Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Aqvis - zdjęcie

Aqvis

Rejestracja: 08.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.01.2012 16:25
-----

#211351 3 Pytania

Napisane przez KariiO w 31.01.2011 16:46

Musiał byś trochę pomajsterkować a konkretnie z tym:
random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)
losuję 1/ilość wszystkich itemków -1...moim zdaniem chyba bd. trzeba dać kolejne losowanie czyli losuje czy w ogóle ma dać item np. 1/2 jeżeli 1 to kontynuacja czyli losowanie z itemków...

Drugi sposób to chyba zmienić to:
sizeof nazwy_przedmiotow-1
Na np. :
2
Czyli bd.:
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
			DajPrzedmiot(attacker, random_num(1,2));
Szansa na item to pół na pół ( 50% ) nie jestem pewny jak to tu działa lecz możesz spróbować.
  • +
  • -
  • 1


#210454 3 Pytania

Napisane przez KariiO w 28.01.2011 22:34

1.
Tu się zmienia:
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
			DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
2.
W public UsunPrzedmiot(id) znajdź:
ZmienUbranie(id, 1);
Dodaj pod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == X)
	{
		Wyrzuc_AK(id)
	}

X-numer tego Marzenie TT czy jak to tam jest :)

Na koniec:
public Wyrzuc_AK(id)
{
                new ammo, clip;
                new iWeaponID = get_user_weapon( id, ammo, clip );

                if ( iWeaponID == CSW_AK47 )
                {
                        client_cmd( id, "drop" );  
                }
}

  • +
  • -
  • 1


#208767 restmenu.amxx Jak ustawiać?

Napisane przez Pawlak093 w 23.01.2011 21:18

amxmodmenu - 9 [Więcej] - 7 [Ogranicz Bronie]

Nie pamiętam jednego.
Po odblokowaniu restmenu.amxx w plugin.ini czy wszystkie bronie są od razu zablokowane czy nie.
Chyba odblokowane to tam blokujesz zmieniając z WYŁ na WŁ czy odwrotnie :P Trochę zabawy i gotowe. Zablokuj wszystko oprócz defa i granatów.


#208760 restmenu.amxx Jak ustawiać?

Napisane przez Pawlak093 w 23.01.2011 21:04

amxmodmenu - 8 - 7. tak blokujesz/odblokowujesz bronie


#207636 Bomba i niewidzialność ... małe problemy.

Napisane przez stasekstaskowy w 20.01.2011 18:42

2. nie wiem jak to wyglada w nowym codzie, ale powinienes dodac przy zmianie klasy
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 );
lub podczas odrodzenia, no chyba ze jest to polaczone ze soba to wystarczy ze dasz odpowiedni warunek.
  • +
  • -
  • 1


#208316 Bomba i niewidzialność ... małe problemy.

Napisane przez stasekstaskowy w 22.01.2011 18:11

if(klasa_gracza[id] != Ninja)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )

w tym warunku zmieni kazdemu graczowi ktory ma inna klase niz ninja, widocznosc na standardowa.
Natomiast jezeli np jeszcze Szpieg ma byc ''troche'' niewidzialny to dodajesz:
if(klasa_gracza[id] != Ninja && klasa_gracza[id] != Szpieg)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )

itd.
Tak wiec co do Twojego pytania: Tak tam wypisujesz klasy ktore sa choc troche niewidzialne. Z tym ze nie dawaj "==" tylko "!="
  • +
  • -
  • 1


#208331 Szukam 2 pluginów !

Napisane przez Makron w 22.01.2011 18:37

1. myślę że to ten...
Nuclear C4 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

2.są takie 2
AMX SSBan v2.5 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i
Ultimate SS z zapisywaniem do logów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


#207804 Bomba i niewidzialność ... małe problemy.

Napisane przez stasekstaskowy w 21.01.2011 15:01

dodaj w
public Odrodzenie(id)

if(klasa_gracza[id] != Ninja)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )


najlepiej dodaj to po:
	if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}

  • +
  • -
  • 1


#144861 Statystyki - Call of Duty Mod: MW

Napisane przez R3X w 17.06.2010 18:01

Call of Duty Mod: MW - Statystyki
+wersja dla nowego coda (@ 1.0)

We współpracy z SSB powstał plugin oraz skrypt do prowadzenia statystyk moda: Call of Duty Mod by Peyote na stronie internetowej.

Załącznik zawiera 2 foldery:
  • AMXX - potrzeny gdy nie mamy dostępu do crona, plugin uruchamiający na komendę skrypt przerzucający plik CodMod.vault na serwer FTP
  • WWW - skrypt w PHP tworzący staty i plik update.php, który odpowiada za transfer pliku .vault

@Skrypt
Wystarczy zajrzeć do pliku config.php :) Dane FTP dotyczą serwera gry, w razie problemów należy użyć podwójnych cudzysłowów "" w miejscu pojedynczych ''

np
$user = "Użytkownik";

Aktualizacja statystyk odbywa się poprzez wykonanie pliku update.php. Plik ten jest zabezpieczony przed wielokrotnym wywołaniem i minimalny czas między pobraniami pliku to 2s.
Można go podpiąć do crona lub użyć pluginu i używać komendy "say /update" (na flagę A).

Update:
! Zmiana metody przesyłania pliku

Skrypt PHP
- obsługa wyjątków

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41


#207379 Kupowanie Broni przycisk "B" (Buy Menu)

Napisane przez R3X w 19.01.2011 20:28

restmenu jest dobry do blokowania pojedynczych broni, blokowanie ogólnie kupna lepiej jest zrealizować inaczej; zupełnie niepotrzebne jest sortowanie kopcowe skoro jest bąbelkowe ....
  • +
  • -
  • 1


#207142 Kupowanie Broni przycisk "B" (Buy Menu)

Napisane przez R3X w 18.01.2011 21:26

Ten plugin wyżej blokuje całkowicie kupowanie, nie ma wyboru co można/ nie można kupić. W paczce z amxxem jest restmenu.amxx, który pozwala blokować wybrane broni i tego możesz użyć. Możesz też zrobić nowe BuyMenu z granatami i defem tylko.
  • +
  • -
  • 2


#206940 Kupowanie Broni przycisk "B" (Buy Menu)

Napisane przez R3X w 18.01.2011 14:19

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>



#define PLUGIN "Pi drugich"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "R3X"



static const buy_classes[][] = {

	"func_buyzone",

	"info_map_parameters"

}





public plugin_precache(){

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	createInfoMapParameters();

}

isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){

	new szClassName[32];

	

	if(szParam[0])

		copy(szClassName, 31, szParam);

	else

		entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);

	

	for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){

		if(equal(buy_classes[i], szClassName)){

			if(is_valid_ent(ent))

				return true;

		}

	}

	return false;

}

public pfn_spawn(ent){

	if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent))

		remove_entity(ent);	

}

//Block buying

createInfoMapParameters(){

	new ent = create_entity("info_map_parameters");

	DispatchKeyValue(ent, "buying", "3");

	DispatchSpawn(ent);

}


  • +
  • -
  • 6