Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

cajmert - zdjęcie

cajmert

Rejestracja: 24.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.07.2018 22:31
-----

#590814 Rekoil za darmo na steama

Napisane przez cajmert w 06.12.2013 13:57

header.jpg?t=1386092893


 

1. http://forums.rekoil...egistration.php

2. Trzeba potwierdzić rejestracje.

 

http://store.steampo...com/app/243320/

 

Od shotguna:

"Gra jest w fazie Beta, ale Ci którzy teraz są na closed beta Tzn. Te Cd-keye co Wy dostajecie są już tak że do wersji Full smile.png A więc po zakonczeniu bety gra wam nie zniknie. Pozdrawiam." - cytat z pewnego forum ;>


  • +
  • -
  • 1


#589718 Enclave za darmo na steam

Napisane przez cajmert w 30.11.2013 14:01

header.jpg?t=1380891313

Dzisiaj jest promocja gra Enclave jest za darmo na steama aby ją otrzymać należy zarejestrować się tutaj :

http://www.dlh.net/en/register

i potwierdzić e-mail po kilku sekundach na skrzynce pojawi się wiadomość z kodem.Sprawdzone,stronka może mulić bo sporo osób z niej korzysta wink.png

 


  • +
  • -
  • 5


#491471 Gry na STEAM

Napisane przez cajmert w 18.12.2012 12:30

Pewnie wiele osób wie, że platforma steam umożliwia pobranie darmowych gier multiplayer jak i singleplayer Dołączona grafika
Jednak dla tych którzy nie wiedzą dam tutaj spis gier które można za darmo pobrać na steam Dołączona grafika

EDIT!!!

Strasznie się namęczyłem, ale już każda gra jest odnośnikiem do jej pozycji w sklepie steam.
(Jakby nie patrzeć było z tym troche roboty).
Każda gra to odnośnik do jej pozycji w sklepie Steam gdzie można o niej poczytać, obejrzeć trailer no i w końcu ją pobrać poprzez steam Dołączona grafika

1. Alien Swarm
2. America's Army 3
3. War of the Immortals
4. Between - Demo*
5. War Inc. Battlezone
6. COIL - Demo*
7. Mightier - Demo*
8. Moonbase Alpha
9. Peggle Extreme
10. Sam & Max Episode 104: Abe Lincoln Must Die!
11. Mabinogi
12. The Cat and the Coup
13. TrackMania Nations Forever
14. AirMech
15. APB Reloaded
16. Battle for Graxia
17. Bloodline Champions
18. Bullet Run
19. Champions Online: Free for All
20. Continent of the 9th Seal
21. CrimeCraft GangWars
22. DC Universe Online
23. District 187
24. Dungeons & Dragons Online
25. Dwarfs F2P
26. EverQuest
27. EverQuest II
28. Fallen Earth
29. Football Superstars
30. Frontline Tactics - Mac**
31. Global Agenda: Free Agent
32. Gotham City Impostors
33. Iron Grip: Marauders - Mac**
34. Magic: The Gathering – Tactics
35. Microsoft Flight
36. Moon Breakers
37. Pandora Saga: Weapons of Balance
38. PlanetSide 2
39. PoxNora
40. Puzzle Pirates - Mac**
41. Realm of the Mad God - Mac**
42. ROSE Online
43. Spiral Knights - Mac**
44. Super Crate Box
45. Super MNC
46. Star Trek Online
47. Stronghold Kingdoms
48. Team Fortress 2 - Mac**
49. The Lord of the Rings Online - Mac**
50. Tribes: Ascend
51. Vanguard: Saga of Heroes
52. World of Battles: Morningstar
53. Alliance of Valiant Arms
54. Age of Empires Online
55. Arctic Combat
56. Forsaken World
57. Blacklight: Retribution
58. Brawl Busters

Demo* - Na platformie steam dostepne jedynie demo.

Mac** - Gra działająca również na komputerach typu Macintosh.


Listę będę starał się aktualizował w miarę możliwości Dołączona grafika

by ~mat.

  • +
  • -
  • 1


#331630 Przeróbka VIPa na PB Moda

Napisane przez cajmert w 08.12.2011 17:07

Witam
Z nudów przerabiałem vipa Miśka, który napisał kiedyś to, i wszystko ładnie zrobiłem co chciałem ale mam problem, a mianowicie nie daje mi super markera i deffa dla vipa
Miałbym prośbę, czj ktoś może przerobić to tak by dawało Super Marker (p90) deffa i HE co runde, i jak wrzucilem na serwa to postacie co maja vipa to kurde sa przeźroczyści troszku ;d usunac to jak mozna
O to .sma
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>



new const gPluginName[] = "V.i.P PB";
new const gPluginVersion[] = "1.0";
new const gPluginAuthor[] = "MisieQ";

/*
	Podziękowania:
	Sn!ff3r(Seba) - za plugin Advanced Bullet Damage
	Ludzią z AlliedMods - za status VIP w scoreboard oraz za kilka stockow ;)
	AMXX.pl - za dokumentacje :P
	Skromny - za pomysł na V.i.P :)
	cajmert - za pomysł z dodaniem listy V.i.P jak rowniez motd z informacjami o nim ;)
	Edycja na potrzeby FragsHunters.Pl przez cajmerta
*/

/* -=[ Dodatkowa Konfiguracja ]=- */

/* -=[ Flaga V.i.P ] =- */
#define VIP ADMIN_LEVEL_H

/* -=[ Informacje na Temat Wlacz / wyłącz ]=-
*
* Aby wylaczyc dana opcje dodaje przed
* #define znak //
* aby wygladalo to tak
* //#define
* aby ja ponownie wlaczyc po prostu usun te znaczki
*/

/* -=[ Podwojny Skok - Wlacz / wyłącz ]=- */
//#define PODWOJNY_SKOK
/* -=[ Advanced Bullet Damage - Wlacz / wyłącz ]=- */
#define ADVENCED_BULLET_DAMAGE
/* -=[ Status V.i.P  w ScoreBoard - Wlacz / wyłącz ]=- */
#define STATUS_VIP
/* -=[ Dodatkowe HP za zabicie - Wlacz / wyłącz ]=- */
//#define DODATKOWE_HP
/* -=[ Ciche chodzenie - Wlacz / wyłącz ]=- */
//#define CICHE CHODZENIE
/* -=[ Modele V.i.P - Wlacz / wyłącz ]=- */
//#define MODELE_VIP
/* -=[ Powitanie V.i.P - Wlacz / wyłącz ]=- */
#define POWITANIE_VIP
/* -=[ Dodatki V.i.P - Wlacz / wyłącz ]=- */
#define DODATKI_VIP
/* -=[ MOTD z informacja o V.i.P - Wlacz / wyłącz ]=- */
#define INFO_VIP
/* -=[ Lista graczy ktorzy posiadaja status V.i.P - Wlacz / wyłącz ]=- */
#define LISTA_VIP

/* -=[ Dodatkowa Konfiguracja ]=- */

/* -=[ Skoki ] =- */
#if defined PODWOJNY_SKOK
new bool:moze_skoczyc[33];
#endif

#if defined ADVENCED_BULLET_DAMAGE
/* -=[ BulletDamage V.i.P ]=- */
new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
#endif

#if defined DODATKOWE_HP
/* -=[ Dodatkowe HP za Zabicie & HS V.i.P ]=- */
new health_add, health_hs_add, health_max, nKiller, nKiller_hp, nHp_add, nHp_max
#endif

#if defined CICHE CHODZENIE
/* -=[ Ciche Chodzenie V.i.P #2 ]=- */
#define STANDARDTIMESTEPSOUND 400
new bool:g_silent[33]
#endif

#if defined LISTA_VIP
/* -=[ Lista graczy ktorzy posiadaja status V.i.P */
new gMaxPlayers, gMSGSayText;
static const COLOR[] = "^x04" // ^x01 - Info wyswietlane jest na zolto | ^x03 - Info wyswietlane jest na zielono | ^x04 - Info wyswietlane jest na kolor teamu (czerwono - TT / niebiesko - CT)
#endif

public plugin_init()
{
	register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)
  
	#if defined STATUS_VIP
	/* -=[ Status V.i.P w Tabeli ]=- */
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "msgScoreAttrib");
	#endif
  
	#if defined PODWOJNY_SKOK
	/* -=[ Podwojny Skok V.i.P ]=- */
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	#endif
  
	#if defined DODATKI_VIP
	/* -=[ Dodatki V.i.P ]=- */
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);  
	#endif
  
	#if defined ADVENCED_BULLET_DAMAGE
	/* -=[ BulletDamage V.i.P ]=- */
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")  
	register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
	g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()  
	g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
	g_type = register_cvar("vip_bulletdamage","1")
	g_recieved = register_cvar("vip_bulletdamage_recieved","1")  
	#endif
  
	#if defined DODATKOWE_HP
	/* -=[ Dodatkowe HP za Zabicie & HS V.i.P ]=- */
	register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
	health_add = register_cvar("vip_hp", "20")
	health_hs_add = register_cvar("vip_hp_hs", "30")
	health_max = register_cvar("vip_max_hp", "100")
	#endif
  
	#if defined CICHE CHODZENIE
	/* -=[ Ciche Chodzenie V.i.P #2 ]=- */
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_player_prethink")
	#endif
  
	#if defined INFO_VIP
	/* -=[ MOTD z informacja o V.i.P ]=- */
	register_clcmd("say /vip","ViPInfo")
	register_clcmd("say_team /vip","ViPInfo")
	#endif
  
	#if defined INFO_VIP
	/* -=[ Lista graczy ktorzy posiadaja status V.i.P ]=- */
	register_clcmd("say /vips","ViPLista")
	register_clcmd("say_team /vips","ViPLista")
	gMaxPlayers = get_maxplayers();
	gMSGSayText = get_user_msgid("SayText")
	#endif
}

#if defined STATUS_VIP
/* -=[ Status V.i.P w Tabeli ]=- */
public msgScoreAttrib( const MsgId, const MsgType, const MsgDest )
{
	static id;
	id = get_msg_arg_int( 1 );
  
	if( ( get_user_flags( id ) & VIP ) && !get_msg_arg_int( 2 ))
	{
		set_msg_arg_int( 2, ARG_BYTE, ( 1 << 2 ) );
	}
}  
/* -=[ Status V.i.P w Tabeli ]=- */
#endif

#if defined MODELE_VIP
/* -=[ Dodatkowe Modele V.i.P ]=- */
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/ViP_ct/ViP_ct.mdl")
	precache_model("models/player/ViP_tt/ViP_tt.mdl")
  
	return PLUGIN_CONTINUE
}
/* -=[ Dodatkowe Modele V.i.P ]=- */
#endif

#if defined POWITANIE_VIP
/* -=[ Info o wchodzeniu gracza V.i.P ]=- */
public client_putinserver(id)
{
	new name[32];
	get_user_name(id, name, 31)
	if(get_user_flags(id) & VIP)
	{
		set_hudmessage(200, 0, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 30.0, 0.03, 0.3, 2)
		show_hudmessage(0, "VIP  %s wszedl na serwer", name)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_connect(id)
{
	new name[32];
	get_user_name(id, name, 31)
	if(get_user_flags(id) & VIP)
	{
		set_hudmessage(200, 0, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 30.0, 0.03, 0.3, 2)
		show_hudmessage(0, "VIP  %s wszedl na serwer", name)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
/* -=[ Info o wchodzeniu gracza V.i.P ]=- */
#endif

#if defined PODWOJNY_SKOK
/* -=[ Podwojny Skok V.i.P ]=- */
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;
  
	new flags = pev(id, pev_flags);
  
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id] && (get_user_flags(id) & VIP))
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	{
		moze_skoczyc[id] = true;
	}
  
	return HAM_IGNORED;
}
/* -=[ Podwojny Skok V.i.P ]=- */
#endif

#if defined ADVENCED_BULLET_DAMAGE
/* -=[ BulletDamage V.i.P ]=- */
public on_new_round(id)
{
	g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
	if(get_pcvar_num(g_recieved) && get_user_flags(id) & VIP)
	{
		g_showrecieved = true  
	}
}

public on_damage(id)
{
	if(g_enabled)
	{	  
		static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
		static damage; damage = read_data(2)	  
		if(g_showrecieved)
		{		  
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
			ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)	  
		}
		if(is_user_connected(attacker) && get_user_flags(attacker) & VIP)
		{
			switch(g_enabled)
			{
				case 1:
				{
						set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
						ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)  
				}
				case 2:
				{
					if(fm_is_ent_visible(attacker,id))// && get_user_flags(attacker) & VIP)
					{
						set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
						ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)			  
					}
				}
			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
/* -=[ BulletDamage V.i.P ]=- */
#endif

#if defined DODATKOWE_HP
/* -=[ Dodatkowe HP za Zabicie & HS V.i.P ]=- */
public hook_death()
{
	nKiller = read_data(1)
  
	if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
	{
		nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
	}
	else
	{
		nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
	}
	nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
	if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
		return;
  
	nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
	nKiller_hp += nHp_add
	if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
	fm_set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
	show_hudmessage(nKiller, "Dostales +%d hp", nHp_add)
	message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
	write_short(1<<10)
	write_short(1<<10)
	write_short(0x0000)
	write_byte(0)
	write_byte(0)
	write_byte(200)
	write_byte(75)
	message_end()
}
/* -=[ Dodatkowe HP za Zabicie & HS V.i.P ]=- */
#endif

#if defined DODATKI_VIP
/* -=[ Dodatki V.i.P ]=- */
public fwSpawn(id)
{
	if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;
  
	#if defined MODELE_VIP
	new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
	#endif
  
	if(get_user_flags(id) & VIP)
	{
		fm_give_item(id, "weapon_p90");
		fm_give_item(id, "weapon_defuser");
		client_print(id, print_chat, "Modyfikacja VIP'a dla FragsHunters.Pl przez Cajmerta!");
		fm_set_user_health(id, 100)
		fm_set_user_gravity(id, 0.55);
		moze_skoczyc[id] = true;
		#if defined CICHE CHODZENIE
		fm_set_user_footsteps(id, 1);
		#endif
		fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 160);
		#if defined MODELE_VIP
		if (userTeam == CS_TEAM_T)
		{
			cs_set_user_model(id, "ViP_tt")
		}
		else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
		{
			cs_set_user_model(id, "ViP_ct")
		}
		else
		{
			cs_reset_user_model(id)
		}
		#endif
	}
	return HAM_IGNORED;
}
/* -=[ Dodatki V.i.P ]=- */
#endif

#if defined CICHE CHODZENIE
/* -=[ Ciche Chodzenie V.i.P #2 ]=- */
public forward_player_prethink(index)
{
	if (g_silent[index])
	{
		set_pev(index, pev_flTimeStepSound, 999)
	}
}

public client_disconnect(index)
{
	g_silent[index] = false
}

stock fm_set_user_footsteps(index, set = 1)
{
	if (set)
	{			  
		set_pev(index, pev_flTimeStepSound, 999)
		g_silent[index] = true
	}
	else
	{
		set_pev(index, pev_flTimeStepSound, STANDARDTIMESTEPSOUND)
		g_silent[index] = false
	}
	return 1
}

stock fm_get_user_footsteps(index)
{
	return g_silent[index]
}
/* -=[ Ciche Chodzenie V.i.P #2 ]=- */
#endif

#if defined INFO_VIP
/* -=[ MOTD z informacja o V.i.P ]=- */
public ViPInfo(id)
{
	show_motd(id, "ViP.txt")
}
/* -=[ MOTD z informacja o V.i.P ]=- */
#endif

#if defined LISTA_VIP
/* -=[ Lista graczy ktorzy posiadaja status V.i.P ]=- */
public ViPLista(id)
{
	new nazwy_vip[33][32]
	new message[256]
	new count, x, len
  
	for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++)
	{
		if(is_user_connected(i))
		{
			if(get_user_flags(i) & VIP)
			{
				get_user_name(i, nazwy_vip[count++], 31)  
			}
		}
	}
  
	len = format(message, 255, "%s ViP'y ONLINE: ",COLOR)
	if(count > 0)
	{
		for(x = 0 ; x < count ; x++)
		{
			len += format(message[len], 255-len, "%s%s%s ", COLOR, nazwy_vip[x], x < (count-1) ? "^x01, ":"")
			if(len > 96 )
			{
				print_message(id, message)
				len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
			}
		}
		print_message(id, message)
	}
	else
	{
		len += format(message[len], 255-len, "Brak ViP'ow Online")
		print_message(id, message)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

print_message(id, msg[])
{
	message_begin(MSG_ONE, gMSGSayText, {0,0,0}, id)
	write_byte(id)
	write_string(msg)
	message_end()
}
/* -=[ Lista graczy ktorzy posiadaja status V.i.P ]=- */
#endif

  • +
  • -
  • 1


#272426 /menu plugin :)

Napisane przez cajmert w 22.07.2011 06:28

moglby mi ktos zrobic menu na serwer aby <ciach>
wygladaloby ono tak:
1. Serwery (wpisywaloby komende /serwery i mozna byloby przekierowywac sie na inne serwy
2. Sprzedaj bron (wpisuje komende /sprzedaj i sprzedaje wtedy dana bron w rece)
3. VIP (wpisuje komende /vip)
4. Kup Redbulla (wpisuje komende /redbull)
  • +
  • -
  • 0


#250455 Plugin na zmianie /top15

Napisane przez cajmert w 18.05.2011 09:09

New StatsX - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#249062 Szukam JailBreak Moda

Napisane przez cajmert w 14.05.2011 07:17

Amxmodx Jailbreak By `dmx. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1