  • Jest problem z kolorowaniem, mając kursor na komentarzu, naciskam enter i nadal pisze na pomarańczowo - nawet jak wybiorę "wyrównaj kod" to nowa linia wskakuje do komentarza wyżej
  • Docelowo przydałby się też IntelliSense jak np. tutaj https://dotnetfiddle.net/

Testowane na Mozilli 60, nie wiem jak na reszcie przeglądarek, ale powodzenia życzę, bo może coś z tego powstać konkretnego ;)


  • +
  • -
  • 1


#750675 [ROZWIĄZANE] Poszukuje botów reklamujące serwer

Napisane przez DarkGL w 06.07.2018 08:33

Nie.


  • +
  • -
  • 1


#607404 Problem z kompilacją

Napisane przez CsBoost w 20.01.2014 11:49

Łap poprawiony:

 

http://wklej.org/id/1243154/

 

Po prostu ilość argumentów w kodzie nie zgadzała się z definicjami codmod.inc




#316131 [CS 1.6] Przekierowanie domeny na IP

Napisane przez Grzegorz93 w 31.10.2011 21:57

Witam.

Przedstawiam Wam mój mini poradnik jak zrobić przekierowanie z IP serwera na nazwę strony.
Od razu powiem że nie liczyć na cuda z proserwer.

Zaczynamy. ;)

Pierwszą ważną i dosyć istotną sprawą jest port gry. Ten mini poradnik jest opisany na standardowy port, oraz niestandardowy gry Counter-Strike 1.6.
Standardowy port Counter-Strike 1.6 jest to 27015.
Niestandardowy to każdy inny, niż 27015.

1. Wchodzimy do Zarządzanie strefą DNS

Dołączona grafika

2. Jesteśmy w strefie zarządzania DNS, a wygląda to mniej-więcej tak jak na screenie poniżej.

Dołączona grafika

3. Tutaj wpisujemy wszystkie potrzebne dane.
Dane musimy wpisać w polu A

Dołączona grafika

4. Gdy to zrobiliśmy, to naciskamy przycisk dodaj na screenie poniżej.

Dołączona grafika

5. Efekt końcowy.

Dołączona grafika

Wszyscy od teraz będą się łączyć z serwerem za pomocą IP lub za pomocą domeny jeśli mają port 27015 lub inny.
Jeśli serwer ma inny port niż standardowy, to po pl, com, eu (czy co tam mamy) trzeba dodać dwukropek : i dopisać port, żeby się połączyć z serwerem.

Połączenie z serwerem o porcie niestandardowym:
np.
connect ffa.google.pl:27099

Połączenie z serwerem o porcie standardowym:
np.
connect ffa.google.pl

Nazwa domeny będzie taka gdzie założyłeś nowy rekord.

Poradnik stworzony dla AMXX.pl
Nie będę pisał że zakaz kopiowania bez zgody autora, bo jest to bez sensu.

Jeśli już musisz to skopiować żywcem :facepalm: , to dodaj też link do tego tematu, oraz autora. :^D
  • +
  • -
  • 6


#599461 Prośba o modyfikację klasy

Napisane przez 0-0-0 w 31.12.2013 12:01

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#599467 Prośba o modyfikację klasy

Napisane przez 0-0-0 w 31.12.2013 12:08

Skompilować możesz sobie np. tutaj: http://amxx.pl/kompilator/
  • +
  • -
  • 1


#599466 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją

Napisane przez 0-0-0 w 31.12.2013 12:06

SMA możesz skompilować w kompilatorze online: http://amxx.pl/kompilator/
  • +
  • -
  • 1


#576558 AMX cs go

Napisane przez Ogen Dogen w 10.10.2013 16:20

Do gier bazujących na HL2 (CS:GO , TF2 itp.) nie ma amxx'a , jest sourcemod.


  • +
  • -
  • 1


#571597 Przekierowanie po aktualizacji sierpniowej

Napisane przez Ogen Dogen w 15.09.2013 00:29

Na początku mały wstęp :)

Jak zapewne pamiętacie 14 lutego 2013 była duża aktualizacja , która uniemożliwiła nam korzystania z poleceń connect , bind itp. w pluginach AMXX. Korzystaliśmy wtedy z kodu

client_cmd(id,"Connect ip:port")

Ten kod już nie działa i została znaleziona dziura , którą mogliśmy to ominąć.

client_cmd(id,"^"connect^"ip:port")

Jednakże 29 sierpnia 2013 została wydana kolejna aktualizacja blokująca i tą metodę , ale powalczyłem i znalazłem kolejny sposób na przekierowanie.

client_cmd(id,"echo ^"^";^"Connect^" ip:port")

Nie testowałem innych komend niż echo , lecz z tą komendą działa w 100% :)

W miejscu na początku można umieścić też jakiś tekst do pokazania w konsoli , lecz jeśli nie chcemy nic pisać to wystarczy zostawić tak i wtedy zrobi tylko odstęp np.

"echo ^"Zostales przekierowany^";^"Connect^" ip:port"

  • +
  • -
  • 36


#356018 AMXX Gag v1.4.1

Napisane przez szelbi w 31.01.2012 14:18

AMXX Gag v1.4.1
- Wykonany przez xPaw & Exolent[jNr]

- Spolszczył: norbi1952
- v1.4.1, Ostatnia aktualizacja: 30 Styczeń 2012


Plugin ten pozwala na gagowanie/mutowanie graczy na say, say_team oraz voicecomm

Gag działa nawet gdy gracz wyjdzie z serwera i ponownie się połączy.
Plugin oparty jest na amx_show_activity, drukuje wiadomość do adminów gdy zakneblowany graczy rozłączy się z serwerem.
Admini z immunitetem nie będą blokowani, chyba że sami się zablokują :)


komendy admina
  • amx_gag <nick/userid> <czas w sekundach> <flagi> - Gaguje gracza na daną ilość sekund (opis flag poniżej)
  • amx_gag <nick/userid> <czas w sekundach> - Gaguje gracza na daną ilość sekund z flagami <a,b,c>
  • amx_gag <nick/userid> - Gaguje gracza na ilość minut podanych w cvarze z flagami <a,b,c>
  • amx_ungag <nick/userid> - Usuwa wszystkie blokady na graczu
  • amx_ungag @all - Usuwa wszystkie blokady na wszystkich graczach
  • amx_gagmenu - Otwiera menu gagowania
cvary
  • amx_gag_default_flags <flagi> - Domyślnie ustawiane flagi, gdy podczas kneblowania się ich nie poda
  • amx_gag_default_time <czas w sekundach> - Domyślny czas gaga, kiedy nie poda się go podczas kneblowania
inne informacje
  • Nawet jeśli serwer się wyłączy, to gracz będzie zakneblowany po uruchomieniu serwera. Dzieje się tak dlatego, że plugin zapisuje gagi do pliku, podczas zmiany mapy. Kiedy zmiana mapy nie jest spowodowana crashem, gracze, którzy zostali odgagowani zostaną zakneblowani powtórnie po zmianie mapy.
Flagi
  • a - say
  • b - say_team
  • c - mikrofon
Komendy serwera
  • amx_gag_times <time1> [time2] [time3] ... - Ustawia czasy gagów w menu
    (Domyślnie: 60 300 600 1800 3600 7200 86400)
Funkcje
  • Obsługa reconnect
  • Usuwanie blokady w czasie rzeczywistym
  • Wyświetla wiadomość adminom, gdy zgagowany gracz rozłączy się z serwerem
  • Jeśli jesteś zgagowany na czat i próbujesz coś napisać to pojawi się wiadomość ile czasu zostało do końca blokady
  • Obsługa dożywotniego gaga oraz zapisywanie gagów po zmianie mapy
  • Menu: Obsługa flag, usuwanie gaga

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#407691 Plugin na wyrzucanie broni po rundzie

Napisane przez JustBeFine w 07.05.2012 07:24

Proszę.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init() {
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}

public Koniec_Rundy()
{
strip_user_weapons(0)
give_item(0, "weapon_knife");
}



#366797 [ROZWIĄZANE] przeróbka pluginu wyrzucającego bron

Napisane przez forma w 18.02.2012 15:50

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new const gNazwaPluginu[] = "Usuwanie bronia gracza";
new const gWersjaPluginu[] = "0.1";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gMaxPlayers;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "Bron");
register_logevent("Bron", 2, "1=Round_End");

gMaxPlayers = get_maxplayers();
}
public Bron()
{
for ( new id = 0; id <= gMaxPlayers; id++ )
{
if(!is_user_alive(id))
continue;
strip_user_weapons(id);
return HAM_SUPERCEDE;

}
}


Sprawdź na paintball moda powinien być okej.
  • +
  • -
  • 1


#358125 Plugin SS - tga bmp

Napisane przez QuahodronN w 04.02.2012 14:17

może to Cie zainteresuje?
http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1
  • +
  • -
  • 1


#355758 bład przy kompilacji

Napisane przez CzarnaDupa w 30.01.2012 17:57

Łap gotowe .sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Spreeeee!"
#define VERSION "0.07"
#define AUTHOR "R3X"
#define MAX_PLAYERS 32
//rozrabiaka
#define PREPARE_HUD() set_hudmessage(42, 255, 42, 0.02, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,2)
//koniec szalenstwa
#define PREPARE_HUD2() set_hudmessage(42, 42, 255, 0.62, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,1)
//#define DEBUG
new g_points[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_cvarLimit,g_cvarEndShow;
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C");
register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End")
register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start")
g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5");
g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1");
#if defined DEBUG
register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK);
#endif
}
reset(id){
g_points[id][0]=0;
g_points[id][1]=0;
}
resetRound(id){
g_pointsThisRound[id][0]=0;
g_pointsThisRound[id][1]=0;
}
public resetAllThisRound(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
resetRound(i);
}
public resetAll(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
reset(i);
}
public onEndRound(){
if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow))
set_task(0.3,"podsumowanie");
}
public podsumowanie(){
new bool:double=false;
new id=0;
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){
if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){
double=true;
}
else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){
id=i;
double=false;
}
}
else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){
id=i;
double=false;
}
}
if(!double && id){
new szNick[33];
get_user_name(id,szNick,32);
ColorChat(0,GREEN," Najlepszy Gracz Rundy |^x03%s^n[^x04Zabil ^x03%d ^x04graczy | Ustrzelil ^x03%d hsow]",szNick,g_pointsThisRound[id][0],g_pointsThisRound[id][1]);
}
}
public client_putinserver(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public client_disconnect(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public onDeath(){
new kid=read_data(1);
new vid=read_data(2);
log_amx("%d->%d",kid,vid);
if(!is_user_connected(kid)){
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
log_amx("(2)%d->%d",kid,vid);
g_points[kid][0]++;
g_pointsThisRound[kid][0]++;

if(read_data(3)){
g_points[kid][1]++;
g_pointsThisRound[kid][1]++;
}
if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){
new szVicNick[33],szKilNick[33];
get_user_name(vid,szVicNick,32);
get_user_name(kid,szKilNick,32);
ColorChat(0,GREEN,"Szalenstwo zabijania^n^x03%s^n^x04 [ Zabic ^x03 %d ^x04w tym ^x03 %d ^x04hsow]^n^nzatrzymane przez:^n^x03%s",szVicNick,g_points[vid][0],g_points[vid][1],szKilNick);
}
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#if defined DEBUG
public cmd_show_points(id,level,cid){
if( !cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
client_print(id,print_console,"----------Points------------");
new Players[32];
new playerCount, id2;
get_players(Players, playerCount);
for ( new i=0; i<playercount; i++){="" id2="Players[i];" client_print(id,print_console,"%d="" p="%d(%dhs)," ptr="%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])" }="" client_print(id,print_console,"--------------------------");="" return="" plugin_handled;="" #endif="" <="" pre="">
#endif
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1


#330639 ranking graczy online na serwie

Napisane przez RX-8 w 05.12.2011 19:38

jest jeden sposób czyli GameTracker, poprostu kasujemy ilość godzin(lub claimujemy) i potem po miesiącu będzie pokazane kto najwięcej przegrał :)
  • +
  • -
  • 1