Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Petrus1610 - zdjęcie

Petrus1610

Rejestracja: 25.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.04.2020 20:29
-----

#742545 Boty i niewidzialność

Napisane przez a1234b w 12.09.2017 16:40

Witam. Mój problem jest związany z pluginem, który powinien spowodować że boty nie widzą niewidzialnych - ale jednak coś nie działa - za każdym razem widzą (wiem, że losuje czy widzi czy nie, ale tutaj zawsze widzi...)

 

Niewidzialność jest ustawiona w modzie BF2 48 odznak, klasyk poprzez funkcje:



fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);

*sma pluginu w załączniku. Mowa oczywiście o podbotach, jak potrzeba więcej informacji proszę pytać :-)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#631507 Tworzenie menu - przykłady

Napisane przez GwynBleidD w 11.04.2014 19:00

menu_addblank nie może być użyty na początku menu.


  • +
  • -
  • 1


#616284 [ROZWIĄZANE] Jak pobrać dane do sql

Napisane przez GwynBleidD w 15.02.2014 10:46

Nie musisz mieć 2ch tabel, wystarczy że zaktualizujesz bieżącą.

 

Nie musisz też 2 razy stosować format, kluczowy jest ten fragment:

pozytyw?"POZYTYW":"NEGATYW"

Który zamieni zmienną pozytyw na string POZYTYW lub NEGATYW w zależności od jej wartości. Jeśli wartość zmiennej będzie 0, zostanie wypisany NEGATYW, jeśli inna niż 0 (np 1 albo -5... cokolwiek różne od 0), będzie to POZYTYW. Taką wartość zamiast zmiennej liczbowej dostanie funkcja format, więc:

format(string, charsmax(string), "%s", pozytyw?"POZYTYW":"NEGATYW")

string będzie zawierał odpowiednio POZYTYW dla wartości różnej od 0 i NEGATYW dla wartości równej 0. Wklejając to do Twojego zapytania:

    format(query,1000,"INSERT INTO `32_bit` (nick,admin,timestamp,authid,authid2,ip,hostname,werdykt) VALUES ('%s','%s','%s','%s','%s','%s','%s','%s')",nick,admin,timestamp,authid,authid2,ip,hostname, pozytyw?"POZYTYW":"NEGATYW");

i do zapytania wklejasz odpowiedni napis w zależności od wartości zmiennej. Oczywiście zmienną i napisy możesz zamienić na co tylko chcesz, umieszczenie tego w kodzie również.


  • +
  • -
  • 1


#616266 [ROZWIĄZANE] Jak pobrać dane do sql

Napisane przez GwynBleidD w 15.02.2014 05:30

Po pierwsze, mój przykład zakładał, że posiadasz w bazie danych tabelę o nazwie pozytywy_negatywy z co najmniej 2ma kolumnami o nazwach nazwa i wartosc i długościach takich, aby zmieściły się do nich odpowiednie napisy. Ty próbujesz wsadzić wartość do kolumny o nazwie `1`, która prawdopodobnie nie istnieje w bazie danych...

 

Najpierw stwórz odpowiednią tabelę w bazie, później wrzucaj do niej dane. To nie jest nvault, że możesz sobie tam wrzucić dane jakie chcesz i kiedy chcesz.


  • +
  • -
  • 1


#616075 [ROZWIĄZANE] Jak pobrać dane do sql

Napisane przez GwynBleidD w 14.02.2014 15:29

new name[64], bool:pozytyw

get_user_name(id, name, charsmax(name))
// Tutaj nadajemy wartość pozytywowi: 0 lub 1 w zależności od naszych preferencji.

new query[128]
format(query, charsmax(query), "INSERT INTO `pozytywy_negatywy` (`name`, `wartosc`) VALUES ('%s', '%s')", name, pozytyw?"POZYTYW":"NEGATYW")

  • +
  • -
  • 1


#571238 [ROZWIĄZANE] GMBans banuje boty na serwerze

Napisane przez blakpl96 w 13.09.2013 11:40

 


Jakiś admin dał Bana botowi i wyrzuca ciągle, sprawdź ostatnie bany z dnia, kiedy tak zaczęło się dziać.

Nie można dać bana botowi. Są zablokowane w menu i oznaczone tagiem [BOT].

 

Teoretycznie, ale w praktyce jest to możliwe.

Zresztą:

 

(message " You are BANNED. Check your console.")

 

Więc wystarczy przetłumaczyć i masz... Czym obsługujesz bany? AMXBans czy inaczej? nie wiem jak masz skonfigurowane i nie wiem jak ban został dany, ale mówie Ci jak było na pewnym serwerze z taką samą sytuacją. Sprawdź na pewno czy nie ma jakiś banów!


  • +
  • -
  • 1


#536348 Ograniczenie występowania itemu

Napisane przez winekpl w 22.04.2013 14:52

Jak normalnie dodajesz item to w switch(przedmiot) dajesz case numer:{ i dajesz to co item ma dawać, a żeby zrobić coś takiego to przykładowo tak:

case 22:{
    if(random_num (1,100) >= 1)
        set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5)
}

nie powiem Ci czy to bedzie działać bo nigdy nie miałem starego silnika cod moda, ale sprawdzić nie zaszkodzi :) 


  • +
  • -
  • 1


#127072 Simple Account Maker

Napisane przez G[o]Q w 19.04.2010 21:31

Simple Account Maker
by G[o]Q


Dołączona grafika

Plugin pozwala nam zalozyc haslo na nick z poziomu servera.Posiada wygodne menu(say /konto) do obslugi rezerwacji, alternatywa dla SRN Pavulona jesli ktos nie ma bazy SQL

Dołączona grafika

sam.amxx wrzucamy do plugins, oraz dopisujemy na koncu plugins.ini -> sam.amxx

Dołączona grafika

BRAK

Dołączona grafika

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 35


#454036 Server shutting down.

Napisane przez Jak się nazwać w 31.08.2012 17:28


new id = read_data(2)

zmień na

new id = read_data(2)
if(!is_user_connected(id))
return

  • +
  • -
  • 1


#452874 Server shutting down.

Napisane przez Jak się nazwać w 28.08.2012 21:16

public event_death()
{
new id = read_data(2)

Zmień na
public event_death()
{
new id = read_data(2)
if(!is_user_connected(id))
return

  • +
  • -
  • 1


#415614 Gmbans sypie logami

Napisane przez Raen w 29.05.2012 13:00

Nie ma to najmniejszego znaczenia ;)
Spokojnie możesz mieć takie ustawienie.
  • +
  • -
  • 1


#391348 Gdy gracz kogoś zabija pada

Napisane przez pfkers w 04.04.2012 19:53

nie wiem ... moze z tym masz problem

if(task_exists(this+ZADANIE_ODBIJAJ))
{
  SetHamParamEntity(3, this);
  SetHamParamEntity(1, idattacker);
}



#259739 bloada rakiet prez 10 sek

Napisane przez GOH4n w 17.06.2011 12:29

Zobacz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#255963 cod mod komenda /daj

Napisane przez Rob Zombie ` w 04.06.2011 19:11

nie chce mi sie robic tego wiec ci powiem co i jak;

znajdz linijke:

register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");

daj pod nia:

register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");

i na koniec kodu dodajesz:
new oddaj_id[33];
new bool:dostal_przedmiot[33];

public OddajPrzedmiot(id)
{
        new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");
        new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback");
        new numer_przedmiotu;
        for(new i=0; i<=32; i++)
        {
                if(!is_user_connected(i))
                        continue;
                oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i;
                menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb);
        }
        menu_display(id, menu);
}

public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
        if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
        {
                client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(dostal_przedmiot[id])
        {
                client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
        {
                client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
        {
                client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
        DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
        informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
        client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
        client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
        UsunPrzedmiot(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
        if(oddaj_id[item] == id)
                return ITEM_DISABLED;
        return ITEM_ENABLED;
}

kompilujesz, zapisujesz i opcja /daj gotowa :)
  • +
  • -
  • 5


#238770 zablokowanie możliwości używania rakiet przez 10s

Napisane przez Grzesiek w 18.04.2011 22:02

no to ja już się poddaję zrobiłem co mogłem więcej nie umie <_< :confused:
  • +
  • -
  • 1