Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

speedkill - zdjęcie

speedkill

Rejestracja: 26.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2017 20:28
*****

#551874 [ROZWIĄZANE] czym sie rozni && od &

Napisane przez speedkill w 03.07.2013 19:33

http://pl.wikipedia...._(programowanie) - iloczyn bitowy
http://pl.wikipedia....unkcja_(logika)
http://pl.wikipedia....Operator_bitowy
  • +
  • -
  • 1


#550668 [ROZWIĄZANE] Generator Vip amxx.pl

Napisane przez speedkill w 29.06.2013 14:04

Błąd został naprawiony. Miłego korzystania.
Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#550542 [ROZWIĄZANE] Procentowy stan życia w hud

Napisane przez speedkill w 28.06.2013 17:01

Stwórz zmienną:
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];
Następnie, gdy gracz się odrodzi dodaj do kodu:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = get_user_health(id);

  • +
  • -
  • 2


#549820 RoundSound

Napisane przez speedkill w 15.06.2013 22:21

Update! 
  • Został naprawiony problem z odtwarzaniem muzyki
  • Została dodana możliwość wyłączenia reklam, oraz zmiany pozycji wyświetlania obecnego utworu
  • Cvary zostały zmienione na Pcvary
  • Cvar roundsound_show_title został usunięty, ponieważ teraz użytkownik decyduje o pozycji wyświetlania obecnego utworu
  • Został dodany nowy cvar Roundsound_random_music, którym można ustawić czy muzyka ma się odtwarzać losowo czy po kolei
  • Wersja 2.0 BETA

  • +
  • -
  • 3


#546729 Problem podczas kompilacji

Napisane przez speedkill w 31.05.2013 11:30

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "JailBreak VIPArmor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Leszcz"

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Give", 1);
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/ak/ak.mdl");
	precache_model("models/player/sb/sb.mdl");
}
public Give(id){
	if(is_user_alive(id) && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)){
		new g_Team = get_user_team(id);
		
		cs_set_user_vip (id, 1, 0, 1);
		if(g_Team == 1){
			set_user_health(id, 150);
			cs_set_user_model(id, "ak");
		}
		else if(g_Team == 2){
			set_user_armor(id, 250);
			set_user_health(id, 250);
			cs_set_user_model(id, "sb");
		}
		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01Otrzymales uzbrojenie ^x04%s", g_Team == 1? "Wieznia" : "Klawiszy");
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#543571 [ROZWIĄZANE] Jak sprawdzic czy gracz skacze

Napisane przez speedkill w 18.05.2013 10:05

register_forward(FM_CmdStart, "JumpCount");
public JumpCount(id, uc_handle){
	static g_Button,
		g_Flags;
	
	g_Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	g_Flags = pev(id, pev_flags);
	
	if(g_Button & IN_JUMP){
		if(g_Flags & FL_ONGROUND){
			
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#540584 Nowe "przydatne grafiki"

Napisane przez speedkill w 05.05.2013 21:43

Coś takiego?
amxx_1367786498__wyglad.jpg
 
<div id="Belka">Natywy</div>
#Belka{
	font-weight: 500;
	font-style: italic;
	font-family: 'Milonga';

	color: white;

	text-align: center;
	padding-top: 22px;

	background-image: url("tlo.png");
	background-repeat: no-repeat;

	width: 366px;
	height: 60px;
}
http://www.google.co...pecimen/Milonga

Oczywiście czcionka jest testowa ;)

Załączone miniatury

  • tlo.png

  • +
  • -
  • 1


#540392 Steam Signatures

Napisane przez speedkill w 05.05.2013 09:20

http://php.net/manua...ion.phpinfo.php

<?php
	phpinfo();
?>

  • +
  • -
  • 1


#537473 Odwołanie od warna

Napisane przez speedkill w 25.04.2013 19:31

Nazwa tematu:

dodanie zapisu nvault do silnika


Post autora tematu:

Witam czy moglby mi ktos wgrac zapis nvault do silnika bo mi nie zapisuje lvli :/

silnik: http://amxx.pl/wklej...36689724630959/


Twoja odpowiedź:

To jest na mysql. Jak nie masz mysql to załóż konto na db4free.net


Warn słuszny. Zamykam.
  • +
  • -
  • 1


#534394 [ROZWIĄZANE] Dodawanie obiektów na mape z poziomu amxx studia

Napisane przez speedkill w 14.04.2013 16:19

http://amxx.pl/topic...7-model-placer/
  • +
  • -
  • 1


#528926 [ROZWIĄZANE] warunek jesli jest 5 graczy lub wiecej

Napisane przez speedkill w 28.03.2013 09:08

Tylko wtedy, gdy będzie 5 graczy na serwerze ;)
  • +
  • -
  • 1


#528333 RoundSound

Napisane przez speedkill w 26.03.2013 16:53

Znajdź:
 


if(equal(g_LastSoundPath, g_SoundPath)){

	RandMusic(g_Type);

}
Zamień na:
 


if(equal(g_LastSoundPath, g_SoundPath)){

	RandMusic(g_Type);

		

	return 0;

}

  • +
  • -
  • 1


#528010 Pobieranie rozdzielczości ekranu gracza

Napisane przez speedkill w 25.03.2013 15:50

http://forums.allied...ead.php?t=63194
https://forums.allie...ad.php?t=159326
  • +
  • -
  • 1


#525939 [ROZWIĄZANE] Moduł "kanapki" i najnowsza aktualizacja plików csa

Napisane przez speedkill w 18.03.2013 19:13

Może te tematy coś pomogą ;)

http://forums.allied...=159814&page=14 - 4 ostatnie
http://forums.allied...=159814&page=15 - 5 pierwszych

http://aghl.ru/forum...0&t=36&start=10
  • +
  • -
  • 1


#516258 [ROZWIĄZANE] dzwiekNaPobicieRekordu

Napisane przez speedkill w 16.02.2013 23:42

Rozumiem, że plugin ma losować piosenkę na pobicie rekordu.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <deathrun_stats>

#define PLUGIN "[DR Stats] Dźwięk na pobicie rekordu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new const gszSound[][]={
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta1.mp3", 
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta2.mp3", 
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta3.mp3",
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta4.mp3",
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta5.mp3",
	"sound/Elite-Serv/zack_v1/nuta6.mp3"
}

public plugin_precache(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	for(new i = 0; i < sizeof gszSound; i++){
		precache_generic(gszSound[i]);
	}
}
public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
	if(newrecord){
		client_cmd(0, "mp3 play %s", gszSound[random(6)]);
	}
}

  • +
  • -
  • 1