Pod tym kodem co masz dodajesz takie cos:
int i = 0; int wynik = 0; do { wynik += liczba[i]; i++; }while(i <999);
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez ZepA*** w 23.08.2013 11:52
Napisane przez ZepA*** w 06.07.2013 09:19
W warunku
Nie możesz używać zmiennej $to poniewaz taka zamienna nie istnieje.
Do formularza musisz dopisac taką linikę:
<input type="hidden" name="twojanazwa" value="'.$to.'" />
Później zmieniasz to:
if(isset($_POST['ok1'])) { echo '<div class="message"><center>Test skrót::<b> '.$to; echo '</div>'; }
Na to:
if(isset($_POST['ok1'])) { echo '<div class="message"><center>Test skrót::<b> '.$_POST['twojanazwa']; echo '</div>'; }
Napisane przez ZepA*** w 29.09.2012 17:41
Napisane przez ZepA*** w 04.08.2012 19:40
Napisane przez ZepA*** w 21.03.2012 16:08
public function Fetch()
{
$wyniki = array();
$ilosc = mysql_num_rows($this -> Handle);
$ilosc++;
$wyniki[0] = $ilosc;
$r=1;
while($row = mysql_fetch_assoc($this -> Handle))
{
$arr_row=array();
$c=0;
while ($c < mysql_num_fields($this -> Handle))
{
$col = mysql_fetch_field($this -> Handle, $c);
$arr_row[$col -> name] = $row[$col -> name];
$c++;
}
$wyniki[$r] = $arr_row;
$r++;
}
return $wyniki;
}
$cos = $this -> Fetch();
for($i=1; $i<$cos[0]; $i++)
{
echo $cos[$i]['nazwa'];
}
Napisane przez ZepA*** w 19.11.2011 14:53
Napisane przez ZepA*** w 19.11.2011 13:37
Napisane przez ZepA*** w 19.11.2011 13:07
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<XXX)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety.");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<XXX)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety.");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<XXX)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety.");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<XXX)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety.");
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
Napisane przez ZepA*** w 19.11.2011 13:03
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";
new const opis[] = "Niewidoczny, 1hp, 3 HE";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 28;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Health", "Health", "be");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public Health(id){
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
}
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDx", id);
public ResetHUDx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(!ma_klase[id]) return;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
Napisane przez ZepA*** w 19.11.2011 13:00
Napisane przez ZepA*** w 13.11.2011 19:57
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "emu edit"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "say_menu")
}
public say_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rMenu:", "menu_options")
menu_additem(menu, "\wPrzywitaj sie", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wRank", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wRankstats", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wTop15 ", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wZglos adminowi", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wMenu Admina", "6", ADMIN_BAN)
menu_additem(menu, "\wWyjdz z servera", "7", 0)
menu_additem(menu, "\wWyjdz z gry", "8", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_options(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 : client_cmd(id,"say Witam wszystkich graczy!")
case 2 : client_cmd(id,"say /rank")
case 3 : client_cmd(id,"say /rankstats")
case 4 : client_cmd(id,"say /top15")
case 5 : client_cmd(id,"say_team @")
case 6 : client_cmd(id,"amxmodmenu")
case 7 : client_cmd(id,"disconnect")
case 8 : client_cmd(id,"quit")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_connect(id) client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"")
Napisane przez ZepA*** w 13.11.2011 12:33
Napisane przez ZepA*** w 12.11.2011 18:34
Napisane przez ZepA*** w 09.10.2011 20:58
czarna_lista_host "localhost" // host do bazy danych czarna_lista_user "user" // uzytkownik do bazy danych czarna_lista_password "haslo" // haslo uzytkownika czarna_lista_database "bazadanych" // nazwa bazy danych czarna_lista_table "blist_" // tu nic nie musisz zmieniac
/czarnalista - pokazuje graczy na czarnej liscie /dodajgracza - dodaje gracza do czarnej listy(tylko gracze ktorzy sa na serwerze
amx_dodajgracza <nick> - dodaje gracza do czarnej listy(obojetnie jaki nick) amx_usungracza <nick> - usuwa gracza z czarnej listy