if(nalezy_do[klasa_gracza[id]] == polacy)
{
...
}
?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Goliath
w 09.05.2011 19:32
Napisane przez Goliath
w 21.02.2011 20:19
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/classic2/classic2.mdl");
precache_model("models/player/swat/swat.mdl");
}
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
}
}
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
cs_reset_user_model(id);
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/classic2/classic2.mdl");
precache_model("models/player/swat/swat.mdl");
}
cs_set_user_model(id, "nazwa_modelu");
Napisane przez xyz?
w 26.01.2011 17:29
public plugin_precache()dodajesz:
///Moje modele xxx - nazwa modelu;p precache_model("models/twojfolder/twojmodel.mdl");szukasz:
public CurWeapon(id)dodajesz: tylko lepiej dodaj pod csw_c4
//nazwa twojego modelu if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 52 && weapon == CSW_KNIFE) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/twojfolder/twojmodel.mdl") }
Napisane przez kiver
w 26.01.2011 17:45
Napisane przez Gufinsky
w 09.02.2011 17:25
Konsola: sm_reset - restartuje rekord speeda na aktualnej mapie (dla admina) Czat: /best - pokazuje gracza i czas w jakim przeszedl mape /grawitacja - dla VIPA zmienia grawitacje /speed - dla VIPa zmienia speed /freeze - kupujemy granat zamrazajcy fps - komendy na szybsze bh /info - pokazuje info co posiada vip /drshop - pokazuje deathrun shop
////////// DeathRun Manager 1=włącz; 0=wyłącz Włącz/wyłącz plugin deathrun_toggle 1 Włącz/wyłącz blokowanie spray`ów deathrun_spray 1/ Włącz/wyłącz blokowanie komend radiowych deathrun_radio 1 Włącz/wyłącz dawanie USP dla CT deathrun_giveusp 0 Włącz/wyłącz strefę kupowania deathrun_removebz 1 Włącz/wyłącz usuwanie pieniędzy i czasu z ekranu HUD deathrun_hidehud 0 Włącz/wyłącz blokowanie pieniędzy deathrun_blockmoney 0 Włącz/wyłącz blokowanie komendy 'kill' w konsoli deathrun_blockkill 0 Włącz/wyłącz przenikanie przez innych graczy deathrun_semiclip 1/ Włącz/wyłącz system żyć, jeśli ustawione na 2, terroryści ze zwycięskiej drużyny otrzymają 1 punkt życia deathrun_lifesystem 2 Jeśli ustawione na 1, wyświetlana nazwa gry to 'Deathrun v3.0' deathrun_gamename 1 Włącz/wyłącz tracenie HP przez TT przy upadku z wysokości deathrun_terrnfd 1 ////////////// SpecList amx_speclist 1 Włączony / Wyłączony plugin. amx_speclist_immunity 1 / jesli 1 - gracze z flagą "a" nie bedą wyswietlani na liście 0 - gracze z flagą "a" bedą na liście. //////////// AFK KISS afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany. afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony. afk_minplayers 8 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin. afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK. afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny. afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany. afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje. afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu. afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK. afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec. afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ). /////////// rekordy speeda sm_enabled "1" // 1 - Plugin włączony 0 - Plugin Wyłączony sm_upadte "0.1" // Co ile ma aktualizować się HUD (Napis z prawej strony ekranu) Standardowo 0.1 sm_terro "0" // 1 - Sprawdza również speed również u terro, 0 - nie sprawdza speeda u terro //////// FREEZE TRAPS freezetrap_distribute 2 freezetrap_limit 2 freezetrap_cost 8000 ////////// tl fix mp_timelimit_fix 19 mp_timelimit_restart 0 ////////// dont say ips ip_banviolators 0 // 1 - banowanie, 0 - sama podmiana tekstu /////////////// REASON KICKER amx_kick_r1 "Skracasz" amx_kick_r2 "Bugujesz" amx_kick_r3 "AFK" amx_kick_r4 "Spamujesz" amx_kick_r5 "Reklamujesz" amx_kick_r6 "Lamisz" amx_kick_r7 "Wyzywasz" ///////////////// przydzielanie tjm_join_team 2
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) ReasonKicker.amxx ; reason kicka plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here DeathrunManager.amxx ; Główny plugin DeathRuna DRM_trigger_hurt_fix.amxx ; DR hurt fix Deathrun_Shop.amxx ; DR shop /drshop speclist.amxx ; W rogu pokazuje ktos na obserwuje ad_manager.amxx ; reklama z [you] hpk.amxx ; kickuje graczy z duzym pingiem = 115 use_button_once.amxx ; tt moze tylko raz uzyc pulapki team_join.amxx ; wymusza dojscie do ct afkkisss.amxx ; kickuje afk timer.amxx ; rekordy map BestSpeed_Edition_v2.amxx ; rekordy speeda respawn.amxx ; /respawn - gdy mamy 8k$ odradzamy sie bunnyhop.amxx ; auto bh autobuyfix.amxx ; fix na crashe *** vip.amxx ; vip - wiecej info po wpisnaiu /info freezetraps.amxx ; granat zamrazajcy pulapki Galileo.amxx ; vote map Allow_round_finish.amxx ; pozwala dokonaczyc runde tl_fix.amxx ; staly timeleft swear_replacement.amxx ; cenzura dontsayips.amxx ; blokada reklamy ip drfps.amxx ; /fps
Zakaz kopiowania na inne fora bez zgody autora.
Napisane przez QTM. Peyote
w 01.08.2010 12:05
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
}
Napisane przez sebul
w 06.12.2010 00:32
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
player_damreduction[id] = damachange(X, Y, Z);
stock Float:damachange(maxstat, skill, dziel) {
if(skill > 0)
return (47.3057*(1.0-floatpower(2.7182,-(0.06798/(maxstat/50))*float(skill)))/dziel);
return 0.0;
}
stock Float:damachange(maxstat, skill, Float:dziel) {
if(skill > 0) {
new Float:qwe = float(skill)/maxstat;
new Float:bonus = (2.0-floatpower(2.0, qwe))/(dziel*4);
if(bonus < 0.0) bonus = 0.0;
return bonus+qwe/dziel;
}
return 0.0;
}
Napisane przez fuuuuu!
w 09.01.2011 09:25
Napisane przez ELOS
w 03.01.2011 17:51
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)Na
if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)Wystarczy znać nazwy broni np. Pewnie myślisz że MP5 pisze się MP5 ale tak naprawdę piszę się MP5navy niby mała różnica ale jest
engclient_cmd(id, "weapon_knife")Tekst który nam się wyświetli po wybraniu zablokowanej broni. Można zmienić tu
client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!")Np na
client_print(id, print_center, "M4A1 zablokowane na tej mapie!")Tu już na jakich mapach ma blokować.
get_mapname(mapa, 4); if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")Np. Chcę żeby broń blokowało na awp,de i fy_pool_day
get_mapname(mapa, 4); if(equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "de_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")Jeżeli zaś chcemy aby kilka broni było zablokowanych (nie testowane)
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){ engclient_cmd(id, "weapon_knife") client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!") }dodajemy
if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1){ engclient_cmd(id, "weapon_knife") client_print(id, print_center, "M4A1 zablokowane na tej mapie!") }Jeżeli nadal nie rozumiesz napisz w tym temacie jakie bronie na jakich mapach ma blokować a ci pomogę
public CurWeapon(id) { new mapa[5]; get_mapname(mapa, 4); if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4") if(get_user_item(id) == PRZEDMIOT_ID_1){ engclient_cmd(id, "say /drop") client_print(id, print_center, "Ten item jest zablokowany na tej mapie!") } }Lecz nie jestem pewny bo używam aktualnie nowego coda i nie wiem czy to będzie działać.
Napisane przez Goliath
w 28.12.2010 17:19
public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }W cod_class_enabled:
ZmienUbranie(id, 0);W cod_class_disabled:
ZmienUbranie(id, 1);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");W cod_class_enabled:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);W cod_class_disabled:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);Na końcu pliku:
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); } if(weapon != CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); } } }Oczywiście niewidzialność można dawać dla poszczególnych broni
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); } if(weapon != CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } } }