Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomba i niewidzialność ... małe problemy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aqvis

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 19.01.2011 22:20

Pierwszym problem dotyczy bomby. Po jej wybuchu graczom zabiera bardzo mało hp lub wcale. Chodzi mi oto, aby wybuch był jakoś odczuwany.

Drugi problem polega na tym, że gdy ktoś wybierze klase NINJA(KLASA NIEWIDZIALNA) następnie zmieni klase na RAMBO(KLASA WIDZIALNA), która powinna być widzialna, ale niewidzialność przechodzi z ninja na rambo.

jak mogę rozwiązać te problemy?
z góry dziękuje za chęć pomocy.

[COD NOWY]

Użytkownik Aqvis edytował ten post 19.01.2011 22:21

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.01.2011 18:42

2. nie wiem jak to wyglada w nowym codzie, ale powinienes dodac przy zmianie klasy
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 );
lub podczas odrodzenia, no chyba ze jest to polaczone ze soba to wystarczy ze dasz odpowiedni warunek.
  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 Aqvis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 20.01.2011 22:48

jednak mam sterego coda :P to możesz napisać jak to sie robi na starym codzie
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#4 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 21.01.2011 15:01

dodaj w
public Odrodzenie(id)

if(klasa_gracza[id] != Ninja)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )


najlepiej dodaj to po:
	if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}

  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#5 Aqvis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 22.01.2011 17:56

tam gdzie ninja musze wypisac te klasy, które są niewidzialne ?
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na [COD MOD] ProHit.eu!


Dołączona grafika


195.2.255.122:27060


#6 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 22.01.2011 18:11

if(klasa_gracza[id] != Ninja)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )

w tym warunku zmieni kazdemu graczowi ktory ma inna klase niz ninja, widocznosc na standardowa.
Natomiast jezeli np jeszcze Szpieg ma byc ''troche'' niewidzialny to dodajesz:
if(klasa_gracza[id] != Ninja && klasa_gracza[id] != Szpieg)
set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 )

itd.
Tak wiec co do Twojego pytania: Tak tam wypisujesz klasy ktore sa choc troche niewidzialne. Z tym ze nie dawaj "==" tylko "!="
  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych