Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

poprawka pluginu

Naprawienie

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 LCA

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:LCA
Offline

Napisano 14.07.2011 23:11

Proszę o poprawienie pluginu gdyż w ogóle nie działa

opis pluginu
- TT na początku rundy nie porusza się przez 3 sekundy

#include < amxmodx > 
#include < cstrike >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >

new iPlayers[ 32 ];
new Ham:Ham_Player_ResetMaxSpeed = Ham_Item_PreFrame;
new g_pCvar_FreezeTime, g_iCvar_FreezeTime;

public plugin_init( ) {
register_logevent( "ev_Round_Start", 2, "1=Round_Start" );

g_pCvar_FreezeTime = get_cvar_pointer( "mp_freezetime" );
g_iCvar_FreezeTime = get_pcvar_num( g_pCvar_FreezeTime );

}

public ev_Round_Start( ) {
new iNum, index;
get_players( iPlayers, iNum );
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
index = iPlayers[ i ];
if( !is_user_alive( index ) || cs_get_user_team( index ) != CS_TEAM_T )
continue;

set_pev( index, pev_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
set_pev( index, pev_maxspeed, 1.0 );
set_task( g_iCvar_FreezeTime+3.9, "task_Unfroze", index+666 );
}

}

public task_Unfroze( id ) {
id -= 666;
ExecuteHamB( Ham_Player_ResetMaxSpeed, id );

}

  • +
  • -
  • 0

#2 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 14.07.2011 23:19

if( !is_user_alive( index ) || cs_get_user_team( index ) != CS_TEAM_T )
                        continue;

Spróbuj to zamienić na
if( !is_user_alive( index ) || cs_get_user_team( index ) != CS_TEAM_T )
                        return;

  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#3 LCA

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:LCA
Offline

Napisano 14.07.2011 23:26

nie dziala dalej ; /
  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 17.07.2011 22:13

sprawdz

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>

new const gPluginName[] = "3 Sek TT Speed Off";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "MisieQ";

new bool:freezetime;
new gMaxPlayers;

public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor);

register_event("HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0");

gMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public Event_HLTV()
{
freezetime = true;
}

public LogEvent_Round_Start()
{
freezetime = false;

for(new id = 1; id <= gMaxPlayers; id++)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

if (userTeam == CS_TEAM_T)
{
set_task(0.1, "stop", id);
}
}
}

public stop(id)
{
if ( !is_user_alive(id) || freezetime )
return;

fm_set_user_speed(id, 0)

set_task(3.0, "start", id);
}

public start(id)
{
fm_set_user_speed(id, 250)
}

stock fm_set_user_speed(index, speed)
{
speed > 0 ? set_pev(index, pev_speed, float(speed)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, index)
return 1;
}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych