Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

LCA - zdjęcie

LCA

Rejestracja: 06.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.01.2020 21:50
-----

#742455 Problem z dzialaniem menu

Napisane przez Toldi w 05.09.2017 11:54

Toldi jak robie twoim sposobem to prawie wszystko dobrze funkcjonuje po za tym np jak dodam opcje:

public Moj_Rank(id) client_cmd(id, "say /rank");  //kup_predmium.txt do cstrike

w konsoli dalej pokazuje blokade
[CSXGuard] "say /rank": (ST Blocked)

Nie wiem czy o to ci chodzi? Napisz co ma robić komenda /rank? Pokazać ranking gracza czy jakąś twoją opcję?

 

Kod:

Spoiler

 

Wpisanie tych komend powoduje pokazanie się informacji jak kupić vipa/premium.

register_clcmd("say /kupvipa", "kup_vipa");
register_clcmd("say /premium", "kup_premium");

  • +
  • -
  • 1


#742458 Problem z dzialaniem menu

Napisane przez Hiko w 05.09.2017 15:18

To usun CSXGuard a jak nie to nie baw sie w clientcmd tylko wywoluj public z innych pluginów jak nie sa w tym samym :)

if(callfunc_begin("public z pluginu bez (id)", "nazwapluginu.amxx"))
{
	callfunc_push_int(id);
	callfunc_end();
}

  • +
  • -
  • 1


#742442 Problem z dzialaniem menu

Napisane przez Toldi w 04.09.2017 18:53

Spoiler

Przecież dałem ci wyżej kod tego twojego menu z 1 posta tylko lekko zmienione. Nie otwiera się na komendę tylko przez wywołanie funkcji. Sprawdź i napisz czy ci działa bo ja nie testowałem. Masz tu to .sma menu

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	 register_plugin("123", "1.0", "...");
	 
	 register_clcmd("say /sklep", "ShowMenu");
	 register_clcmd("say_team /sklep", "ShowMenu");
}
public ShowMenu(id) 
{
	if(!is_user_connected(id)) 
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	new menu = menu_create("Sklep", "mymenu_sklep"); 
		
	menu_additem(menu, "Kup VIP");
	menu_additem(menu, "Kup Premium");
		  
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public mymenu_sklep(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT || !is_user_connected(id))
	{
		  menu_destroy(menu);
		  return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{	
		case 0: kup_vipa(id)
		case 1: kup_premium(id)
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public kup_vipa(id) show_motd(id, "kup_vipa.txt", "Jak kupic vipa?"); 		// kup_vipa.txt do cstrike
public kup_premium(id) show_motd(id, "kup_premium.txt", "Jak kupic Premium?"); 	//kup_premium.txt do cstrike



  • +
  • -
  • 1


#742430 Problem z dzialaniem menu

Napisane przez NEQU# w 03.09.2017 22:05

Przykładowo

 

register_clcmd("say /vip", "showvip");

 

przy czym showvip to nazwa funkcji wywoływanej na graczu po wpisaniu komendy /vip, więc zamiast wymuszać mu użycie komendy użyj funkcji.

 switch(item){
  case 0: {
   showvip(id)
  }
  case 1: {
   showpremium(id)
  }

Wiadomo, że u ciebie będą miały inne nazwy, sprawdź je i dalej już sobie poradzisz.


  • +
  • -
  • 1


#704336 Naprawa Noży

Napisane przez Klakier w 29.06.2015 08:23

Ogranij to :D

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#702035 [Noze] Nie widać jaki gracz ma model

Napisane przez Z!3L0ny w 31.05.2015 15:29

 

Tylko wiem jak dodać precache, jeżeli chodzi o pev'a to nie mam zielonego pojecia co to jest :/

public plugin_precache() { 
    precache_model("models/Knifes/v_knife_alien.mdl")  
    precache_model("models/Knifes/p_knife_alien.mdl")
    precache_model("models/Knifes/v_knife_ellium.mdl")  
    precache_model("models/Knifes/p_knife_ellium.mdl")
............................................................... itd    
}

Z tego co widzę jest ten pev pod inną postacią zobacz czy jak dodasz w precache to p_ będzie czytał


  • +
  • -
  • 1


#702003 [Noze] Nie widać jaki gracz ma model

Napisane przez Z!3L0ny w 31.05.2015 07:48

Do plugin prechache dodajesz nowa linje dajesz ta sama sciezke i zamiast v na koncu dajesz p i potem dodajesz pev'a jak nie masz (jak nie umiesz to potem ci zrobie po fonie jestem)
  • +
  • -
  • 1


#701308 RoundSound'y od Z!3L0ny'ego "Coś dla prawdziwych Albańczyków,...

Napisane przez Z!3L0ny w 22.05.2015 19:17

  • Ilość kawałków - 8
  • Typ dźwięku - mp3 (128,160,192,224,320)
  • Długość utworów - 13 - 20 sek.

 

Albański nuty nie dla żadnych podrabiańców

 

1.Gang Albanii - Albański raj ~13s

2.Gang Albanii - Blachary ~13s

3.Gang Albanii - Dla prawdziwych dam ~14s

4.Gang Albanii - Klub Go Go ~15s

5.Gang Albanii - Kokainowy baron ~15s

6.Gang Albanii - Królowie życia ~15s

7.Gang Albanii - Marihuana ~20s

8.Gang Albanii - Napad na bank ~14s

Średnia utworów ~14.875s

 

Piszcie czy warto było mi to robić :D

 

~Pobierz Albański zestaw~

http://www1.zippyshare.com/v/PR7kBA9j/file.html


  • +
  • -
  • 12


#543882 Poprawka admin listen

Napisane przez Andrzejek w 19.05.2013 16:26

Witam, mam problem z przerobieniem http://amxx.pl/topic/228-admin-listen/ na to że gdy ktoś z przeciwnej drużyny napisze w say_team to żebym nie mógł tego widzieć admin, jak to zrobić? HMM....


  • +
  • -
  • 1


#195217 [Tutorial dla początkujących] Ruletka

Napisane przez dasiek w 10.12.2010 15:44

Siemanko :)

Chciałbym wam pokazać jak w łatwy sposób każdy może napisać własną Rultekę na serwer.;)
Więc na początku :
Definiujemy biblioteki z których mają być pobierane komenty. W amxx studio z automatu jest to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

jednak nie wystarczą nam one więc dodamy jeszcze :D
Polecam:

#include <fun> <-Sprawy związane z graczem (jego życiem,kamizelką,grawitacją,szybkością itp)
#include <cstrike> <-Podobne co wyżej tylko "Trudniejsze" xd




początek Pluginu (dla tych co korzystają z notatnika w amxx studio jest z automatu to) :


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ruletka_Tutek" //<-Nazwa Pluginu
#define VERSION "1.28" //<-Wersja (tak dla szpanu dodany że niby zpachowana itp)
#define AUTHOR "CheQ" //<- Autro pluginu


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); // <- To jest po to by 2 raz nie wprwoadzac Danych o Pluginie
}


Bez public_init plugin nam nie będzie działał więc nie usuwamy go xD

Zaczynamy główne pisanie :D

w public_init() dodajemy linijke która będzie nam przywoływać ruletke gdy gracz wpisze w
say'u np /rulecia
Dodajemy:

register_clcmd("say /rulecia","rulecia");


W pierwszych cudzysłowiach określamy co dany gracz musi wpisać W KONSOLI żeby uruchomić rulecie
(dlatego piszemy say /rulecia gdyż mamy ten sam efekt jakbyśmy pisali w czacie)
dla lepszego działania określimy to żeby odpalało naszą rulecie jak gracz będzie pisał do teamu

register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");


i oto jakieś 10 % roboty xD

czas na pisanie głównego programu
zamykającej klamerze ("}") dajemy ENTER żeby nasz plugin ładniej wyglądał
i piszemy funkcje rulecia

public rulecia(id)
{
//Tu będzie kod naszej funkcji rulecia
}

Gdybyśmy Tego nie zrobili nie zapisalibyśmy bo ponieważ nie znalazłoby funkcji "rulecia" którą zadeklarowaliśmy
gdy gracz wpisze w czacie /rulecia.

dopisaliśmy (id) po to, by ruletka była losowana dla pojedyńczego gracza a nie dla całego serwera.
Teraz element Losowania. Służy do tego komenda:

switch(random_num(1, 4)) // swich()-wybierz, Random_num()-spomiędzy
{
//kod
}

w ten oto sposób nasza ruletka będzie miała 4 elementy
aby dodać więcej elementów piszemy np dla 500 elementów:

switch(random_num(1, 500))
{
//kod
}

czas opisać co ma losować.

po klamerkach otwierających piszemy numer i dalej co ma robić jeśli go wylosuje.

switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
//Kod
}
}

Opiszemy Teraz że jedną z naszych atrakcji na ruletce jest ustawienie HP do 1 :)

switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP

}


Jak nie ma błędów przy zapisywaniu jest dobrze :D

teraz coś o Dodawaniu czegoś. Robimy to za pomocą komendy

give_item(id,"przedmiot");


np przy wyborze numeru 2 gracz dostanie m4 :)

Kod:

c
ase 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}


i gracz po wylosowaniu dostanie M4.
Gdy napiszemy
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}

gracz nie dostanie nic. Wyskoczy mu na chacie że ma pecha. :)

na 4 rzecz wpadniecie sami :)
Teraz zakończymy losowanie klamrą


switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP

}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}
} // <-o Ta!


i cały public rulecia też. Nasz plugin wygląda tak :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ruletka_Tutek"
#define VERSION "1.28"
#define AUTHOR "CheQ"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /rulecia","rulecia");
register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");
}
public rulecia(id)
{
switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP");
set_user_health(id,1);


}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");

give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Masz 100 HP");
set_user_health(id,100);

}
}
}


Nie wiem jak wam ale mi się Skompilowało bez błędów.
aby ruletke rozbudować polecam poczytać o operacjach na graczu naprawde jest z Tym fajna zabawa. :)

Tutorial Wykonany przez CheQ. (Hakuna Matata xD)
Kopiowanie i rozpewszechnianie dozwolane jedynie z podpisem autora.

Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę nie pisać rzeczy w stylu "po co to i dlaczego" czy coś. Komuś to się może przydać ;)
  • +
  • -
  • 25


#318557 Menu dla ct oraz tt problem !

Napisane przez speedkill w 06.11.2011 11:34

  if(get_user_team(id) == 1) {

na
else if(get_user_team(id) == 1) {

  • +
  • -
  • 2


#271068 poprawka pluginu

Napisane przez Misiaczek ;c w 17.07.2011 22:13

sprawdz

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>

new const gPluginName[] = "3 Sek TT Speed Off";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "MisieQ";

new bool:freezetime;
new gMaxPlayers;

public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor);

register_event("HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0");

gMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public Event_HLTV()
{
freezetime = true;
}

public LogEvent_Round_Start()
{
freezetime = false;

for(new id = 1; id <= gMaxPlayers; id++)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

if (userTeam == CS_TEAM_T)
{
set_task(0.1, "stop", id);
}
}
}

public stop(id)
{
if ( !is_user_alive(id) || freezetime )
return;

fm_set_user_speed(id, 0)

set_task(3.0, "start", id);
}

public start(id)
{
fm_set_user_speed(id, 250)
}

stock fm_set_user_speed(index, speed)
{
speed > 0 ? set_pev(index, pev_speed, float(speed)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, index)
return 1;
}

  • +
  • -
  • 1


#429503 Plugin AutoBh "wlaczenie/wylaczenie slow/noslow"

Napisane przez EnterPLplace w 07.07.2012 12:06

#include  #include  #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground new bool:wlaczyl[33] public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_clcmd("say /onbh","bunny",0) register_clcmd("say onbh","bunny",0) register_clcmd("say_team /onbh","bunny",0) register_clcmd("say_team onbh","bunny",0) register_clcmd("say /offbh","wyłącz",0) register_clcmd("say offbh","wyłącz",0) register_clcmd("say_team /offbh","wyłącz",0) register_clcmd("say_team offbh","wyłącz",0) register_cvar("bh_enabled", "0") register_cvar("bh_autojump", "1") register_cvar("bh_showusage", "1") } public bunny(id) { wlaczyl[id] = true } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE if(wlaczyl[id]) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } } return PLUGIN_CONTINUE } public wyłącz(id) { wlaczyl[id] = false } 


Licze na + :) chyba ze nie o to chodzi


Cvary:

bh_enabled "1"
bh_autojump "1"
bh_showusage "1"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#243710 [DD2] Restart Mapy

Napisane przez Sajjuk w 30.04.2011 17:11

O mój boże... nie macie modułu colorchat.

Macie


@edit: Plugin spoko łap + :)

Załączone pliki




#213177 [DD2] Restart Mapy

Napisane przez Gufinsky w 05.02.2011 20:47

Dołączona grafika

Po xx rundach restartuje mape "sv_Restart 3" i zmienia strony.
Co rundę pokazuje ile rund zostało do restartu
[DUST 2] Restart mapy z xx rund!
Po restarcie pokazuje kto wygrał
[DUST 2] Wygrali CT/TT xx/xx
[DUST 2] Zmiana stron!
Rozgrzewka
Najlepszy gracz

Dołączona grafika

Przy restarcie ładuje adminów z amxbans "amx_reloadadmins"
Plugin stworzył ByQQ

Dołączona grafika

rr_limit - ilość granych rund
rr_change 0/1 - zamiana druzyn po ukończeniu rund
rr_restart 0/1 - czy 1 runda to rozgrzewka
rr_plainfo 0/1 - czy pokazywac info o najlepszym graczu


Czy zmieniać teamy?

Dołączona grafika

.amxx do plugins
.sma do scripting


===========================================

Changelog:
1.0 - pierwsze wydanie pluginu.
1.1 - poprawione zaliczanie punktu za wybuch C4
1.2 - dodana opcja zamiany druzyn
1.3 - dodanie rozgrzewki (pierwsza runda)
1.4 - lekkie bugfixy
1.5 - dodanie najlepszego gracza
1.6 - prawione bledy z najlepszym graczem + rozgrzewka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13