Zajmijcie sie AMXX i nie wystawiajcie z niego nosa na poziomie jakim potrzebujecie, potraficie, i rozumiecie to amxmodx jest zdecydowanie az naddto.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MarWit
Rejestracja: 04.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.01.2015 22:02





O mnie
Nie przyjmuję zleceń płatnych przez SMS.
Na PW/GG/Skype/Steam/etc., pomagam tylko odpłatnie. Prośby będą ignorowane oraz "wynagrodzone" warnem.
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 1 485
- Odwiedzin: 67 787
- Tytuł: The Chosen One
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Wrzesień 17, 1997
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bystrzyca
-
Zainteresowania
Muzyka, Programowanie, Digart, 3-Dimensional Graphic
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#628441 Engine vs fakemeta
Napisane przez
Seba
w 27.03.2014 00:55
#628508 Co chcecie wiedzieć, jak powstało, dlaczego, z kim?
Napisane przez Droso
w 27.03.2014 14:44
#627800 [ROZWIĄZANE] Aim na Steam
Napisane przez MokrePiotrek
w 24.03.2014 13:39
#621673 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę premium m.in Ninja
Napisane przez
kobys
w 02.03.2014 01:42
Witam proszę o klasy premium:
(MegaPremium) Ninja
Zdrowie: 30
Kondycja: 35
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 5
Opis: 1/1 z kosy (PPM), Mniejsza Grawitacja i widocznosc, 3 Skoki, cichobiegi, AutoBH.
# Include <amxmodx> # Include <amxmisc> # Include <codmod> # Include <engine> # Include <hamsandwich> # Include <fakemeta> # Include <cstrike> # Include <fun> Nowy const Nazwa [] = "(MegaPremium) Ninja"; new const opis [] = "1/1 z kosy (PPM), Mniejsza Grawitacja i widocznosc, 3 Skoki, cichobiegi, AutoBH."; Nowy const bronie = (1 << CSW_FLASHBANG); Nowy const Zdrowie = 30; Nowy const kondycja = 35; Nowy const inteligencja = 0; Nowy const wytrzymalosc = 5; Nowy Skoki [33]; Nowy ostatnio_prawym [33]; Nowy ma_klase [33]; plugin_init publicznego () { register_plugin (Nazwa "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class (Nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam (Ham_Spawn, "gracz", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward (FM_CmdStart "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward (FM_PlayerPreThink "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam (Ham_TakeDamage, "gracz", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } cod_class_enabled publicznych (id) { set_rendering (id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80); entity_set_float (id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); give_item (id, "weapon_flashbang"); give_item (id, "weapon_flashbang"); ma_klase [id] = true; } cod_class_disabled publicznych (id) { set_rendering (id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float (id, EV_FL_gravity, 1,0); ma_klase [id] = false; } publicznych fwSpawn_Grawitacja (id) { jeśli (ma_klase [id]) entity_set_float (id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); } fwCmdStart_MultiJump publicznych (id, uc_handle) { jeśli (is_user_alive (id) |! |! ma_klase [id]) powrót FMRES_IGNORED; Nowe flagi = PEV (id, pev_flags); if ((get_uc (uc_handle, UC_Buttons) i IN_JUMP) &&! (flagi i FL_ONGROUND) &&! (PEV (id, pev_oldbuttons) i IN_JUMP) && Skoki [id]) { Skoki [id] -; Nowy Float: prędkość [3]; PEV (id, pev_velocity, prędkość); Szybkość [2] = random_float (265.0,285.0); set_pev (id, pev_velocity, prędkość); } else if (flags & FL_ONGROUND) Skoki [id] = 3; powrót FMRES_IGNORED; } publicznych fwPrethink_AutoBH (id) { if (! ma_klase [id]) powrót PLUGIN_CONTINUE jeśli (PEV (id, pev_button) i IN_JUMP) { Nowe flagi = PEV (id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) powrót FMRES_IGNORED; jeśli (PEV (id, pev_waterlevel)> = 2) powrót FMRES_IGNORED; if ((flags & FL_ONGROUND)) powrót FMRES_IGNORED; Nowy Float: prędkość [3]; PEV (id, pev_velocity, prędkość); Szybkość [2] + = 250,0; set_pev (id, pev_velocity, prędkość); set_pev (id, pev_gaitsequence, 6); } powrót FMRES_IGNORED; } fwTakeDamage_JedenCios publicznych (id, ent, atakujący) { jeśli (is_user_alive (atakujący) && ma_klase [napastnik] && get_user_weapon (atakujący) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym [id]) { cs_set_user_armor (id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat (4, float (get_user_health (id) + 1)); powrót HAM_HANDLED; } powrót HAM_IGNORED; } fwPrimaryAttack_JedenCios publicznych (ENT) { nowy id = PEV (ENT, pev_owner); ostatnio_prawym [id] = 1; } fwSecondaryAttack_JedenCios publicznych (ENT) { nowy id = PEV (ENT, pev_owner); ostatnio_prawym [id] = 0; }
2.
(MegaPremium) Szalony Medyk
Zdrowie : 50
Kondycja : 40
Inteligencja : 10
Wytrzymałość : 5
Opis : Wszystkie granaty, 4 apteczki na runde, multi jump x4, grawitka oraz lekka niewidka - zawsze. Duzo HP oraz kondycji.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "(MegaPremium) Szalony Medyk "; new const opis[] = "Wszystkie granaty, 4 apteczki na runde, multi jump x4, grawitka oraz lekka niewidka - zawsze. Duzo HP oraz kondycji."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; new sprite_white_apteczki; new ilosc_apteczek_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_think("medkit", "Think_Apteczki"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public plugin_precache() { sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(entApteczki > 0) { if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entApteczki); entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[(MegaPremium) Szalony Medyk ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0); ilosc_apteczek_gracza[id] = 4; give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 4 apteczki na runde!"); } else { ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0); } public fwSpawn_Apteczki(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_apteczek_gracza[id] = 4; } public Think_Apteczki(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white_apteczki ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; }
#620547 Canvas
Napisane przez R3X
w 26.02.2014 21:56
Canvas
w ramach eksperymentu i `for the lolz` pracuję nad własnym rendererem wewnątrz serwera hlds. Canvas, czyli płótno. O co chodzi?
Plugin oddaje do dyspozycji API, dzięki któremu stworzymy płótno o dowolnych (niestety ograniczonych) rozmiarach. Na tym płótnie możemy rysować ustawiając odpowiednio kolor każdego z pikseli. Rysowaniem zajmuje się Program, rejestrując go podajemy nazwę publicznej funkcji, która będzie wołana co ramkę serwera i w ten sposób możemy aktualizować stan płótna.
Aktualnie płótna można dodawać i konfigurować jedyne z menu dostępnego pod komendą
amx_canvas
Można tam dodawać płótna, zmieniać wymiary, rozmiar i program.
Interakcja
Samo rysowanie to mało. Oczywiście, że chciałoby się mieć wpływ na to co jest rysowane będąc graczem. Podstawowa interakcja to pozostawanie w zasięgu. Główny plugin pozwala zarejestrować callbacki wołane gdy gracz wchodzi i wychodzi z zasięgu płótna. Pozwala to np. zmienić wyświetlany kolor, gdy ktoś patrzy.
Bardziej zaawansowany jest interfejs związany z klawiaturą. Jeśli zdecydujemy się zablokować kamerę gracza na płótnie, wysyłane będą forwardy (również dostępne jako rejestrowalne callbacki) gdy gracz naciska, puszcza lub przytrzymuje klawisz. Na razie nie ma żadnych blokad. Sterując mini-grą gracz będzie biegał i strzelał. Wkrótce się to zmieni
W planach jest także interfejs dotykowy, tzn gdyby jeden piksel był większy niż gracz to możliwe będzie precyzyjne określenie na którym z pikseli gracz stoi. Z tym wiąże się mnóstwo pomysłów do zrealizowania.
Innym typem interakcji może być strzał w piksel. Umożliwiłoby to np. grę w kółko i krzyżyk, gdzie gracze na przemian strzelają w pole gdzie chcą postawić swój znak.
Inicjalizacja
Głównie z powodów technicznych narodziła się idea inicjalizacji. Narysowanie dwustu pikseli na raz zawiesiło mi serwer na dobre kilka sekund, a chwilę potem dostawałem channel overflow. Jako obejście wybrałem liniowe rysowanie pikseli w pierwszych chwilach życia płótna. Podstawowy initializer rysuje po 4 piksele na ramkę, od pierwszego do ostatniego. Potem będzie więcej opcji.
Ograniczenia
Silnik hl pozwala klientowi rysować ~256 bytów. Każdy piksel płótna jest bytem, więc teoretycznie możemy osiągnąć kwadrat 16x16. Jednak kto pierwszy ten lepszy, więc od tej puli należy odjąć wszystko co jest narysowane na mapie + miejsce na nowe obiekty jak wypadające po śmierci bronie czy rzucone granaty. Będąc sam na serwerze bez zamiaru strzelania się z kimś używałem płótna 28x8. Gdyby ktoś chciał umieści płótno na żywym serwerze wątpię czy udałoby się to zrobić dla rozmiarów większych niż w sumie 100-150 (np. 15x10 ).
Demo
Podczas prac robiłem krótkie filmiki z postępów. Oto lista: http://www.youtube.c...hKwIexxiDB238rI
Źródło
https://github.com/e...iks/amxx-canvas
Na razie nie ma sensu robić paczki. Wersja jest dość wczesna. Da się już coś zrobić, ale raczej również jako ekperyment.
#612573 Po 3 dniach wróciliśmy!
Napisane przez
MANIOK JADALNYY
w 06.02.2014 17:05
Wszystko zostanie naprawione, jednak dajcie nam na to trochę czasu
Proszę pisać w tym temacie co jeszcze nie działa, a działało w niedzielę, proszę nie dublować zgłoszeń, jeśli ktoś już o czymś pisał to nie wymieniać tego ponownie.
Generatory na dzień dzisiejszy mają dość niski priorytet, więc uzbrójcie się w cierpliwość
To czym jest dla was priorytet . Ile mam czekać na powrócenie generatora klas i vipa
#575824 Sklep Automatyczny Counter-Strike
Napisane przez Gh0st
w 06.10.2013 14:36
Podstawowe informacje o sklepie:
Aktualna wersja: 1.3.0
(Według: Numeracja wersji oprogramowania)
Demo: Sklep Automatyczny Counter-Strike
Krótki opis:
Sklep w pierwszym wydaniu oferuje nam wiele udogodnień, jakimi są rozbudowany system grup umożliwiający jej dodawanie/usuwanie/edytowanie/ustawienie danej grupie wybranych przez nas uprawnień, dodatkowo na etapie tworzenia usługi możemy wybrać dla jakich grup usługa ma być dostępna, w sklepie znajdziemy również możliwość połączenia się z wieloma AmxBans'ami (ilość nieograniczona) i podczas tworzenie usługi wybrać na którym serwerze z którego amxbans'a usługa ma być dostępna. Do udogodnień dodam również system newsów pozwalający na dodawanie/usuwanie/modyfikowanie ( jeśli użytkownik posiada takie uprawnienia ) z możliwością polubienia newsa, jeśli nie jest się jego autorem.
Kupienie ponownie danej usługi jest równo znaczne z jej przedłużeniem.
Dodatkowo po upływie określonego czasu jeśli użytkownik nie przedłużył usługi zakupione flagi zostaną usunięte, ale do tego potrzeba będzie nam cron np https://www.setcronjob.com/
Dodatkowo:
- Portfel.
- Logowanie/Rejestracja.
- Rozbudowany panel administracyjny.
Aktualne API płatności które możesz wybrać i skonfigurować w panelu administracyjnym:
Pukawka | Wiaderko | CsSetti | DotPay
Dodałem tylko 2 API gdyż jeśli te API będę działać poprawnie(a powinny po poprawnym skonfigurowaniu), będę dodawał następne żeby nie robić zamieszania.
Instalacja i konfiguracja:
Na czas instalacji powinno się zmienić chmody plików config.php i .htaccess na 777, jeśli tego nie zrobisz w niektórych przypadkach instalacja może się powieść ale skrypt nie będzie działał poprawnie
1. Po pobraniu sklepu, należy wypakować wszystkie pliki i wysłać je na swój serwer www
2. Wejść w plik install.php
3. Uzupełnić poprawnie dane, zwracając uwagę na konfiguracje strony gdyż jest to kluczowe(tak samo ważne jak baza danych)
- Ścieżka do folderu ze sklepm: jeśli sklep jest w głównym katalogu serwera www(np w folderze public_html/htdocs) należy pozostawić "/" natomiast jeśli jest w innym winno się podać dokładną ścieżkę od głównego katalogu aż do głównego folderu z sklepem pamiętając o "/" na końcu.
- Adres - Dokładny adres do sklepu poprzedzając a kończąc /
4. Kliknąć przycisk instaluj, jeśli wszystko poszło poprawnie powinna nam się wyświetlić informacja o powodzeniu.
5. Po poprawnym zainstalowaniu cron powinien wykonywać akcje co najmniej raz dziennie wchodząc na adres
twojastrona.pl/service/refresh
SS:
Aktualne rzeczy które mam zamiar zrobić:
- Jest to pierwsze wydanie sklepu, więc błędy na pewno będą, tego nie da się uniknąć bo każdy się myli ale będą szybko poprawiane z racji tego że mam masę wolnego czasu.
- Jeśli nie będzie błędów związanych z usługami ich kupnem itp, mam zamiar stworzyć panel użytkownika.
Sklep będzie cały czas aktualizowany, jest to mój priorytetowy projekt na którym mam zamiar się uczyć
Proszę o komentowanie i ocenianie mojej pracy również o pomysły
Lista zmian:
1.0.0 -> 1.0.1:
(dnia: 2013.10.06)
- [Naprawa] Podczas kupowania czegoś na steam dawało flagi na IP.
- [Naprawa] Na niektórych przeglądarkach podczas próby doładowania portfela nie wyświetlało się co i gdzie trzeba wysłać.
- [Naprawa] Przedłużało usługi w 'service_buy_cache_' natomiast autor (
) zapomniał uwzględnić przedłużania w amxbansie.
1.0.1 -> 1.0.2:
(dnia: 2013.10.07)
- [Naprawa] Podczas kupowania usługi i wybieraniu ilości dni, pokazywany koszt nie był zaokrąglany do poprawnej kwoty ( 2 miejsc po przecinku )
- [Optymalizacja] Wysyłanie zapytań do serwera mysql w wszystkich modelach zostało zoptymalizowane.
- [Ulepszenie] Teraz aby dodać system płatności, wystarczy stworzyć 2 pliki a sklep automatycznie się do nich dostosuje.
1.0.2 -> 1.1.0
(dnia: 2013.10.09)
- [Nowa funkcja] W panelu administracyjnym widnieje teraz bar z zakupionymi usługami.
- [Powiadomienia] Gdy użytkownik doładuje konto lub zamówi usługę.
- [Ulepszenie] Systemu obsługi płatności, teraz każda funkcja "check" w api może zawierać 3 parametry ( sms zwortny, numer na jaki został wysłany sms, i treść jaka została wysłana ), wkrótce szczegółowy poradnik jak dodawać własne płatności.
- [Optymalizacja] Starałem się optymalizować pliki "systemowe" i zmniejszać zużycie pamięci, efekty są
1.1.0 -> 1.2.0
(dnia: 2013.10.14)
- [Nowa funkcja] Kody premium, administrator ustala 8 znakowy kod o X wartości, użytkownik może nim doładować konto.
- [Nowa funkcja] Administrator ma możliwość przedłużania / skracania / usuwania już zakupionej usługi.
- [Nowa funkcja] Podczas tworzenia usługi, dostępny jest taki sam edytor tekstowy jak podczas tworzenia newsa.
- [Nowa funkcja] API Zabijaka.pl
- [Ulepszenie] Podczas przeglądania jakiejś opcji w panelu administracyjnego i odświeżeniu strony, trafialiśmy zawsze do ustawień strony, teraz trafimy na tą stronę jaką ostatnio przeglądaliśmy.
- [Zmiana] Od teraz wyświetlana jest tylko pamięć zużyta przez sklep.
- [Naprawa] Tutaj wielkie podziękowania dla byCZUS, za to że zgłosił owy błąd. Podczas przedłużania usługi jeśli ktoś kupił na STEAM a owy wpis istniał już w bazie, nie dodawało do zakupionych usług. Po długich sekundach rozmyślań nad tym gdzie jest ten błąd, doszliśmy do rozwiązania
1.2.0 -> 1.3.0
(dnia: 2013.11.01)
- [Nowa funkcja] Panel użytkownika ( Zmiana hasła, Portfel, Ogólne informacje, Moje usługi )
- [Nowa funkcja] Użytkownik otrzymuje powiadomienie gdy, przedłuży/kupi usługę lub doładuje konto.
- [Nowa funkcja] Zmiana hasła, dodatkowo pokazuje kiedy hasło zostało ostatnio zmienione.
- [Nowa funkcja] Na stronie głównej, tam gdzie pokazywana jest ilość użytkowników itp, dodano łączny stan konta wszystkich zarejestrowanych osób, dodatkowo w panelu użytkownika w sekcji ogólne informacje pokazywany jest procentowy udział (zalogowanego użytkownika) portfela w tej kwocie.
- [Nowa funkcja] Możliwość przeglądania kto polubił danego newsa poprzez kliknięcie w okienko reputacji, jak i wyłączenie tej opcji w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ).
- [Nowa funkcja] Przekazywanie środków z możliwością ustalenia kwoty jak i zaznaczenie czy administrator ma być powiadomiony i czy ta operacja ma zostać zapisana w moich logach. W panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> Panel użytkownika ) można wyłączyć tą opcje i ustalić maksymalną kwotę jaka może zostać przekazana.
- [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ) czy użytkownik który dodał newsa, może również oddać głos.
- [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia czy użytkownik niezalogowany ma możliwość przeglądania usług ( Konfiguracja strony -> usługi ), jest również opcja zaznaczenia usług które mają nie zostać wyświetlone niezalogowanemu użytkownikowi.
- [Nowa funkcja] Stronnicowanie użytkowników w panelu administracyjnym z możliwością szybkiej zmiany ilości wyników na dodatek łatwa w obsłudze opcja do szukania.
- [Nowa funkcja] Możliwość wyłączenia/włączenia przyznawania punktów reputacji ( Konfiguracja strony -> newsy ).
- [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowana co ile można dodawać newsy ( Konfiguracja strony -> newsy ).
- [Nowa funkcja] Statystyki sklepu, najczęściej kupowane usługi jak i najlepiej zarabiające usługi (czekam na więcej propozycji).
- [Nowa funkcja] Podziękowania dla użytkownika który udostępnił płatność DotPay, została poprawiona i dodana do sklepu jak również CsSetti
- [Nowa funkcja] Edycja górnego menu ( Konfiguracja strony -> Menu ) (usuwanie/dodawania/edytowanie) z możliwością zaznaczenia czy opcja ma być widoczna dla gościa,administratora czy zalogowanego użytkownika lub wszystko naraz.
- [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowania 2 nowych tagów meta ( Konfiguracja strony -> Podstawowe ), keywords i description.
- [Optymalizacja] Połączenie z konkretnym amxbansem nawiązywane jest tylko raz, co daje zauważalną poprawę szybkości ładowania strony przy większej ilości usług.
- [Usunięto] Konfiguracje logowań informacji, dlaczego? pewnie wiele osób i tak z tego nie korzystało ponieważ chcą wiedzieć co się dzieje w sklepie.
- [Naprawa] Jeśli ktoś ma na serwerze uruchomione magic_quotes_gpc miał problemy z edytorem html, teraz już takiego problemu nie ma.
- [Naprawa] Po utworzeniu usługi poprawnie pokazywało dla jakich grup usługa jest dostępna i również poprawnie działało, ale podczas próby edycji domyślne grupy były błędnie zaznaczone.
- [Zmiana] Wygląd konfiguracji strony został zmienione, mam nadzieje że teraz wygląda to lepiej.
- [Zmiana] Lista usług uległa zmianie, teraz z menu wybieramy serwer i błyskawicznie pokazywane są usługi dla tego serwera, dodatkowo w menu obok serwer pokazywana jest dostępna ilość usług, w rzeczywistości daje nam to łatwość poruszania się jak i większą przestrzeń dla opisu Newsa.
- [Zmiana] Portfel został przeniesiony z górnego menu do panelu użytkownika.
- [Zmiana] Podczas logowania jeśli poda się poprawny login a błędne hasło i jeśli hasło zostało wcześniej zmienione wyświetli się czas modyfikacji hasła, lub jeśli nie zostało zmienione pojawi się komunikat o błędnych danych.
- [Zmiana] Blokada prób zalogowania się ograniczona do x razy. Można ustalić w panelu administracyjnym ile razy można próbować się zalogować, czy konto na które ktoś próbuje wejść ma otrzymać powiadomienie o przekroczonej liczbie prób, dodatkowo można zdefiniować czy powiadomienie ma zostać również wysłane do panelu administracyjnego jak i ustalić czas blokady.
Update, aby wykonać update należy usunąć foldery application, system oraz media i wgrac wszystkie pliki z paczki z na serwer, i wejść na adres
twojastrona.pl/update.php
update 1.2.0 - 1.3.0.rar 200,59 KB 1720 Ilość pobrań
Instalacja:
Sklep Automatyczny 1.3.0.rar 203,29 KB 6252 Ilość pobrań
Jeśli miałby ktoś problem z rozpakowaniem owych plików, należy pobrać nowy WinRAR 5.
Jeśli chcesz dokonywać aktualizacji, musisz regularnie odwiedzać amxx.pl gdyż będą tylko 2 pliki
- Instalacja sklepu.
- Update z poprzedniej wersji do aktualnej.
#570829 Podział Dokumentacji i AMXX.pl API
Napisane przez
Gość
w 10.09.2013 15:51
Podział dokumentacji na sekcje
Dokumentacja została podzielona na sekcje, zgodnie z licznymi sugestiami.
Dotychczasowy opis został rozdzielony na następujące sekcje:
- Opis
- Składnia
- Zwracana wartość
- Typ
- Notatki
- Przykład
- Uwagi
W związku z podziałem opisu na sekcje, wszelkie dotychczasowe opisy uległy gruntownej zmianie.
Mimo starań, część opisów mogła zostać niepoprawnie skonwertowana, za co serdecznie przepraszam.
Jeśli zauważycie niepoprawnie opisaną funkcję, np. pełen "stary" opis w polu opis, niepodzielony, śmiało poprawcie
Mam nadzieję, że nowa forma dokumentacji przyniesie spore korzyści, a konwersja nie jest aż taka nieudana.
Nowy wygląd dokumentacji
Live link: clamp
Edycja opisu odbywa się sekcjami
Możemy zmienić nazwę funkcji w polu tekstowym, jej typ w polu wyboru, oraz dowolne sekcje w osobnych edytorach.
Edytor przykładu jest przeznaczony na kod SMA, więc jako jedyny jest edytorem tekstowym (HTML z ukrytym paskiem narzędzi).
Jak dotychczas, przy edycji, możemy na bieżąco podejrzeć nowy wygląd opisu, oraz porównać proponowany opis z bieżącym wizualnie, oraz na 4 różne sposoby w tabeli.
Przy okazji, poprawione zostało ładowanie porównania blokowego z ciasteczek.
Zmiana kolorowania składni
Kolorowanie geshi zostało zastąpione standardowym prettyprintem, dzięki czemu składnia jest lepiej kolorowana.
Zmianie uległ skrypt JS, który ładuje kolorowanie składni, w przypadku problemów, proszę o kliknięcie Ctrl+F5 (lub Ctrl+R).
Więcej drobnych zmian
Część elementów wymagających poprawy, została dopracowana, trochę zyskało nową formę graficzną, nieco zmieniony też został układ poszczególnych sekcji na stronie.
Szczegóły aktualizacji znajdują się w changelogu: AMXX.pl/dokumentacja?do=changelog
Zaznaczę tutaj 2 najistotniejsze z tych drobniejszych poprawek:
- + Dodano linki do funkcji i kolorowane linki do profili autorów w widoku logów
- $ Propozycje osób z możliwością moderacji opisów, nie wymagają dłużej akceptacji
AMXX.pl API
Do publicznego użytku zostało oddane AMXX.pl API, znajdujące się pod adresem api.amxx.pl
API na chwilę obecną posiada kilka metod, pozwalających w łatwy sposób na pobranie opisów funkcji.
Najprawdopodobniej API zostanie rozszerzone o kolejne metody, póki co, oczekuję zgłoszeń ew. błędów.
API pozwala na pobranie zasobów dokumentacji, m.in. w JSON, JSONP, czy XML, co pozwoli na proste tworzenie dokumentacji offline, etc.
Jeśli uznacie API za przydatne i uważacie, że przydadzą się kolejne metody, formy, etc., piszcie śmiało, zapraszam do dyskusji nt. dalszego rozwoju dokumentacji.
#569931 [ROZWIĄZANE] [Generator Klas] Ciągle rozwijane? Kiedy?
Napisane przez exexe
w 04.09.2013 23:44
MAGNET, płacisz pieniądze twórcom za generator, że tak wymagasz?
Ich praca jest udostępniona za darmo i nie oczekuj, że będzie aktualizowana regularnie, bo nie mają w tym interesu. Do tego dochodzi brak czasu czy po prostu brak chęci do pracy nad tym, bo maja ważniejsze rzeczy do roboty niż Twój generator klas.
Na wszystko chcecie generator a wkładu własnego brak, bo po co. Lepiej pożalić się na forum jaki Ty nieszczęśliwy i jak to Cię w poważaniu nie mają, nie?
Uzupełnienie generatora pomogłoby na pewno nie tylko mi, ale i innym użytkownikom, którzy tworzyć klas/perków najprościej w świecie nie potrafią.
Jeśli się czegoś nie umie to się za to nie bierze albo się tego uczy, a nie tłumaczy się "nie potrafię". Bo nie ma "nie potrafię", tylko jest lenistwo
Jak mówi przysłowie "Dla chcącego, nic trudnego", bo wszystkiego można się "naumieć".
Poza tym jeśli Ci na tym zależy to poproś o to w "grzeczniejszy" sposób, pomóż twórcom w jakiś sposób a być może coś się ruszy w tym kierunku.
P.S. Przepraszam za mały offtop, ale nie lubię takiego zachowania i musiałem się wypowiedzieć.
#569627 [Diablo Mod Core] Guilds System
Napisane przez Gh0st
w 02.09.2013 22:23
#567460 Helikopter na serwer 4fun
Napisane przez .:Joint:.
w 26.08.2013 22:41
#555605 Gdzie są pliki językowe?
Napisane przez Guzik
w 15.07.2013 20:56
#554295 Śmieszne, głupawe linki, kawały
Napisane przez K!113r
w 11.07.2013 12:27
#544272 LaTeX
Napisane przez
Gość
w 21.05.2013 03:12
Dzięki niemu, można wstawić do postu zaawansowane wzory z wielu dziedzin nauki, zwłaszcza z matematyki.
Przykład:

[latex]y = \sqrt{4x^2}[/latex]Znacznik LATEX jest dostępny dla wszystkich i zamienia on kod latexowy na zdjęcie w formacie PNG.

Osoby nie potrafiące pisać zaawansowanych wzorów w LaTeXie, zapraszam na stronę:Poza edytorem graficznym, generowany jest aktualny podgląd w trakcie tworzenia formuły.
Gotowy kod wystarczy skopiować i umieścić w znaczniku LATEX jak w przykładzie powyżej.
Mam nadzieję, że nowy BBCode zaoszczędzi niektórym pracy i pozwoli na łatwiejszą komunikację na forum.
#543406 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić nick podbotom
Napisane przez
ZyciE
w 17.05.2013 15:55
Pa 1 powiem tak jakich używasz podbotów ?
Po 2 żeby zmienić nick każdy Wersja lub te podboty mają txt do zmiany nicku
Zobacz czy bd działać wgraj to do addons/amxmodx/config
Załączone pliki
-
botnames.txt 1,29 KB 18 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: MarWit
- Regulamin