
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
::Gogiel::
Rejestracja: 26.11.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.05.2020 17:22





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 77
- Odwiedzin: 6 378
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 33 lat
- Urodziny: Kwiecień 13, 1992
-
Imię
Hm... xD Patryk xD
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bydgoszcz
Narzędzia użytkownika
Znajomi
::Gogiel:: nie posiada znajomych
#498094 SMS Shop 2.0 by G[o]Q
Napisane przez A może sma?
w 06.01.2013 00:22

#486607 Tworzenie wlasnego EXP MOD'A nvault
Napisane przez sebul
w 03.12.2012 20:12
Nie wiem gdzie się pluję, ale dobra.Brak słów. Ja tylko piszę jak jest... Nie wiem czy jak jest nowa runda tylko jak Awansujesz to pisze spadłeś do x lvl a ty że to ujmę "plujesz się"...
Zrobiłeś błąd każdemu może się zdarzyć.
Lepiej by było jakbyś rzeczywiście pisał jak jest, a nie pisał bzdury, bo tak jak to wcześniej zostało wyjaśnione, w pluginie nigdzie nie ma rejestrowania eventu nowej rundy, itp. W każdym bądź razie był problem z tak jakby spadaniem poziomu, bo pętla while była źle napisana, więc na przyszłość opisywać bardziej trafnie problem/bład/bug, bo nikt nie będzie czegoś sprawdzał/poprawiał jeśli ktoś będzie pisał jakieś bzdury. W załączniku dałem trochę inną wersję xpmoda, bez buga z wyświetlaniem się tekstu o spadku poziomu oraz z zapisem na każdą klasę oddzielnie.
P.S. Prawdopodobnie niedługo się pożegnamy ;]
Załączone pliki
-
XpMod.sma 4,92 KB 168 Ilość pobrań
XpMod.amxx
#428698 Director Hud Message
Napisane przez ToRRent
w 05.07.2012 12:43
Autor: Arkshine

Biblioteka dzięki której możemy wyświetlać wiadomości na bardzo zbliżonej zasadzie do standardowego hudmessage. Czym więc różni się hudmessage od dhumessage ?
- DHud nie posiada limitu kanałów, więc nie musimy się martwić o to, czy jakaś wiadomość zastąpi inną ponieważ posiadają ten sam kanał w tym samym momencie

- Wyświetlić możemy maksymalnie 8 wiadomości na raz
- Jest większa czcionka
Konstrukcja jest zbliżona do standardowych wiadomości więc nikt nie powinien mieć problemów z ewentualną zmianą
Wada ? Wiadomość może mieć maksymalnie 128 znaków
set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false ) show_dhudmessage( index, const message[], any:... )Oznaczenia:
red, green, blue - paleta kolorów rgb (skala od 0 do 255)
Float:x, Float:y - Współrzędne położenia
effects - Efekty, 0 = brak efektu, 1 = Efekt zanikania, 2 = Efekt Litera po literze
Float:fxtime - Czas działania efektu
Float:holdtime - Ile czasu wiadomość ma być wyświetlana
Float:fadeintime - ile czasu wiadomość ma się pojawiać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
Float:fadeouttime - Ile czasu wiadomość ma znikać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
bool:reliable - Tego za bardzo nie rozkminiłem szczerze mówiąc

=======================
index - Id gracza, jeżeli podamy 0 wiadomość zobaczą wszyscy połączeni z serwerem gracze
const message[] - Wiadomość
any... - zmienne do których się odwołujemy w parametrze message[]

Źródło: http://forums.allied...ad.php?t=149210
#456414 Tutorial dla zielonych jak napisać naprawdę łatwy plugin
Napisane przez Kosa :D
w 08.09.2012 10:12

Dodam że plugin jest naprawdę bardzo bardzo prosty

więc tak zaczynamy :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>
ok więc to co napisałem wyżej to są biblioteki.Jak używacie amxmodx Studio to <amxmodx> i <amxmisc> będziecie mieli automatycznie
resztę trzeba będzie dopisać o bibliotekach i różnych funkcjach możecie poczytać tutaj : http://amxx.pl/dokumentacja/
jak już to dodaliśmy możemy jechać dalej
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
W amxmod Studio powinniście mieć taki public z automatu
pod register_plugin dodajemy
register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);
tym rejstrujemy co trzeba wpisać na say, aby wywołać daną funkcje ja wam zaprezentuję, że po wpisaniu /m dostaje się 150 armoru i 120 hp, ale tej komendy może użyć tylko Admin z flagą t czyli ADMIN_LEVEL_H
Czyli to co napisaliście do tej pory powinno wyglądać tak :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Kosa"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);
}
jak tak wygląda to wszystko zrobiliście dobrze

teraz trzeba dodac Public Moc zeby z niego wywolywala sie funkcja i dodac też żeby admin mógł tylko korzystać z Komendy
czyli robimy tak
public Moc(id) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H )
{
to odpowiada ze admin bedzie mogl tylko uzyc tej komendy
dalej co będzie się dostawało po wpisaniu komendy
set_user_armor(id, 150);
set_user_health(id, 120);
ColorChat(id, GREEN, "Masz 120 hp i 150 armoru Wykorzystaj to dobrze");
więc tak set_user_armor ustawia graczowi (w tym przypadku adminowi) Armor
z set_user_healthjest tak samo tylko ustawia życie
ColorChat daje informacje na zielono w zalezności od tego jak się napisze ja napisałem na zielono
więc wasz plugin powinien teraz wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Kosa"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);
}
public Moc(id) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H )
{
set_user_armor(id, 150);
set_user_health(id, 120);
ColorChat(id, GREEN, "Masz 120 hp i 150 armoru Wykorzystaj to dobrze");
}
jak tak wygląda to jest wszystko git

teraz dodamy ostatnie "coś" co będzie dawalo graczowi informacje że nie może użyć tej komendy (jak będzie próbowal ją uzyć)
pod ostatnim }
dodajecie
else
ColorChat(id, GREEN, "nie masz uprawnien do uzycia tej komendy");
}
i to będzie na tyle
tak powinien wyglądać cały Plugin
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Kosa"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);
}
public Moc(id) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H )
{
set_user_armor(id, 150);
set_user_health(id, 120);
ColorChat(id, GREEN, "Masz 120 hp i 150 armoru Wykorzystaj to dobrze");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "nie masz uprawnien do uzycia tej komendy");
}
Mam nadzieję że pomogłem trochę tym zielonym całkiem


Poradnik by Kosa zakaz kopiowania na inne fora bez mojej zgody !

Pozdrawiam Kosa
#442091 Tworzenie wlasnego EXP MOD'A nvault
Napisane przez sebul
w 07.08.2012 12:48
#435900 Tworzenie wlasnego EXP MOD'A nvault
Napisane przez sebul
w 24.07.2012 19:02
#436926 Tworzenie wlasnego EXP MOD'A nvault
Napisane przez sebul
w 27.07.2012 12:31
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
new const CLASSES[][] = {
"None",
"Dog",
"Cat",
"Horse",
"Cow"
}
new const LEVELS[] = {
0,
100,
200,
400,
800,
1600,
3200
}
new PlayerXP[33], PlayerLevel[33], PlayerClass[33];
new XP_Kill, XP_Knife, XP_Hs, SaveXP, g_vault;
public plugin_init() {
register_plugin("XpMod", "1.0", "Fxfighter");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SaveXP = register_cvar("SaveXP", "1");
XP_Kill = register_cvar("XP_per_kill", "20");
XP_Hs = register_cvar("XP_hs_bonus", "20");
XP_Knife = register_cvar("XP_knife_bonus", "20");
g_vault = nvault_open("animod");
register_clcmd("say /class", "ChangeClass");
register_clcmd("say_team /class", "ChangeClass");
register_clcmd("say /xp", "ShowHud");
register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud");
}
public eDeath() {
new attacker = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(iVictim))
return;
if(attacker == iVictim) // mozna tez dodac sprawdzanie druzyn
return;
new headshot = read_data(3);
new weaponname[32];
read_data(4, weaponname, 31);
if(equal(weaponname, "grenade")) {
format(weaponname, 31, "weapon_he%s", weaponname);
}
else if(!equal(weaponname, "weapon_", 7))
format(weaponname, 31, "weapon_%s", weaponname);
new weapon = get_weaponid(weaponname);
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill);
if(headshot)
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs);
if(weapon == CSW_KNIFE)
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife);
new bool:zdobyl, bool:stracil;
while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
{
++PlayerLevel[attacker];
zdobyl = true;
}
while(PlayerXP[attacker] < LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
{
--PlayerLevel[attacker];
stracil = true;
}
if(stracil) {
client_print(attacker, print_chat, "Spadles do %i poziomu!", PlayerLevel[attacker]);
}
else if(zdobyl) {
client_print(attacker, print_chat, "Awansowales do %i poziomu!", PlayerLevel[attacker]);
}
ShowHud(attacker);
SaveData(attacker);
}
public ShowHud(id) {
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0);
show_hudmessage(id, "Level: %i^nXP: %i^nClass: %s", PlayerLevel[id], PlayerXP[id], CLASSES[PlayerClass[id]]);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public ChangeClass(id) {
new menu = menu_create("Class Menu", "Class_Handle");
new ile = sizeof(CLASSES);
for(new i=1; i<ile; ++i)
menu_additem(menu, CLASSES[i]);
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Class_Handle(id, menu, item) {
if(item++ == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(PlayerClass[id] != item) {
PlayerClass[id] = item;
client_print(id, print_chat, "You are now a %s", CLASSES[item]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "You are alredy a %s", CLASSES[item]);
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_authorized(id) {
PlayerXP[id] = 0;
PlayerLevel[id] = 1;
PlayerClass[id] = 0;
if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
LoadData(id);
}
public client_disconnect(id) {
if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
SaveData(id);
PlayerXP[id] = 0;
PlayerLevel[id] = 1;
PlayerClass[id] = 0;
}
public SaveData(id) {
if(g_vault == INVALID_HANDLE)
return;
new AuthID[32]; get_user_authid(id, AuthID, 31);
new vaultkey[64], vaultdata[128];
format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
format(vaultdata, 127, "%i %i", PlayerXP[id], PlayerLevel[id]);
nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata);
}
public LoadData(id) {
if(g_vault == INVALID_HANDLE)
return;
new AuthID[32]; get_user_authid(id, AuthID, 31);
new vaultkey[64], vaultdata[128];
format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
if(nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 127)) {
new playerxp[11], playerlevel[11];
parse(vaultdata, playerxp, 10, playerlevel, 10);
PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp);
PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel);
}
}
Według mnie, tak powinna wyglądać całość (mniej niż 200 linijek

#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q
Napisane przez G[o]Q
w 22.05.2012 20:36
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).
Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.
W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.
Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)
Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja
UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki
UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką
UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie
Live demo: Sklep
logowanie admin:admin
Czekam na opinie

Załączone pliki
-
sklep.rar 66,67 KB 1332 Ilość pobrań
-
sklep_v2.1.rar 557,96 KB 2968 Ilość pobrań
#412556 ADMINCHAT - Dodatkowe TAGI
Napisane przez GwynBleidD
w 20.05.2012 05:01
Jak widzę plugin admin color chat, a raczej jego fragment. Domyślam się więc, że chcesz, żeby w nawiasie po nicku gracza wyświetlało się kim jest ten gracz, czyli czy adminem, czy H@, czy VIPem. Dobrze Cię zrozumiałem?
Patrząc na Twój kod, pokręciłeś strasznie...



Teraz modyfikacja funkcji, właściwie to ruszona jest jedna linia, ale wrzucam całą:
SendAdminMessage(sMessage[], iSenderID)
{
// The message that is going to be sent. ^x04 is green color
new sRealMessage[MAX_MESSAGE_SIZE] = AMX_CHAT_PREFIX
// Get the username of the sender
new sUser[MAX_MESSAGE_SIZE]
get_user_name(iSenderID, sUser, MAX_MESSAGE_SIZE - 1)
// Add user, "user friendly text" and the message to the message we are going to send
add(sRealMessage, MAX_MESSAGE_SIZE, sUser)
add(sRealMessage, MAX_MESSAGE_SIZE, (get_user_flags(iSenderID) & ADMIN_CHAT)?(get_user_flags(iSenderID) & HEADADMIN)?AMX_CHAT_HEADADMIN_SUFFIX:AMX_CHAT_SUFFIX):(get_user_flags(iSenderID) & VIP)?AMX_CHAT_VIP_SUFFIX:AMX_CHAT_PLAYER_SUFFIX))
add( sRealMessage, MAX_MESSAGE_SIZE, (sMessage), (MAX_MESSAGE_SIZE-strlen(sRealMessage)-1) )
// Get the steamid for the sake of logging
new sSendSteamID[MAX_MESSAGE_SIZE]
get_user_authid(iSenderID, sSendSteamID, MAX_MESSAGE_SIZE-1)
// Get all current players
new nCurPlayers
new iArrCurPlayers[32]
get_players(iArrCurPlayers, nCurPlayers, "c")
// Log the message
log_amx("ADMINS amx_chat, From: ^"%s<%d><%s><>^" Message: ^"%s^"", sUser, iSenderID, sSendSteamID, sMessage)
log_message("^"%s<%d><%s><>^" triggered ^"amx_chat^" (text ^"%s^")",sUser, iSenderID, sSendSteamID, sMessage)
// For every player
for (new iID = 0; iID < nCurPlayers; iID++)
if ( get_user_flags(iArrCurPlayers[iID]) & ADMIN_CHAT ) {// If the player is an admin
SendMessage(sRealMessage, iArrCurPlayers[iID]) // Send the message to the player(admin)
// Tutaj wstawiasz preferowany dźwięk, np komendą client_cmd(iArrCurPlayers[iID], "spk dźwięk");
}
}
Oczywiście makra na flagi (prócz tej na admina) również musisz wstawić do kodu

if(!(get_user_flags(iSenderID) & ADMIN_CHAT))
W załączniku ORYGINALNY (nie zmodyfikowany, może tak



Swoją drogą, dobry pomysł mi podrzuciłeś z tym dźwiękiem jak ktoś w admin chacie pisze

#415314 ADMINCHAT - Dodatkowe TAGI
Napisane przez GwynBleidD
w 28.05.2012 14:51
#356357 Gag System (Gag for all + Real Time) v0.1
Napisane przez
mierzwi
w 01.02.2012 00:03
by Exolent & maslo (Engine of saving/loading gags by Exolent, Gags by maslo)
Plugin powstał na przerobieniu Advanced Bans (Real Time) by Exolent, dlatego nie przypisuję sobie tego całego pluginu


Każdy z nas zna wiele wersji pluginów zwanych gagów które mutują graczy na dany okres, lecz większość z nich działa tylko na daną mapę lub do czasu aż gracz wyjdzie z serwera. Ten plugin jest przeciwieństwem tego, dostajesz gaga na 10 minut - zostajesz odgagowany za 10 minut (niezależnie od zmiany mapy), dostajesz na zawsze (PERM) to masz go na zawsze, ponieważ plugin używa czasu serwera (czyli czasu realnego), więc retry/reconnecty nie pomogą. Wszystkie gagi możesz monitorować (wszystkie gagi, ungagi) w addons/amxmodx/logs/GAG_HISTORY_MMDDYYYY.log (MM = miesiąc, DD = dzien, YYYY = rok), jest możliwość zmiany zapisu logów aby wszystkie logi były w 1 - informacje dot. tego są w konfiguracji.

Podstawową flagą do możliwości korzystania z tych komend jest flaga ADMIN_BAN (flada "d")
- amx_gag - komenda do gagowania gracza będącego na serwerze.
- amx_addgag - komenda do gagowania gracza niebędącego na serwerze.
- amx_ungag - komenda która odgagowuje gracza (tego będącego lub nie).

- ab_immunity <0|1|2>
- 0 - Każdy admin może zgagować admina z immunitetem (flagą "a").
- 1 - Admini z immunitetem nie mogą być gagowani.
- 2 - Tylko admini z immunitetem (flaga "a") mogą zgagować innych adminów z immunitetem (flaga "a").
- Domyślnie: 1
- ab_ungagcheck
- Co ile sekund baza danych ma sprawdzać czy trzeba kogoś odgagować.
- Domyślnie: 120.0

- engine
- regex

Plugin gagsystem.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins.
Kod gagsystem.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting.
Plik językowy amx_gags.txt wrzucamy do addons/amxmodx/data/lang (na razie jest tylko język PL)

Jeśli chcesz zmienić zapis logów z każdego dnia w oddzielnym pliku na wszystkie logi w jednym, wyszukaj:
// =============================================== // CUSTOMIZATION STARTS HERE // =============================================== //#define HISTORY_ONE_FILE // =============================================== // CUSTOMIZATION ENDS HERE // ===============================================i odkreskuj
#define HISTORY_ONE_FILEczyli usuń dwa slesze przed nim. Po tej akcji wszystko będzie zapisywane w addons/amxmodx/logs/GAG_HISTORY.log

- gagsystem.sma - załącznik.
- gagsystem.amxx - załącznik.
- amx_gags.txt - załącznik

Załączone pliki
-
gagsystem.sma 19,98 KB 557 Ilość pobrań
gagsystem.amxx
-
gagsystem.amxx 24,69 KB 29 Ilość pobrań
-
amx_gags.txt 450 bajtów 572 Ilość pobrań
#287843 check_player.inl::prebanned_check_
Napisane przez Portek
w 27.08.2011 17:59
public prebanned_check_(failstate,Handle:query,error[],errornum,data[],DataSize) {
new id = data[0];
if(failstate)
{
return SQL_Error(query, error, errornum, failstate)
}
new ban_count = SQL_ReadResult(query, 0)
SQL_FreeHandle(query)
if(!is_user_connected(id) || ban_count < get_pcvar_num(pcvar_show_prebanned_num))
{
return PLUGIN_HANDLED
}
for(new i = 1; i <= plnum; i++)
{
if(is_user_bot(i) || is_user_hltv(i) || !is_user_connected(i) || i==id)
{
continue
}
if(get_user_flags(i) & ADMIN_CHAT)
{
ColorChat(i, RED, "%s %L", PREFIX, i, "PLAYER_BANNED_BEFORE", playerData[id][playerName], playerData[id][playerIp], playerData[id][playerSteamid], ban_count)
}
}
log_amx("[AMXBans] %L", LANG_SERVER, "PLAYER_BANNED_BEFORE", playerData[id][playerName], playerData[id][playerIp], playerData[id][playerSteamid], ban_count)
return PLUGIN_HANDLED
}
Błędów w 1.6.0 jest tyle że poezja...
#124676 [5.8d/5.9l] Przedmioty HE 1/X nie dodają doświadczenia za zabicie.
Napisane przez Vertricus
w 10.04.2010 11:22
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}
}
}
zamień na
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
}
#362837 [5.8d/5.9l] Przedmioty HE 1/X nie dodają doświadczenia za zabicie.
Napisane przez ogieR8
w 11.02.2012 21:15
#314971 [5.9l] Optymalizacja połączeń z bazą
Napisane przez sebul
w 29.10.2011 18:15
Czyli jak widać nie trzeba resetu, powinno wszystko normalnie działać.Po dodaniu fixa nie dodawać:
- [Tutorial] Klasa gdy wejdzie nowy gracz - AMXX.pl: Support AMX Mod X
- [5.9l] Nowa klasa bez resetu exp (SQL) - AMXX.pl: Support AMX Mod X (także już nie potrzebne, po tym fixie wystarczy kolejno dodawać nowe klasy)
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ::Gogiel::
- Regulamin