Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bład przy kompilacji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 cajmert

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:87
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 30.01.2012 09:33

Witam
Dlaczego plugin ten nie chce mi się skompilować?


#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Spreeeee!" 
#define VERSION "0.07" 
#define AUTHOR "R3X" 
#define MAX_PLAYERS 32 
//rozrabiaka 
#define PREPARE_HUD() set_hudmessage(42, 255, 42, 0.02, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,2) 
//koniec szalenstwa 
#define PREPARE_HUD2() set_hudmessage(42, 42, 255, 0.62, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,1) 

//#define DEBUG 

new g_points[MAX_PLAYERS+1][2]; 
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2]; 
new g_cvarLimit,g_cvarEndShow; 

public plugin_init(){ 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); 
    register_event("DeathMsg","onDeath","a"); 
    register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); 
    register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C"); 
    register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End") 
    register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start") 
    g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5"); 
    g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1"); 
    #if defined DEBUG 
    register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK); 
    #endif 
} 
reset(id){ 
    g_points[id][0]=0; 
    g_points[id][1]=0; 
} 
resetRound(id){ 
    g_pointsThisRound[id][0]=0; 
    g_pointsThisRound[id][1]=0; 
} 
public resetAllThisRound(){ 
    for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++) 
        resetRound(i); 
} 
public resetAll(){ 
    for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++) 
        reset(i); 
} 
public onEndRound(){ 
    if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow)) 
        set_task(0.3,"podsumowanie"); 
} 
public podsumowanie(){ 
    new bool:double=false; 
    new id=0; 
    for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){ 
        if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){ 
            if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){ 
                double=true; 
            } 
            else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){ 
                id=i; 
                double=false; 
            } 
        } 
        else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){ 
            id=i;    
            double=false; 
        } 
    } 
    if(!double && id){ 
        new szNick[33]; 
        get_user_name(id,szNick,32); 
        ColorChat(0,GREEN," Najlepszy Gracz Rundy |^x03%s^n[^x04Zabil ^x03%d ^x04graczy | Ustrzelil ^x03%d hsow]",szNick,g_pointsThisRound[id][0],g_pointsThisRound[id][1]); 
    } 
} 
public client_putinserver(id){ 
    reset(id); 
    resetRound(id); 
} 
public client_disconnect(id){ 
    reset(id); 
    resetRound(id); 
} 
public onDeath(){ 
    new kid=read_data(1); 
    new vid=read_data(2); 
    log_amx("%d->%d",kid,vid); 
    if(!is_user_connected(kid)){ 
        reset(vid); 
        return PLUGIN_CONTINUE; 
    } 
    log_amx("(2)%d->%d",kid,vid); 
    g_points[kid][0]++; 
    g_pointsThisRound[kid][0]++; 
    
    if(read_data(3)){ 
        g_points[kid][1]++; 
        g_pointsThisRound[kid][1]++; 
    } 
    if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0) 
        return PLUGIN_CONTINUE; 
    if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){ 
        new szVicNick[33],szKilNick[33]; 
        get_user_name(vid,szVicNick,32); 
        get_user_name(kid,szKilNick,32); 
        ColorChat(0,GREEN,"Szalenstwo zabijania^n^x03%s^n^x04 [ Zabic ^x03 %d ^x04w tym ^x03 %d ^x04hsow]^n^nzatrzymane przez:^n^x03%s",szVicNick,g_points[vid][0],g_points[vid][1],szKilNick); 
    } 
    reset(vid); 
    return PLUGIN_CONTINUE; 
} 
#if defined DEBUG 
public cmd_show_points(id,level,cid){ 
    if( !cmd_access(id, level, cid, 1)) 
        return PLUGIN_HANDLED; 
    client_print(id,print_console,"----------Points------------"); 
    new Players[32]; 
    new playerCount, id2; 
    get_players(Players, playerCount); 
    for ( new i=0; i<playercount; i++){="" id2="Players[i];" client_print(id,print_console,"%d="" p="%d(%dhs)," ptr="%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])" }="" client_print(id,print_console,"--------------------------");="" return="" plugin_handled;="" #endif="" <="" pre="">
                                        
                                        

                                        
taki błąd mi się wyświetla:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

spree.sma(125) : error 001: expected token: "#endif", but found "-end of file-"

1 Error.
Could not locate output file spree.amxx (compile failed).
proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 Waleq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 30.01.2012 09:38

Skoro używasz
#if define
zawsze musisz zakończyć to
#endif
.

Użytkownik Waleq edytował ten post 30.01.2012 09:39

  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.01.2012 11:41

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXProblemy
do
Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 cajmert

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:87
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 30.01.2012 12:27

Przekompilujesz mi to tak jak powinno byc ;)?
  • +
  • -
  • 0

#5 CzarnaDupa

    Najgorszy z najgorszych >.<

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:268
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 30.01.2012 17:57

Łap gotowe .sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Spreeeee!"
#define VERSION "0.07"
#define AUTHOR "R3X"
#define MAX_PLAYERS 32
//rozrabiaka
#define PREPARE_HUD() set_hudmessage(42, 255, 42, 0.02, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,2)
//koniec szalenstwa
#define PREPARE_HUD2() set_hudmessage(42, 42, 255, 0.62, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,1)
//#define DEBUG
new g_points[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_cvarLimit,g_cvarEndShow;
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C");
register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End")
register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start")
g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5");
g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1");
#if defined DEBUG
register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK);
#endif
}
reset(id){
g_points[id][0]=0;
g_points[id][1]=0;
}
resetRound(id){
g_pointsThisRound[id][0]=0;
g_pointsThisRound[id][1]=0;
}
public resetAllThisRound(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
resetRound(i);
}
public resetAll(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
reset(i);
}
public onEndRound(){
if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow))
set_task(0.3,"podsumowanie");
}
public podsumowanie(){
new bool:double=false;
new id=0;
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){
if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){
double=true;
}
else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){
id=i;
double=false;
}
}
else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){
id=i;
double=false;
}
}
if(!double && id){
new szNick[33];
get_user_name(id,szNick,32);
ColorChat(0,GREEN," Najlepszy Gracz Rundy |^x03%s^n[^x04Zabil ^x03%d ^x04graczy | Ustrzelil ^x03%d hsow]",szNick,g_pointsThisRound[id][0],g_pointsThisRound[id][1]);
}
}
public client_putinserver(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public client_disconnect(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public onDeath(){
new kid=read_data(1);
new vid=read_data(2);
log_amx("%d->%d",kid,vid);
if(!is_user_connected(kid)){
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
log_amx("(2)%d->%d",kid,vid);
g_points[kid][0]++;
g_pointsThisRound[kid][0]++;

if(read_data(3)){
g_points[kid][1]++;
g_pointsThisRound[kid][1]++;
}
if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){
new szVicNick[33],szKilNick[33];
get_user_name(vid,szVicNick,32);
get_user_name(kid,szKilNick,32);
ColorChat(0,GREEN,"Szalenstwo zabijania^n^x03%s^n^x04 [ Zabic ^x03 %d ^x04w tym ^x03 %d ^x04hsow]^n^nzatrzymane przez:^n^x03%s",szVicNick,g_points[vid][0],g_points[vid][1],szKilNick);
}
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#if defined DEBUG
public cmd_show_points(id,level,cid){
if( !cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
client_print(id,print_console,"----------Points------------");
new Players[32];
new playerCount, id2;
get_players(Players, playerCount);
for ( new i=0; i<playercount; i++){="" id2="Players[i];" client_print(id,print_console,"%d="" p="%d(%dhs)," ptr="%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])" }="" client_print(id,print_console,"--------------------------");="" return="" plugin_handled;="" #endif="" <="" pre="">
#endif
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik CipiS edytował ten post 30.01.2012 18:00

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych