Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobić żeby na nożu nie było słuchać kroków?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafalek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.02.2011 10:37

Mam klasę która jest niewidzialna tylko na nożu i chciałbym dodać jeszcze żeby nie było śłychać kroków.
Bardzo proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 16.02.2011 11:57

A nie lepiej zrobić żeby ogólnie nie było słychać kroków?

Includujesz <fun>

do cod_class_enebled

set_user_footsteps(id, 1);


do cod_class_disabled

set_user_footsteps(id, 0);

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 rafalek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.02.2011 16:23

Jak widać to raczej bardzo charakterystyczna klasa dlatego też zależy mi na cichym chodzeniu tylko i wyłącznie na broni nozowej.

......... 


public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id) 
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 NIE^x03 masz uprawnien by grac klasa premium!", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		return;
	}
	
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik rafalek edytował ten post 16.02.2011 16:25

  • +
  • -
  • 0

#4 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 16.02.2011 19:36

Dopisz na końcu sma klasy
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);
}

Nie zapomni o module fun
  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#5 gruszka95

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 16.02.2011 21:00

Prosciej
W
public CurWeapon(id)
Pod:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Daj to:
set_user_footsteps(id, 1);
A pod:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
Daj to:
set_user_footsteps(id, 0);

  • +
  • -
  • 1

#6 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.02.2011 10:36

Mój błąd nie patrzyłem na code kolegi :P tylko z pamięci pisałem od razu.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych