Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

::Gogiel:: - zdjęcie

::Gogiel::

Rejestracja: 26.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.05.2020 17:22
-----

#498094 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisane przez A może sma? w 06.01.2013 00:22

Za 10 zł współpracuje ze wszystkim :D
  • +
  • -
  • 1


#486607 Tworzenie wlasnego EXP MOD'A nvault

Napisane przez sebul w 03.12.2012 20:12

Brak słów. Ja tylko piszę jak jest... Nie wiem czy jak jest nowa runda tylko jak Awansujesz to pisze spadłeś do x lvl a ty że to ujmę "plujesz się"...

Zrobiłeś błąd każdemu może się zdarzyć.

Nie wiem gdzie się pluję, ale dobra.

Lepiej by było jakbyś rzeczywiście pisał jak jest, a nie pisał bzdury, bo tak jak to wcześniej zostało wyjaśnione, w pluginie nigdzie nie ma rejestrowania eventu nowej rundy, itp. W każdym bądź razie był problem z tak jakby spadaniem poziomu, bo pętla while była źle napisana, więc na przyszłość opisywać bardziej trafnie problem/bład/bug, bo nikt nie będzie czegoś sprawdzał/poprawiał jeśli ktoś będzie pisał jakieś bzdury. W załączniku dałem trochę inną wersję xpmoda, bez buga z wyświetlaniem się tekstu o spadku poziomu oraz z zapisem na każdą klasę oddzielnie.

P.S. Prawdopodobnie niedługo się pożegnamy ;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#428698 Director Hud Message

Napisane przez ToRRent w 05.07.2012 12:43

Director Hud Message
Autor: Arkshine

15egyno.png
Biblioteka dzięki której możemy wyświetlać wiadomości na bardzo zbliżonej zasadzie do standardowego hudmessage. Czym więc różni się hudmessage od dhumessage ?

- DHud nie posiada limitu kanałów, więc nie musimy się martwić o to, czy jakaś wiadomość zastąpi inną ponieważ posiadają ten sam kanał w tym samym momencie ;)
- Wyświetlić możemy maksymalnie 8 wiadomości na raz
- Jest większa czcionka
Konstrukcja jest zbliżona do standardowych wiadomości więc nikt nie powinien mieć problemów z ewentualną zmianą

Wada ? Wiadomość może mieć maksymalnie 128 znaków

set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
show_dhudmessage( index, const message[], any:... )
Oznaczenia:
red, green, blue - paleta kolorów rgb (skala od 0 do 255)
Float:x, Float:y - Współrzędne położenia
effects - Efekty, 0 = brak efektu, 1 = Efekt zanikania, 2 = Efekt Litera po literze
Float:fxtime - Czas działania efektu
Float:holdtime - Ile czasu wiadomość ma być wyświetlana
Float:fadeintime - ile czasu wiadomość ma się pojawiać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
Float:fadeouttime - Ile czasu wiadomość ma znikać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
bool:reliable - Tego za bardzo nie rozkminiłem szczerze mówiąc :) dlatego polecam trzymać się domyślnej wartości false
=======================
index - Id gracza, jeżeli podamy 0 wiadomość zobaczą wszyscy połączeni z serwerem gracze
const message[] - Wiadomość
any... - zmienne do których się odwołujemy w parametrze message[]

Załączony plik  dhudmessage.inc   3,41 KB  2721 Ilość pobrań


Źródło: http://forums.allied...ad.php?t=149210
  • +
  • -
  • 25


#456414 Tutorial dla zielonych jak napisać naprawdę łatwy plugin

Napisane przez Kosa :D w 08.09.2012 10:12

Witam, Obiecałem, że napisze tutek dla zielonych i oto on :)
Dodam że plugin jest naprawdę bardzo bardzo prosty :D
więc tak zaczynamy :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>


ok więc to co napisałem wyżej to są biblioteki.Jak używacie amxmodx Studio to <amxmodx> i <amxmisc> będziecie mieli automatycznie
resztę trzeba będzie dopisać o bibliotekach i różnych funkcjach możecie poczytać tutaj : http://amxx.pl/dokumentacja/
jak już to dodaliśmy możemy jechać dalej

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

W amxmod Studio powinniście mieć taki public z automatu
pod register_plugin dodajemy
register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);

tym rejstrujemy co trzeba wpisać na say, aby wywołać daną funkcje ja wam zaprezentuję, że po wpisaniu /m dostaje się 150 armoru i 120 hp, ale tej komendy może użyć tylko Admin z flagą t czyli ADMIN_LEVEL_H
Czyli to co napisaliście do tej pory powinno wyglądać tak :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Kosa"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);
}

jak tak wygląda to wszystko zrobiliście dobrze :)
teraz trzeba dodac Public Moc zeby z niego wywolywala sie funkcja i dodac też żeby admin mógł tylko korzystać z Komendy
czyli robimy tak

public Moc(id) {

if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H )
{

to odpowiada ze admin bedzie mogl tylko uzyc tej komendy
dalej co będzie się dostawało po wpisaniu komendy
set_user_armor(id, 150);
set_user_health(id, 120);
ColorChat(id, GREEN, "Masz 120 hp i 150 armoru Wykorzystaj to dobrze");

więc tak set_user_armor ustawia graczowi (w tym przypadku adminowi) Armor
z set_user_healthjest tak samo tylko ustawia życie
ColorChat daje informacje na zielono w zalezności od tego jak się napisze ja napisałem na zielono
więc wasz plugin powinien teraz wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Kosa"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);
}
public Moc(id) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H )
{

set_user_armor(id, 150);
set_user_health(id, 120);
ColorChat(id, GREEN, "Masz 120 hp i 150 armoru Wykorzystaj to dobrze");
}

jak tak wygląda to jest wszystko git :)
teraz dodamy ostatnie "coś" co będzie dawalo graczowi informacje że nie może użyć tej komendy (jak będzie próbowal ją uzyć)
pod ostatnim }
dodajecie
else

ColorChat(id, GREEN, "nie masz uprawnien do uzycia tej komendy");

}

i to będzie na tyle
tak powinien wyglądać cały Plugin
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Kosa"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);
}
public Moc(id) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H )
{

set_user_armor(id, 150);
set_user_health(id, 120);
ColorChat(id, GREEN, "Masz 120 hp i 150 armoru Wykorzystaj to dobrze");
}
else

ColorChat(id, GREEN, "nie masz uprawnien do uzycia tej komendy");

}


Mam nadzieję że pomogłem trochę tym zielonym całkiem :) Sory za błędy itp. ale poradnik pisany na szybko, Może jeszcze coś poprawie.Proszę piszcie mi o błędach ja poprawie :)

Poradnik by Kosa zakaz kopiowania na inne fora bez mojej zgody ! :)
Pozdrawiam Kosa
  • +
  • -
  • 6


#442091 Tworzenie wlasnego EXP MOD'A nvault

Napisane przez sebul w 07.08.2012 12:48

@sebul

Czy twój kod czasem nie bd pokazywał co rundę że straciłeś poziom ??

Nie i nie minusuj kogoś za to, że nie masz racji.
  • +
  • -
  • 1


#435900 Tworzenie wlasnego EXP MOD'A nvault

Napisane przez sebul w 24.07.2012 19:02

Dużo błędów i niedociągnięć, ale wiem, że to nie Twój kod, więc nie można mieć do Ciebie żadnych uwag, choć wypadało by poprawić kod przed taką publikacją.
  • +
  • -
  • 3


#436926 Tworzenie wlasnego EXP MOD'A nvault

Napisane przez sebul w 27.07.2012 12:31

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>


new const CLASSES[][] = {
"None",
"Dog",
"Cat",
"Horse",
"Cow"
}

new const LEVELS[] = {
0,
100,
200,
400,
800,
1600,
3200
}

new PlayerXP[33], PlayerLevel[33], PlayerClass[33];
new XP_Kill, XP_Knife, XP_Hs, SaveXP, g_vault;

public plugin_init() {
register_plugin("XpMod", "1.0", "Fxfighter");

register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");

SaveXP = register_cvar("SaveXP", "1");
XP_Kill = register_cvar("XP_per_kill", "20");
XP_Hs = register_cvar("XP_hs_bonus", "20");
XP_Knife = register_cvar("XP_knife_bonus", "20");
g_vault = nvault_open("animod");

register_clcmd("say /class", "ChangeClass");
register_clcmd("say_team /class", "ChangeClass");
register_clcmd("say /xp", "ShowHud");
register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud");
}

public eDeath() {
new attacker = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);

if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(iVictim))
return;

if(attacker == iVictim) // mozna tez dodac sprawdzanie druzyn
return;

new headshot = read_data(3);
new weaponname[32];
read_data(4, weaponname, 31);

if(equal(weaponname, "grenade")) {
format(weaponname, 31, "weapon_he%s", weaponname);
}
else if(!equal(weaponname, "weapon_", 7))
format(weaponname, 31, "weapon_%s", weaponname);

new weapon = get_weaponid(weaponname);

PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill);

if(headshot)
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs);

if(weapon == CSW_KNIFE)
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife);

new bool:zdobyl, bool:stracil;
while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
{
++PlayerLevel[attacker];
zdobyl = true;
}
while(PlayerXP[attacker] < LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
{
--PlayerLevel[attacker];
stracil = true;
}
if(stracil) {
client_print(attacker, print_chat, "Spadles do %i poziomu!", PlayerLevel[attacker]);
}
else if(zdobyl) {
client_print(attacker, print_chat, "Awansowales do %i poziomu!", PlayerLevel[attacker]);
}
ShowHud(attacker);
SaveData(attacker);
}

public ShowHud(id) {
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0);
show_hudmessage(id, "Level: %i^nXP: %i^nClass: %s", PlayerLevel[id], PlayerXP[id], CLASSES[PlayerClass[id]]);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public ChangeClass(id) {
new menu = menu_create("Class Menu", "Class_Handle");

new ile = sizeof(CLASSES);
for(new i=1; i<ile; ++i)
menu_additem(menu, CLASSES[i]);

menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public Class_Handle(id, menu, item) {
if(item++ == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(PlayerClass[id] != item) {
PlayerClass[id] = item;
client_print(id, print_chat, "You are now a %s", CLASSES[item]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "You are alredy a %s", CLASSES[item]);
}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public client_authorized(id) {
PlayerXP[id] = 0;
PlayerLevel[id] = 1;
PlayerClass[id] = 0;

if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
LoadData(id);
}

public client_disconnect(id) {
if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
SaveData(id);

PlayerXP[id] = 0;
PlayerLevel[id] = 1;
PlayerClass[id] = 0;
}

public SaveData(id) {
if(g_vault == INVALID_HANDLE)
return;

new AuthID[32]; get_user_authid(id, AuthID, 31);

new vaultkey[64], vaultdata[128];
format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
format(vaultdata, 127, "%i %i", PlayerXP[id], PlayerLevel[id]);
nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata);
}

public LoadData(id) {
if(g_vault == INVALID_HANDLE)
return;

new AuthID[32]; get_user_authid(id, AuthID, 31);

new vaultkey[64], vaultdata[128];
format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
if(nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 127)) {
new playerxp[11], playerlevel[11];
parse(vaultdata, playerxp, 10, playerlevel, 10);

PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp);
PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel);
}
}

Według mnie, tak powinna wyglądać całość (mniej niż 200 linijek :D).
  • +
  • -
  • 12


#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisane przez G[o]Q w 22.05.2012 20:36

Przedstawiam mój sklepik do CS'a w pełni zintegrowany z amxbans oraz dotpay.
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).

Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.

W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.

Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)

Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja

UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki

UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką

UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie

Live demo: Sklep
logowanie admin:admin

Czekam na opinie :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 46


#412556 ADMINCHAT - Dodatkowe TAGI

Napisane przez GwynBleidD w 20.05.2012 05:01

Jeszcze raz sobie wytłumaczmy co chcesz osiągnąć, bo napisałeś to tak pokrętnie, że...

Jak widzę plugin admin color chat, a raczej jego fragment. Domyślam się więc, że chcesz, żeby w nawiasie po nicku gracza wyświetlało się kim jest ten gracz, czyli czy adminem, czy H@, czy VIPem. Dobrze Cię zrozumiałem?

Patrząc na Twój kod, pokręciłeś strasznie... :D Zaraz to naprostuję, a raczej zacznę od początku. Za bazę biorę plugin std_admin_color_chat, bo nie wiem z jakiego korzystałeś (a jest ich trochę). Plugin ten umieszczasz przed adminchat, a sam adminchat zostawiasz włączony. Zmieniamy w nim funkcję SendAdminMessage + dopisujemy na samej górze makra AMX_CHAT_PLAYER_SUFFIX (to makro chyba istnieje, bazuję na wersji w której mogłem je utworzyć, ale głowy nie daję ;) ), AMX_CHAT_HEADADMIN_SUFFIX, AMX_CHAT_VIP_SUFFIX. Makra te umieszczamy zaraz po AMX_CHAT_SUFFIX i wypełniamy podobną zawartością, zmieniając jedynie tekst na taki, jak nam się podoba ;)

Teraz modyfikacja funkcji, właściwie to ruszona jest jedna linia, ale wrzucam całą:
SendAdminMessage(sMessage[], iSenderID)
{
// The message that is going to be sent. ^x04 is green color
new sRealMessage[MAX_MESSAGE_SIZE] = AMX_CHAT_PREFIX

// Get the username of the sender
new sUser[MAX_MESSAGE_SIZE]
get_user_name(iSenderID, sUser, MAX_MESSAGE_SIZE - 1)

// Add user, "user friendly text" and the message to the message we are going to send
add(sRealMessage, MAX_MESSAGE_SIZE, sUser)
add(sRealMessage, MAX_MESSAGE_SIZE, (get_user_flags(iSenderID) & ADMIN_CHAT)?(get_user_flags(iSenderID) & HEADADMIN)?AMX_CHAT_HEADADMIN_SUFFIX:AMX_CHAT_SUFFIX):(get_user_flags(iSenderID) & VIP)?AMX_CHAT_VIP_SUFFIX:AMX_CHAT_PLAYER_SUFFIX))
add( sRealMessage, MAX_MESSAGE_SIZE, (sMessage), (MAX_MESSAGE_SIZE-strlen(sRealMessage)-1) )

// Get the steamid for the sake of logging
new sSendSteamID[MAX_MESSAGE_SIZE]
get_user_authid(iSenderID, sSendSteamID, MAX_MESSAGE_SIZE-1)

// Get all current players
new nCurPlayers
new iArrCurPlayers[32]
get_players(iArrCurPlayers, nCurPlayers, "c")

// Log the message
log_amx("ADMINS amx_chat, From: ^"%s<%d><%s><>^" Message: ^"%s^"", sUser, iSenderID, sSendSteamID, sMessage)
log_message("^"%s<%d><%s><>^" triggered ^"amx_chat^" (text ^"%s^")",sUser, iSenderID, sSendSteamID, sMessage)

// For every player
for (new iID = 0; iID < nCurPlayers; iID++)
if ( get_user_flags(iArrCurPlayers[iID]) & ADMIN_CHAT ) {// If the player is an admin
SendMessage(sRealMessage, iArrCurPlayers[iID]) // Send the message to the player(admin)
// Tutaj wstawiasz preferowany dźwięk, np komendą client_cmd(iArrCurPlayers[iID], "spk dźwięk");
}
}

Oczywiście makra na flagi (prócz tej na admina) również musisz wstawić do kodu :) Wstawiłem też komentarz w miejscu, gdzie możesz umieścić dźwięk do wywołania gdy ktokolwiek pisze w czacie admina. Aby był odtwarzany tylko dla graczy (włącznie z VIPami bez admina) poprzedź go linią:
if(!(get_user_flags(iSenderID) & ADMIN_CHAT))


W załączniku ORYGINALNY (nie zmodyfikowany, może tak :P bo fixnąłem w nim wyświetlanie admin/gracz + spolszczyłem to, ale i tak tą linię zmieniasz) plik std_admin_color_chat.sma, więc musisz go sobie zmodyfikować!!

Załączony plik  std_admin_color_chat.sma   14,23 KB  36 Ilość pobrań
  std_admin_color_chat.amxx

Swoją drogą, dobry pomysł mi podrzuciłeś z tym dźwiękiem jak ktoś w admin chacie pisze ;)
  • +
  • -
  • 1


#415314 ADMINCHAT - Dodatkowe TAGI

Napisane przez GwynBleidD w 28.05.2012 14:51

Plugin ten umieszczasz przed standardowym admin chatem, aby zajął się tylko i wyłącznie tymi komendami, a admin chat resztą.
  • +
  • -
  • 1


#356357 Gag System (Gag for all + Real Time) v0.1

Napisane przez mierzwi w 01.02.2012 00:03

Gag System (Gag for all + Real Time) v0.1
by Exolent & maslo (Engine of saving/loading gags by Exolent, Gags by maslo)

Plugin powstał na przerobieniu Advanced Bans (Real Time) by Exolent, dlatego nie przypisuję sobie tego całego pluginu :)

opis
Każdy z nas zna wiele wersji pluginów zwanych gagów które mutują graczy na dany okres, lecz większość z nich działa tylko na daną mapę lub do czasu aż gracz wyjdzie z serwera. Ten plugin jest przeciwieństwem tego, dostajesz gaga na 10 minut - zostajesz odgagowany za 10 minut (niezależnie od zmiany mapy), dostajesz na zawsze (PERM) to masz go na zawsze, ponieważ plugin używa czasu serwera (czyli czasu realnego), więc retry/reconnecty nie pomogą. Wszystkie gagi możesz monitorować (wszystkie gagi, ungagi) w addons/amxmodx/logs/GAG_HISTORY_MMDDYYYY.log (MM = miesiąc, DD = dzien, YYYY = rok), jest możliwość zmiany zapisu logów aby wszystkie logi były w 1 - informacje dot. tego są w konfiguracji.

komendy admina
Podstawową flagą do możliwości korzystania z tych komend jest flaga ADMIN_BAN (flada "d")
  • amx_gag - komenda do gagowania gracza będącego na serwerze.
  • amx_addgag - komenda do gagowania gracza niebędącego na serwerze.
  • amx_ungag - komenda która odgagowuje gracza (tego będącego lub nie).
cvary
  • ab_immunity <0|1|2>
    • 0 - Każdy admin może zgagować admina z immunitetem (flagą "a").
    • 1 - Admini z immunitetem nie mogą być gagowani.
    • 2 - Tylko admini z immunitetem (flaga "a") mogą zgagować innych adminów z immunitetem (flaga "a").
    • Domyślnie: 1
  • ab_ungagcheck
    • Co ile sekund baza danych ma sprawdzać czy trzeba kogoś odgagować.
    • Domyślnie: 120.0
wymagane moduly
  • engine
  • regex
instalacja
Plugin gagsystem.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins.
Kod gagsystem.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting.
Plik językowy amx_gags.txt wrzucamy do addons/amxmodx/data/lang (na razie jest tylko język PL)

konfiguracja
Jeśli chcesz zmienić zapis logów z każdego dnia w oddzielnym pliku na wszystkie logi w jednym, wyszukaj:
// ===============================================
// CUSTOMIZATION STARTS HERE
// ===============================================

//#define HISTORY_ONE_FILE

// ===============================================
// CUSTOMIZATION ENDS HERE
// ===============================================
i odkreskuj
#define HISTORY_ONE_FILE
czyli usuń dwa slesze przed nim. Po tej akcji wszystko będzie zapisywane w addons/amxmodx/logs/GAG_HISTORY.log

download
  • gagsystem.sma - załącznik.
  • gagsystem.amxx - załącznik.
  • amx_gags.txt - załącznik
Plugin może mieć bugi/itp. które możecie pisać w tym temacie - na pewno zwróce na nie uwagę oraz postaram się je naprawić. Miłego korzystania z pluginu :)

Załączone pliki




#287843 check_player.inl::prebanned_check_

Napisane przez Portek w 27.08.2011 17:59

Macie poprawioną funkcję:
public prebanned_check_(failstate,Handle:query,error[],errornum,data[],DataSize) {

new id = data[0];
if(failstate)
{
return SQL_Error(query, error, errornum, failstate)
}

new ban_count = SQL_ReadResult(query, 0)

SQL_FreeHandle(query)

if(!is_user_connected(id) || ban_count < get_pcvar_num(pcvar_show_prebanned_num))
{
return PLUGIN_HANDLED
}

for(new i = 1; i <= plnum; i++)
{
if(is_user_bot(i) || is_user_hltv(i) || !is_user_connected(i) || i==id)
{
continue
}
if(get_user_flags(i) & ADMIN_CHAT)
{
ColorChat(i, RED, "%s %L", PREFIX, i, "PLAYER_BANNED_BEFORE", playerData[id][playerName], playerData[id][playerIp], playerData[id][playerSteamid], ban_count)
}
}

log_amx("[AMXBans] %L", LANG_SERVER, "PLAYER_BANNED_BEFORE", playerData[id][playerName], playerData[id][playerIp], playerData[id][playerSteamid], ban_count)

return PLUGIN_HANDLED
}


Błędów w 1.6.0 jest tyle że poezja...
  • +
  • -
  • 3


#124676 [5.8d/5.9l] Przedmioty HE 1/X nie dodają doświadczenia za zabicie.

Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:22

Znajdź:
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}
}
}

zamień na
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
}

  • +
  • -
  • 5


#362837 [5.8d/5.9l] Przedmioty HE 1/X nie dodają doświadczenia za zabicie.

Napisane przez ogieR8 w 11.02.2012 21:15

Po wgraniu tego FIX'a będziesz otrzymywał doświadczenie za zabiciu z HE 1/x.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 1


#314971 [5.9l] Optymalizacja połączeń z bazą

Napisane przez sebul w 29.10.2011 18:15

Po dodaniu fixa nie dodawać:
- [Tutorial] Klasa gdy wejdzie nowy gracz - AMXX.pl: Support AMX Mod X
- [5.9l] Nowa klasa bez resetu exp (SQL) - AMXX.pl: Support AMX Mod X (także już nie potrzebne, po tym fixie wystarczy kolejno dodawać nowe klasy)

Czyli jak widać nie trzeba resetu, powinno wszystko normalnie działać.
  • +
  • -
  • 1