Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sevox - zdjęcie

Sevox

Rejestracja: 26.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.07.2011 19:18
-----

#3784 FAST DOWNLOAD

Napisane przez Gość w 06.04.2008 16:41

FAST DOWNLOAD
Jest to szybkie ściąganie map, muzyczek itp. z serwera. Przeciętny transfer pobieranych plików z naszego serwera nie przekracza 3k/s, można jednak ominąć to ograniczenie i jednocześnie zwolnić nasz serwer z wysyłania niestandardowych plików gry do każdego gracza. Dzięki czemu obciążenie transferu i CPU zmaleje a gracze szybciej połączą się z naszym serwerem Dołączona grafika

I. Serwer www
  • Na początek będzie nam potrzebny serwer www z kontem ftp, czym większy transfer tym lepiej.
  • Stwórz na ftp katalog cstrike a w nim models, maps, sound, gfx i wrzuć pliki z serwera, (mapy, dźwięki, modele, muzyczki itp.).
II. Serwer gry
  • Teraz musimy określić ścieżkę naszego serwera www np.
    http://adres.pl/cstrike
  • Musimy wejść do cstrike/server.cfg i dopisać
    sv_downloadurl "http://amxx.pl/cstrike"
     
    sv_allowdownload "1"
  • Od teraz mamy na serwerze FAST DOWNLOAD.



#43112 BF2 Rank Mod PL v1.5.5

Napisane przez Abes Mapper w 14.02.2009 06:09

BF2 Rank Mod PL v1.5.5
by pRED*
Lang PL by MisieQ

Dołączona grafika
Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 3 poziomach: Podstawowy, Weteran, Expert.
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale ;)
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg

Dołączona grafika
Skopiuj i wklej do amxx.cfg

//////////////////////// Battlefield 2: Rank Mod ////////////////////////

bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego :xP: (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem nVault) (Standradowo 21)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Enable/Disable the points, # of bagdges, and rank info that replaces player name info in hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy

//Integracja z CS FLAGS
bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi
bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde
bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Dołączona grafika

say:
/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni

konsola:
bf2_resetstats - resetuje twoje staty


Dołączona grafika

bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-5 a level w granicach 0-3
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
bf2_resetserverstats - kasowanie całego rankingu na serwie (dla tego pluginu)

Dołączona grafika

1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju :xP: zależy od cvaru w amxx.cfg

// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0

W takim przypadku będzie zapisywało na nick.

2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w const.inl

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
}


Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
340,
560,
[...]


3. Pliki pomocy są na hostingu AMXX.pl więc będą na AMEN :D
Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.

4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w bf2rank.sma:

#define ADMIN_LEVEL ADMIN_BAN


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!


Dołączona grafika
W bf2webdocs.rar znajduje się folder bf2webdocs, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
Jeżeli strona http://misieq.silema...t.pl/bf2webdocs działa to nie wgrywaj nigdzie tego bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.5.5 PL znajduje się folder cstrike, jego chyba wiadomo gdzie wypakować. (przykład: C:/Program Files/Valve)
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx

Dołączona grafika

CStrike
CSX
FakeMeta
Fun
Hamsandwich
nVault or MySQL (zależy jaką forme zapisu wybierzesz)



Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy językowe bądź inne to proszę pisać :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 57


#212115 Item ze sklepu traci wytrzymałość po jednym killu

Napisane przez Goliath w 02.02.2011 16:31

Tutaj:
case 8:
		{
			new koszt = 3000;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
			wytrzymalosc_itemu[id] = 100;
		}

  • +
  • -
  • 1


#205471 Przeróbka BestSpeed_Edition_v2

Napisane przez no name w 12.01.2011 22:04

A ma ktoś pomysł jak tego dokonać? :|
  • +
  • -
  • 1


#203666 Przeróbka BestSpeed_Edition_v2

Napisane przez no name w 07.01.2011 14:19

Witam,

Mógłby mi ktoś przerobić ten plugin tak aby zapisywał na sql a nie nvault?



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>


#define PLUGIN "SpeedMeter"
#define VERSION "2.1"
#define AUTHOR "Vertricus"


#define ACCESS_RESET ADMIN_IMMUNITY
#define MAX_PLAYERS 32


//Zmienne
new Float:fPlayerMaxSpeed[MAX_PLAYERS+1], Float: fPlayerActualSpeed[MAX_PLAYERS+1], szPlayerName[MAX_PLAYERS+1][32]
new szKeySpeed[32], szKeyName[34]
new bool:NewRecord = false, szMapName[32];
new szChampionName[32], Float:fMapRecord
new nVault
new HudObj
new pcvarEnabled, pcvarUpadte, pcvarTerro
new HudBot
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
//Cvars
pcvarEnabled = register_cvar("sm_enabled", "1")
pcvarUpadte = register_cvar("sm_upadte", "0.1")
pcvarTerro = register_cvar("sm_terro", "1")
//FM Part
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Fw_PlayerPreThink")
register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "Fw_ClientUserInfoChanged", 1)
//Others
get_mapname(szMapName, charsmax(szMapName))
HudObj = CreateHudSyncObj()
register_clcmd("sm_reset", "CmdSpeedReset", ACCESS_RESET)
//nVaultPart
formatex(szKeySpeed,63,"%s-Speed",szMapName)
formatex(szKeyName,63,"%s-Name",szMapName)
}
public plugin_cfg()
{
nVault = nvault_open("SpeedRecord")
if (nVault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state( "Error opening nVault");

fMapRecord = float(nvault_get(nVault,szKeySpeed))
nvault_get(nVault, szKeyName, szChampionName, 31)

CreateHudBot()
}
public plugin_end()
{
if (!NewRecord)
return

new szNewRecord[32]
float_to_str(fMapRecord, szNewRecord, 31)

nvault_set(nVault,szKeySpeed, szNewRecord)
nvault_set(nVault,szKeyName,szChampionName)
nvault_close(nVault)
}
public client_authorized(id)
{
if (!get_pcvar_num(pcvarEnabled))
return

get_user_name(id, szPlayerName[id], 31)
fPlayerMaxSpeed[id] = 0.0
}
public Fw_ClientUserInfoChanged(id)
{
get_user_name(id, szPlayerName[id], 31)
}
public Fw_PlayerPreThink(id)
{
if (!is_user_alive(id)|| !get_pcvar_num(pcvarEnabled))
return FMRES_IGNORED;

if (get_pcvar_num(pcvarTerro) == 0 && get_user_team(id) == 1)
return FMRES_IGNORED;

fPlayerActualSpeed[id] = Player_Speed(id)

if (fPlayerActualSpeed[id] > fPlayerMaxSpeed[id])
fPlayerMaxSpeed[id] = fPlayerActualSpeed[id]

return FMRES_IGNORED;
}
public CreateHudBot()
{
HudBot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));

if(!pev_valid(HudBot))
return;

set_pev(HudBot, pev_classname, "HudBot");
set_pev(HudBot, pev_nextthink, get_gametime()+ get_pcvar_float(pcvarUpadte))

RegisterHamFromEntity(Ham_Think, HudBot, "Think_HudBot")
}
public Think_HudBot(Bot)
{
if (!pev_valid(Bot) || Bot != HudBot)
return HAM_IGNORED;

if (get_pcvar_num(pcvarEnabled))
{
new iPlayers[32], iNum, id
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i= 0; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i];
if (!is_user_alive(id))
continue

set_hudmessage(255, 170, 42, 0.7, 0.2, 1, 0.01, get_pcvar_float(pcvarUpadte), 0.01, 0.01, 3)

if (get_pcvar_num(pcvarTerro) == 0 && get_user_team(id) == 1)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "Rekord Mapy: %.2f^nRekordzista: %s", fMapRecord,szChampionName)
else
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "Twoja predkosc: %.2f^nTwoj vMax: %.2f^nRekord Mapy: %.2f^nRekordzista: %s", fPlayerActualSpeed[id], fPlayerMaxSpeed[id], fMapRecord,szChampionName)

if (fPlayerMaxSpeed[id] > fMapRecord)
SetNewRecord(fPlayerMaxSpeed[id], szPlayerName[id])
}
}

set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime()+get_pcvar_float(pcvarUpadte))

return HAM_IGNORED;
}
stock SetNewRecord(Float:Speed, Name[32])
{
fMapRecord = Speed
szChampionName = Name
NewRecord = true
}
stock Float:Player_Speed(id)
{
new Float:fVect[3]
pev(id, pev_velocity,fVect)
return floatsqroot(fVect[0]*fVect[0]+fVect[1]*fVect[1])
}
public CmdSpeedReset(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;

new iPlayers[32], iNum
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i=0; i<iNum; i++)
fPlayerMaxSpeed[iPlayers[i]] = 0.0

SetNewRecord(0.0, "Brak")
client_print(id, print_console, "Rekord szybkosci na mapie zostal zresetowany")
return PLUGIN_HANDLED
}


Dodano 11 styczeń 2011 - 21:59:
@refresh

Może mi ktoś powiedzieć czy się w ogóle da?
  • +
  • -
  • 1


#205013 Ban na określony czas

Napisane przez no name w 11.01.2011 08:56

Z poziomu amxmodmenu
  • +
  • -
  • 1


#203073 Ban na określony czas

Napisane przez no name w 05.01.2011 21:55

Pod "8" zmieniasz czas bana.

Jeśli nie masz innych lub chcesz zmienić domyślne wartości to w pliku amxmodx/config/amxx.cfg znajdujesz:

amx_plmenu_bantimes

I dopisujesz/usuwasz/edytujesz wartości jak ci się podoba. Czas w minutach...

Wartości domyślne:

amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60
  • +
  • -
  • 3


#204038 System rezerwacji nicków

Napisane przez no name w 08.01.2011 13:57

W opisie instalacji SRN masz wszystko. Aby dodać hasło gracz musi dodać do configu, lub wpisać do konsoli:

setinfo _res "hasło"

Czyli jak w grze wpisujesz "rezerwacja", dodajesz rezerwacje, ustalasz hasło, to ci na czacie wyświetla się informacja. I to hasło, które ustaliłeś musisz wpisać w tym kodzie. Admin jednak musi akceptować rezerwację. Wchodzisz w "rezerwacja" -> adminuj -> akceptuj (pod 3) -> i akceptujesz lub usuwasz.
  • +
  • -
  • 2


#202926 BF2 - zmiana na sql

Napisane przez no name w 05.01.2011 15:08

Przepisywać to bym musiał kilka dni, bo trochę tego jest...

Parę osób zdążyło mi wbić jak zmieniłem zapis, żeby mi zrobiło te tabele. Po wykonaniu exportu tych tabel mam:

Spoiler


Nie wiem, czy o to ci chodziło, ale jest napisane co idzie do jakiej tabelki.
  • +
  • -
  • 1


#202715 BF2 - zmiana na sql

Napisane przez no name w 04.01.2011 14:05

Sorry, że co chwila refresh, ale dalej nie wiem jak dodać tą tablicę do bazy danych.
  • +
  • -
  • 1


#202222 BF2 - zmiana na sql

Napisane przez no name w 02.01.2011 13:13

Dzięki wielkie.

Masz wielki + odemnie. :]

Byłbym wdzięczny jak byś mi pomógł z użyciem tego, bo nie za bardzo łapie.

Wrzuciłem na ftp, odpaliłem i mam coś takiego: http://start-game.pl/moje/bf2/


Jak to dodać do bazy danych?? :unsure:

Dodano 03 styczeń 2011 - 18:04:
@refresh
  • +
  • -
  • 1


#201882 BF2 - zmiana na sql

Napisane przez no name w 31.12.2010 23:22

Witam, B)

Czy dałoby radę "zgrać" ranking z bf2 nvault na sql?

I oczywiście jak to zrobić?


Pozdrawiam. :]
  • +
  • -
  • 1


#211497 Przetestuj VIPA

Napisane przez no name w 31.01.2011 21:25

Witam. Szukam pluginu umożliwiającego jednorazowy test vipa np na 10min.


Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 1


#210100 Muzyka na start

Napisane przez no name w 27.01.2011 22:18

Witam.

Mógłby mi ktoś napisać składnię, na odtwarzanie dźwięku u gracza przy dołączeniu do serwera?.
Coś jak na [AMXX]GunGame.

Oczywiście dam + :>
  • +
  • -
  • 1


#211581 Psychostats - function.php

Napisane przez no name w 01.02.2011 10:02

Zmieniłem, ale dalej jest tak samo.

Dodano 01 luty 2011 - 10:14:
Ok, naprawiłem sobie.

Wystarczyło w pliku functions.php usunąć:
if ($temp_file) {
				$temp_dir = realpath(dirname($temp_file));
				unlink($temp_file);
				return $temp_dir;
			} else {
				return '';
			}

  • +
  • -
  • 1