Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] wszyscy maja 1 hp ;/

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 PXM

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:opole
Offline

Napisano 19.11.2011 12:44

Proszę o poprawienie kodu, jest bład ktory powoduje że wszyscy maja 1 hp. Zamiast tylko ta klasa. Dziekuje za pomoc, daje +


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";
new const opis[] = "Niewidoczny, 1hp, 3 HE";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 28;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Health", "Health", "be");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");


}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public Health(id){
		if(is_user_alive(id))
		{
				set_user_health(id, 1);  //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
		}
}
public ResetHUD(id)
		set_task(0.1, "ResetHUDx", id);
	  
public ResetHUDx(id)
{
		if(!is_user_connected(id)) return;
	  
		if(!ma_klase[id]) return;
	  
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
  moze_skoczyc[id] = false;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 ZepA***

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:136
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Walce
Offline

Napisano 19.11.2011 13:03

Sprobuj tak

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";
new const opis[] = "Niewidoczny, 1hp, 3 HE";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 28;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Health", "Health", "be");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public Health(id){
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
}
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDx", id);

public ResetHUDx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(!ma_klase[id]) return;

cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
------------------------------------
Dołączona grafika


#3 PXM

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:opole
Offline

Napisano 19.11.2011 13:53

dzięki, działa. Gdzie był bląd..??;>
  • +
  • -
  • 0

#4 ZepA***

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:136
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Walce
Offline

Napisano 19.11.2011 14:00

W tym:
public Health(id){
if(is_user_alive(id))
{
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
}
}

Zmienilem na to:


public Health(id){
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
}
}

Użytkownik ZepA*** edytował ten post 19.11.2011 14:01

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
------------------------------------
Dołączona grafika


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 19.11.2011 14:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych