Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MarWit - zdjęcie

MarWit

Rejestracja: 04.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.01.2015 22:02
*****

#666421 [ROZWIĄZANE] [PHP] Funkcja obliczająca LIMIT do zapytania

Napisane przez MarWit w 08.10.2014 22:43

Po prostu przemnóż 50 przez numer strony  ;>
$limit = ( $page > 0 ? ( ( $page - 1 ) * 50 ) : 0 );

  • +
  • -
  • 1


#650434 FindSendPropOffs - nazwy parametrów

Napisane przez MarWit w 16.07.2014 13:15

O ile pamiętam wklepywało się w konsole "sm_dump_netprops <nazwa_pliku>" i w folderze z modem pojawiała ci sie lista, tak online to chyba nie ma 


  • +
  • -
  • 2


#594374 Jakiego linux'a wybrać

Napisane przez MarWit w 18.12.2013 18:58

Debian bez zbędnego syfu zajmuje +/-2gb :F Ten LTS o którym mówi Cypis' wymaga ~ 2 GB wolnego miejsca ( możesz zainstalować sobie XUbuntu, modyfikacja z bazowym środowiskiem graficznym xfce ). Jak bardzo potrzebujesz miejsca to możesz jeszcze pomyśleć nad DamnSmallLinux ( oparty na Knoppix'ie ) lub Slax oraz ( teoretycznie ) jeszcze Linux Mint.
  • +
  • -
  • 1


#589092 Facebook – Blokowanie informacji o odczytaniu wiadomości

Napisane przez MarWit w 27.11.2013 20:13

Wystarczy ze zainstalujesz GraseMonkey i wklepiesz skrypt z block.js znajdującego się w Facebook-block-read-message.zip :F
  • +
  • -
  • 1


#588917 [ROZWIĄZANE] Wyłapywanie zmiany wyglądu myszki

Napisane przez MarWit w 27.11.2013 15:32

#include <Windows.h>
#include <stdio.h>

HHOOK hMouseHook;

LRESULT CALLBACK mouseProc ( int nCode, WPARAM wParam, LPARAM lParam )
{
	if( ( ( CWPRETSTRUCT * ) lParam ) -> message == WM_SETCURSOR ) {
		printf( "WAT" );
	}
	return CallNextHookEx( hMouseHook, nCode, wParam, lParam );
}

int main(int argc, char** argv)
{
	hMouseHook = SetWindowsHookEx( WH_CALLWNDPROCRET, mouseProc, NULL, GetCurrentThreadId( ) );
	
	if( hMouseHook == NULL ) return 0;

	MSG msg;
	while ( GetMessage( & msg, NULL, 0, 0 ) ) { 
		TranslateMessage( & msg );
		DispatchMessage( & msg );
	}
	
	UnhookWindowsHookEx( hMouseHook );
	return 0;

}
W teorii powinno smigac, w praktyce nie musi ( tzw. wydaje mi sie ze globalnego hooka mozna zrobic tylko uzywajac DLL )
  • +
  • -
  • 1


#588277 [ROZWIĄZANE] Wyłapywanie zmiany wyglądu myszki

Napisane przez MarWit w 25.11.2013 15:47

Powinno być dobrze, aczkolwiek pewnie chcesz wyłapać to w innej aplikacji tak więc 3 argument SetWindowsHookEx() ustawiasz na HINSTANCE/HMODULE wątku Twojej aplikacji np. przy uzyciu
HINSTANCE hInst = GetWindowLong( FindWindow( "", "Nazwa Okna" ), GWL_HINSTANCE )
No i de facto tworzenie nowego wątku też jest tutaj zbędne wiec mozesz wszystko przenieść normalnie do main'a
  • +
  • -
  • 1


#588031 [ROZWIĄZANE] Wyłapywanie zmiany wyglądu myszki

Napisane przez MarWit w 24.11.2013 15:48

Hook 'SetWindowsHookEx' na 'WH_CALLWNDPROCRET' i wykrywanie wywołania 'WM_SETCURSOR', sprawdzanie nazwy kursora i wywołanie odpowiedniego PostMessage/SendInput
  • +
  • -
  • 1


#572729 Jak ustawić grubość powłoki gracza?

Napisane przez MarWit w 21.09.2013 12:32

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Pytania
  • +
  • -
  • 1


#572728 Jak ustawić grubość powłoki gracza?

Napisane przez MarWit w 21.09.2013 12:31

W tym konkretnym przypadku, który podałeś będzie to ES_RenderAmt
  • +
  • -
  • 1


#570663 Minecraft Mod - Screeny

Napisane przez MarWit w 09.09.2013 19:12

@UP, te modele to dokładniej porty z C4D dla Blender'a ( czyli tak jak mowisz, fanowskie modele do użytku w filmikach ), ja je poskładałem, odpowiednio zriggowałem, zanimowałem i skompilowałem :F


  • +
  • -
  • 2


#569491 [Diablo Mod Core] Guilds System

Napisane przez MarWit w 02.09.2013 15:20

Guilds System v1.0.0 Stable
 
opis

GuildsSystem jest dedykowanym systemem gildii dla DiabloModCore
System bazowo posiada podział na 3 rangi ( Lider, Vice-Lider i Członek ) oraz 3 skille gildii ( ExpBoost, SpeedBoost oraz zwiekszenie bazowego życia ), aczkolwiek może zostać rozszerzony w prosty sposób.

 

UWAGA. Wymagana wersja AMXX 1.8.2 nightly i wyżej.

komendy




say /guild - Otwiera menu gildii
guilds_givegold - Daje graczowi daną ilość gold'a ( wymagana flaga "a" )

 
cvary
 

guilds_cancreateguild 0/1 - Czy gracze mogą tworzyć gildie? ( def. 1 )
guilds_createguildlevel 60 - Od którego poziomu gracz może stworzyć gildie ( def. 60 )
guilds_goldperkill 1 - Ile zlota ma otrzymać gracz za pojedynczego fraga ( def. 1 )

amxx_1367325726__natywy.png



/**
  * Pobiera gold gracza.
  *
  * @type native
  *
  * @param id
  *
  * @return Integer
  */
native guilds_get_user_gold( id )

/**
  * Ustawia daną ilość gold'a graczowi.
  *
  * @type native
  *
  * @param id
  * @param iValue
  *
  * @return Integer
  */
native guilds_set_user_gold( id, iValue )

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#567628 [ROZWIĄZANE] Nakładka na PDO

Napisane przez MarWit w 27.08.2013 14:30

https://github.com/p...light-PDO-Class


  • +
  • -
  • 1


#567408 Java czy C++ ?

Napisane przez MarWit w 26.08.2013 19:53

Zależy od tego jakie aplikacje docelowo będziesz pisał, bo np. pisanie deamon'a jakiegoś serwera w Javie to po prostu samobójstwo i tu punkt dostają natywne języki. Sama Java zresztą wymaga by na danym urządzeniu był zainstalowany jej Runtime. Jej dużą zaletą jest jednak to, że ostatnio bardzo często wykorzystuje się ją do pisania software dla urządzeń użytku domowego i nie tylko. Każdy "kolorowy" ( pomijając niektóre przypadki jak np. Bada/iOS ) telefon wykorzystuje Jave ( Google Dalvik, Sun J2ME ), telewizory samsung'a ze "Smart TV", większość dekoderów satelitarnych, etc. C natomiast używa się we wszelkich urządzeniach oparty o jakiś µC, gdzie ilośc pamięci ram/flash i taktowania procesora jest mocno ograniczona. Inny, bardziej abstrakcyjny, argument to taki że w Javie systemu nie napiszesz bez użycia języków natywnych ( ASM + C ). No i szybkość. Java jest znacznie wolniejsza od C, w końcu jest wykonywana przez VM'ke więc jak piszesz jakiś zaawansowany graficznie silnik lub rozbudowany silnik fizyczny to na pewno jej nie użyjesz.
Zamiast wybierać jeden na twoim miejscu walnął bym sobie w grafik parę do nauczenia i po prostu stwierdził w którym się najlepiej się czuję i w nim dążył to perfekcji.


  • +
  • -
  • 5


#566545 [ROZWIĄZANE] Modele mobów z minecrafta

Napisane przez MarWit w 23.08.2013 20:18

http://www.moddb.com...els-for-blender

Modele z wersji ~ 1.1, jakbyś miał problem z wyciągnięciem tego z blend'a lub zriggowaniem to wal na Steam/GG :F
  • +
  • -
  • 2


#559246 [ROZWIĄZANE] Serwer shutting down

Napisane przez MarWit w 29.07.2013 11:35

register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")

->

register_forward(FM_Touch,  "fw_Touch")


  • +
  • -
  • 1