Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kroko132 - zdjęcie

kroko132

Rejestracja: 30.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.02.2014 13:18
-----

#609270 Dodanie pełnego magazynku za zabójstwo

Napisane przez Drago36 w 25.01.2014 21:33

Proszę

 

Załączony plik  codclass_zawodowiec.sma   3,74 KB  49 Ilość pobrań
  codclass_zawodowiec.amxx


  • +
  • -
  • 2


#601871 Dodanie GG H@ do HUDA

Napisane przez FORMOZA w 05.01.2014 16:40

Masz pewnie oddzielny plugin na wytrzymałośc perku musisz edytować go i zmienić aby sie niżej wyświetlała, ten co Ci dałem jest poprawnie zrobiony ;)


  • +
  • -
  • 1


#601826 Dodanie GG H@ do HUDA

Napisane przez FORMOZA w 05.01.2014 15:21

Trzym ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#358635 [ROZWIĄZANE] Wyrzucanie broni swojej drużynie...

Napisane przez MAthiasssMAt w 05.02.2012 11:20

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define CZAS_GODMOD 7 //SEKUND
new const nazwa[] = "Elitarna etcetera [MEGA PREMIUM]"
new const opis[] = "Ma 7 sekundy niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 350 procent obrazen z M4A1, posiada 1/6 szansy na wyrzucenie broni przeciwnikowi. ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Prof. etcetera [MEGA PREMIUM]"), 400, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Aby kupic pisz GG: 16298787", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!is_user_alive(idattacker) && !is_user_alive(this))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1, 6) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
client_cmd(this, "drop");

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#268628 Blokada komendy kill

Napisane przez LucKy_skiLL w 11.07.2011 12:25

CVARY:
amx_nokill 1 // Jezeli 0 pozwala na samobójstwo bez ukarania
amx_nokill_block 1 // Jezeli 1 gracz niemoze popełnic samobójsta. Bedzie mu dawać kary pokazane niżej.

amx_nokill_kick 0 // Jeżeli 1 daje kicka samobujcom
amx_nokill_warn 1 // Ostrzega 3 razy potem kick
amx_nokill_cash 1 // Jezeli 1 zabiera $ za samobujstwo.
amx_nokill_name 1 // Jezeli 1 wybiera nazwe Suicide (Samobójca)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#282898 Kilka nowych perków by Czyzyk

Napisane przez MarWit w 14.08.2011 17:50

Perki fajne, ale praktycznie wszystkie są źle napisane i nie działają. W załączniku dodaje poprawione.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#347032 Przerobienie spadochronu

Napisane przez d0naciak w 09.01.2012 17:26

zeby lagi na serwie nieco ogarnąć :]
  • +
  • -
  • 0


#346579 Przerobienie spadochronu

Napisane przez d0naciak w 08.01.2012 15:24

Proszę, czy moze ktos przerobic mi ten plugin aby nie korzystal z Client_PreThink ?


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new pDetach, pFallSpeed, pEnabled

public plugin_precache()
precache_model("models/parachute.mdl")

public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^
pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")

register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

//Setup jtp10181 CVAR
new cvarString[256], shortName[16]
copy(shortName,15,"chute")

register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)

if (strlen(cvarString) == 0)
{
formatex(cvarString,255,shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
}

public client_connect(id)
parachute_reset(id)

public client_disconnect(id)
parachute_reset(id)

public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
has_parachute[id] = true;
}

public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
remove_entity(para_ent[id])
}

if (is_user_alive(id))
fm_set_user_gravity(id, 1.0)

has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return

new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
new Float:frame

new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if (get_pcvar_num(pDetach))
{
if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
else
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
return
}
if (button & IN_USE)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (velocity[2] < 0.0)
{
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if (para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
fm_set_user_gravity(id, 0.1)

velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}


stock Float:fm_get_user_gravity(index)
{
new Float:gravity;
pev(index, pev_gravity, gravity);

return gravity;
}

stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
set_pev(index, pev_gravity, gravity);

return 1;
}


  • +
  • -
  • 0


#349204 nie moge sie ruszac || diablo by onyke

Napisane przez d0naciak w 14.01.2012 14:46

momencik, zara dam logi o ile jakies beda ;D Nic nie zmienialem jak cos
  • +
  • -
  • 0


#347936 Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit

Napisane przez d0naciak w 11.01.2012 16:53

sory :D
  • +
  • -
  • 0


#349121 nie moge sie ruszac || diablo by onyke

Napisane przez d0naciak w 14.01.2012 11:38

http://amxx.pl/topic...y-onyke/unread/

Wyżej podany plugin nie dziala mi, wchodze na server i nie moge sie ruszac, niedziala zadna komenda, nic !
  • +
  • -
  • 0


#349211 Odnawianie perku po zmianie klasy.

Napisane przez d0naciak w 14.01.2012 15:02

dodaj do pluginu


public cod_class_changed(id)
wytrzymalosc_perku[id] = 0;

  • +
  • -
  • 5


#349210 Klasa Zlodziej Expa

Napisane przez d0naciak w 14.01.2012 14:59

Powiedzmy że zrobiłem wersję 1.2, w której klasa kradnąc expa, nie zabiera go osobie okradzionej, tylko "kopiuje" go :D

*.sma w załączniku do skompilowania

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


#349208 Szansa na wyrzucenie broni przeciwnikowi.

Napisane przez d0naciak w 14.01.2012 14:52

Usun calkiem tamten sposob i skorzystaj z tego
na samą gore dodaj
#include <hamsandwich>

do plugin init to :
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


A na koniec pluga to
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!(random_num(1,7) == 1)
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[idattacker])
client_cmd(this, "drop");

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0


#349083 Obrażenia z rakiet.

Napisane przez HaDeS From HELL w 14.01.2012 10:35

A ile chciałbyś walić przy max int ?

i jaki masz limit inteligencji ?
  • +
  • -
  • 1