Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

gruszka95 - zdjęcie

gruszka95

Rejestracja: 26.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.05.2018 18:50
*****

#249237 Monety v2

Napisane przez gruszka95 w 14.05.2011 15:34

monety[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;

BLAD. Nie dodawac tego bo zamiast dodac wam 1 doda np 150(tyle ile macie expa za zabicie)
  • +
  • -
  • 1


#247606 Nowe umki do poprawy sry

Napisane przez gruszka95 w 08.05.2011 20:59

Oj błedów było a błedów. Wszystko naprawiłem i napisałem od nowa Wczytaj i Zapisz dane dla statystyk. Lap sma i amxx
  • +
  • -
  • 1


#242854 Fatal Error

Napisane przez gruszka95 w 28.04.2011 15:46

Lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#242688 Zamiana funkcji informowania o zdobytym poziomie

Napisane przez gruszka95 w 27.04.2011 22:00

public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(poziom_gracza[id] < 10001)
	{
		while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
		{
			poziom_gracza[id]++;			
			client_print(id, 3, "Zdobyles next level. Jest to %i level! Gratuluje", poziom_gracza[id]);
		}
	
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
	}
	ZapiszDane(id);
}
proszę ;)
EDIT:Poprawiłem :)
  • +
  • -
  • 2


#241056 Dobra redukcja obrazeń

Napisane przez gruszka95 w 24.04.2011 16:57

redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.013596*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
Masz tutaj moja redukcje(250 max stat]. Pokombinuj z tym wspolczynnikiem:
47.3057
PS: to jest ze 47% przy 250
  • +
  • -
  • 2


#216525 Jak zrobić żeby na nożu nie było słuchać kroków?

Napisane przez gruszka95 w 16.02.2011 21:00

Prosciej
W
public CurWeapon(id)
Pod:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Daj to:
set_user_footsteps(id, 1);
A pod:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
Daj to:
set_user_footsteps(id, 0);

  • +
  • -
  • 1