Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

speedkill - zdjęcie

speedkill

Rejestracja: 26.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2017 20:28
*****

#511802 [ROZWIĄZANE] Plugin Reconnent pod komende w sayu

Napisane przez speedkill w 06.02.2013 20:45

Da się skompilować.
http://amxx.pl/kompi...&fname=dasd.sma
  • +
  • -
  • 1


#511135 [ROZWIĄZANE] Dźwięk podczas zabicia gracza

Napisane przez speedkill w 05.02.2013 14:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "glut1997"



new const g_MusicPath[] = "sound/misc/dzwiek.mp3";



public plugin_init(){

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_event("DeathMsg", "PlayerKilled", "a");

}

public plugin_precache(){

	precache_generic(g_MusicPath);

}

public PlayerKiller(){

	new g_Killer = read_data(1);

	

	if(is_user_connected(g_Killer)){

		client_cmd(g_Killer , "mp3 play %s", g_MusicPath);

	}

}

  • +
  • -
  • 1


#510024 [ROZWIĄZANE] Po wybraniu opcji generowanie w TextBox

Napisane przez speedkill w 02.02.2013 18:50

Stwórz pole wyboru ( checkboxa ), następnie w php sprawdzaj, czy został on zaznaczony, jeżeli tak, to wykonaj jakąś tam funkcję.

http://www.echoecho....htmlforms09.htm
http://www.kurshtml....formularze.html
http://php.net/manua...es.external.php
  • +
  • -
  • 2


#509226 Program liczący NWD; Język C

Napisane przez speedkill w 31.01.2013 19:05

http://pl.wikipedia....spólny_dzielnik
http://pl.wikipedia....orytm_Euklidesa

Amxx_C.JPG

#include <stdio.h>

int NWD(int g_First, int g_Second){
	int g_Third;
	
	while(g_Second != 0){
		g_Third = g_First % g_Second;
		g_First = g_Second;
		g_Second = g_Third;
	}
	return g_First;
}		

int main(){
	int g_First,
		g_Second,
		g_Result;
		
	printf("Podaj pierwsza liczbe:\n");
	scanf("%d", &g_First);
	
	printf("\nPodaj druga liczbe:\n");
	scanf("%d", &g_Second);
	
	g_Result = NWD(g_First, g_Second);
	printf("\nNWD: %d", g_Result);
	
	return 0;
}

  • +
  • -
  • 1


#508525 [ROZWIĄZANE] Ustawianie HP - Czego używać

Napisane przez speedkill w 30.01.2013 12:42

Używałem zawsze set_user_health i nie miałem żadnych problemów ;)
  • +
  • -
  • 1


#507375 RoundSound

Napisane przez speedkill w 27.01.2013 13:56

Update !

Obecna wersja 1.1

Błąd polegał na tym, że tytuły piosenek nie mogły nazywać się tak samo, ponieważ plugin sprawdzał czy tytuł ostatniej piosenki jest taki sam jak nowej, jeżeli tak to losował od nowa. Przez co pojawiały się takie błędy, obecnie plugin sprawdza na podstawie ścieżki pliku. Dodatkowo tytuły piosenek mogą być dłuższe niż dotychczas.

Dziękuję za informację o wyżej wymienionym błędzie ;)
  • +
  • -
  • 2


#507270 [ROZWIĄZANE] Problem z dhudmessage

Napisane przez speedkill w 27.01.2013 09:14

http://amxx.pl/topic...or-hud-message/

bool:reliable ustawiasz na -1.
  • +
  • -
  • 1


#507168 Plugin blokujacy bronie - pytanie

Napisane przez speedkill w 26.01.2013 21:18

Nie potrzebujesz dwóch funkcji, jak chcesz zablokować bronie, to możesz to zrobić w jeden funkcji block.
  • +
  • -
  • 1


#506520 RoundSound

Napisane przez speedkill w 25.01.2013 16:34

Załącz plik RoundSound.ini, muzyka się pobiera ?
  • +
  • -
  • 1


#506225 VIP Generator

Napisane przez speedkill w 24.01.2013 21:01

Proponowałbym dodać w nowszej wersji, że nie można mieć 2 broni, ponieważ jest coś takiego, że jak się nie zginie w 1 rundzie, to w drugiej można z menu vipa dobierać kolejne bronie i tak aż do zginięcia... :)


Dalej pracujemy nad obiecanymi w temacie aktualizacjami, m.in. usuwania duplikatów broni na slocie, a także paroma dodatkami.
Jak napisałem, jest to szybki update, mający na celu przede wszystkim przetestować nową funkcjonalność, obiecany update wkrótce się pojawi :)


  • +
  • -
  • 2


#505681 [ROZWIĄZANE] Fragi gracz zapisane do pewnej zmiennej

Napisane przez speedkill w 23.01.2013 18:04

Tutaj znajduje się taki kod -> http://amxx.pl/topic...roche-o-nvault/
  • +
  • -
  • 1


#505170 Tabela + opcja dodawania nowych wartości

Napisane przez speedkill w 22.01.2013 17:35

Napisz, co dokładnie chcesz zrobić ;)

Jeśli chodzi Ci o mysql, to tutaj znajduje się API: http://php.net/manua.../book.mysql.php
  • +
  • -
  • 2


#503698 [ROZWIĄZANE] Błędnie zwracana wartosc zmiennej

Napisane przez speedkill w 19.01.2013 15:15

Nie łatwiej ?
get_time("%d/%m/%Y - %H:%M:%S", g_Time, charsmax(g_Time));

Twój błąd polega na tym, że do zmienna Czasp jest typu integer, czyli jest liczbą całkowitą, a Ty chcesz przypisać do niej stringa.
  • +
  • -
  • 1


#503505 [ROZWIĄZANE] prosba o plugin na respawn za 10000$

Napisane przez speedkill w 19.01.2013 11:38

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <hamsandwich>



public plugin_init() {

    register_plugin("Respawn", "", "Tytanowy")



    register_clcmd("say /respawn", "respnij");

    register_clcmd("say /r", "respnij");

}

public respnij(id){

    if(!is_user_alive(id)){

        new kasa = cs_get_user_money(id);



        if(kasa >= 10000){

            set_task(1.0, "respawn_player", id);

            client_print(id, print_chat, "Kupiles odrodzenie za 10000$");



            cs_set_user_money(id, kasa - 10000);

        }

        else{

            client_print(id, print_chat, "Odrodzenie kosztuje 10000, a Ty nie masz tyle pieniedzy!");

        }

    }

    else{

        client_print(id, print_chat, "Jestes zywy, to jak chcesz kupic odrodzenie?");

    }

}

public respawn_player(id){

    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); 

}

  • +
  • -
  • 2


#503499 Komenda na hasło?

Napisane przez speedkill w 19.01.2013 11:32

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "speedkill"



new bool:g_WritePass,

	bool:g_Guess[33],

	g_AdminIndex,

	g_MaxPlayers,

	g_Password[32];



public plugin_init(){

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	

	register_clcmd("say /event", "WritePassword");

	register_clcmd("Haslo", "GetPassword");

	

	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");

}

public plugin_cfg(){

	g_MaxPlayers = get_maxplayers();

}

public client_authorized(id){

	g_Guess[id] = false;

}

public WritePassword(id){

	client_cmd(id, "messagemode Haslo");

}

public GetPassword(id){

	if(!g_WritePass){

		if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){

			g_AdminIndex = id;

			g_WritePass = true;

			

			read_args(g_Password, charsmax(g_Password));

		}

		else{

			client_print(id, 3, "Haslo nie zostalo wpisane przez administratora.");

		}

	}

	else{

		new g_Pass[32];

		read_args(g_Pass, charsmax(g_Pass));

		

		if(equal(g_Password, g_Pass)){

			if(id != g_AdminIndex && !g_Guess[id]){

				g_Guess[id] = true;

				

				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 500);

				client_print(id, 3, "Haslo zostalo odgadniete, + 500$");

			}

			else{

				client_print(id, 3, "Tak sie nie bawimy !");

			}

		}

	}

}

public RoundEnd(){

	g_WritePass = false;

	

	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){

		if(is_user_connected(i)){

			g_Guess[i] = false;

		}

	}

}


  • +
  • -
  • 2