Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

EufooZ - zdjęcie

EufooZ

Rejestracja: 24.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.09.2011 20:45
-----

#236291 Funkcja czasowa

Napisane przez KariiO w 13.04.2011 12:41

Tak będzie działać , wszystkim wyrzuci bron a następnie pokaże im menu.
  • +
  • -
  • 1


#225920 Flagi nadawane przez cvar

Napisane przez R3X w 16.03.2011 14:08

chcesz włączać lub wyłączać opcje z losowania?

to tak:
Załączony plik  losowanie.sma   3,84 KB  40 Ilość pobrań
  losowanie.amxx
  • +
  • -
  • 1


#224820 Jak zrobić nowy bonus ?

Napisane przez ParadisO w 13.03.2011 09:45

http://amxx.pl/topic...orial-itemy-11/
tylko za
m4master

wstawiasz
deagle

i za
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1)

dajesz
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE)


jak nie kumasz to zapodaj .sma na pw to Ci to zrobie
  • +
  • -
  • 2


#221607 Przerobienie VIP'a

Napisane przez Truposz WWL w 04.03.2011 19:52

Łap w załączniku powiedz czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#221629 Przerobienie VIP'a

Napisane przez Truposz WWL w 05.03.2011 11:03

Kiedy to menu ma się wyświetlać i kiedy się wyświetlało

Spróbuj tego w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#212729 dwa razy wyswietla opis

Napisane przez QTM. Peyote w 04.02.2011 15:25

Usuń:
register_clcmd("say /item", "OpisPerku");

  • +
  • -
  • 1


#207424 Frakcje do Diablo Moda!

Napisane przez LogiCC :D w 19.01.2011 22:50

No więc poszperałem trochę i zrobiłem ci z tym "Wstecz" w Frakcji Premium i (nie wiem czy tak było od początku) na dwóch klasach nie leci exp (Elf,Diabel) Nie wiem czym jest przyczyna.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#188457 [HotFix] Łatka bezpieczeństwa AMXBans 6.x/GM

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 14.11.2010 02:06

W związku ze zgłoszeniem problemu: Nieautoryzowany dostep do Amxbans Gm 1.4 postanowiłem jak najszybciej wydać poprawkę.

Zawartość archiwum: Załączony plik  amxbans.zip   35,8 KB  510 Ilość pobrań
należy wypakować do głównego folderu instalacji AMXBans i zastąpić istniejące katalogi/pliki.

Brak tej łatki pozwala właściwie na dowolne akcje na banach/komentarzach/demach jak i założenie konta admina z pełnym dostępem.


p.s.
mam nadzieje, że mimo późnej godziny nic nie pominąłem.

[uwaga='Pavulon']15:20 14-11-2010r. Nowa wersja łatki. Uwzględnia poszczególne poziomy dostępu adminów i inne drobne poprawki :!:[/uwaga]
  • +
  • -
  • 10


#200286 1.5 Problem z plikami .tpl

Napisane przez Jakub Bieńkowski w 27.12.2010 23:29

Witam,

Dzięki Pavulonowi oraz użytkownikowi AmD, który udostępnił folder templates, można naprawić błąd po instalacji.

Jeśli wyskakuje Ci błąd:
Warning: Smarty error: unable to read resource: "main_header.tpl" in /home/**/public_html/include/smarty/Smarty.class.php on line 1113

Warning: Smarty error: unable to read resource: "view.tpl" in /home/**/public_html/include/smarty/Smarty.class.php on line 1113

Warning: Smarty error: unable to read resource: "main_footer.tpl" in /home/**/public_html/include/smarty/Smarty.class.php on line 1113
podmień folder templates folderem z załącznika.

Pozdrawiam,
JB

Załączone pliki




#201237 Problem z exp i lvl - frakcje klas Diablo

Napisane przez Lotos w 30.12.2010 12:47

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#193462 Mini Paczucha [Pluginy Na Święta]

Napisane przez Skilled w 03.12.2010 13:01

Dołączona grafika


Mini Paczka pluginów świątecznych które znalazłem na forach


* dodaje śnieg na mapę. - śnieg pada, nie leży
* dodaje granaty zamienione na śnieżne kule
* dodaje losowe c4 zamienione z zwykłych na hoinkę, bałwanka, prezent
* dodaje do każdego gracza czapkę mikołaja
* dodaje hosty zamiast zwykłego daje bałwanka


Dołączona grafika
Wszystko jest opisane w plikach txt - nie ma żadnej reklamy -

Paczkę robiłem z 75 minut, może wy byście to znaleźli wcześniej, lecz nie
każdy ma chwilę czasu po zabrać się do tego.

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#175146 Frakcje do Diablo Moda!

Napisane przez sebul w 28.09.2010 18:18

Następnie szukamy public'a select_class(id,lx[]) i zamieniamy go na ten kodzik poniżej:

Powinno być chyba tak:

Następnie szukamy public'a select_class(id,lx[]) i public select_class_menu(id, key), następnie zamieniamy go na ten kodzik poniżej:

;]
  • +
  • -
  • 2


#175136 Frakcje do Diablo Moda!

Napisane przez MaDaFaKa w 28.09.2010 18:02

Witam.
W dzisiejszym poradniku opiszę Wam jak zrobić menu z podziałem na frakcje. Dobrym przykładem tego jest menu potwory - ludzie, o które padało tyle pytań na amxx.pl! Więc zaczynajmy!
Na początek rejestujemy menu w plugin_init(). W tym celu szukamy:

register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")

I pod tym dodajemy:


register_menucmd(register_menuid("Klasy"), 1023, "PressedKlasy")
register_menucmd(register_menuid("Lok"), 1023, "PokazMeni")

Następnie szukamy public'a select_class(id,lx[]) i select_class_menu(id, key) oraz następnie zamieniamy go na ten kodzik poniżej:

public select_class(id,lx[])
{
new text4[512]
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wPotwory")

new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}

public select_class_menu(id, key)
{
new lx[17] // <-- w nawiasie wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
PokazKlasy(id,lx)
}
case 1:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])

CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Następnie pod tym dodajemy publiki, które odpowiadają za te dwie strony.
W tym celu pod kodem dodanym wyżej wklejamy:

public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,16) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać!!!!
{
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMnich^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojca^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}

new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}

public PokazMeni(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Mnich
* 3:Paladyn
* 4:Zabojca
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Lowca
* 9:Wstecz
*/
new lx[17] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0

switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yPotwory: ^n\w1. \yklasa1^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yklasa2^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yklasa3^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yklasa4^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yklasa5^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yklasa6^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yklasa7^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yklasa8^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])

new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,text2, -1, "Klasy")

}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 4:klasa4
* 5:klasa5
* 6:klasa6
* 7:klasa7
* 8:klasa8
* 9:Wstecz
*/
new lx[17] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0

switch (key) {
case 0:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 1:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 2:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 3:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 4:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 5:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 6:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 7:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 8:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Wszelkie problemy i pytania związane z tym pytaniem proszę zamieszcząć tutaj.
To mój pierwszy poradnik, więc proszę nie być zbytnio surowym.
Z podrowieniami, MaDaFaKa


#192574 Przerobienie, pytanie - DiabloMod

Napisane przez GoldeN w 28.11.2010 22:30

W poradniki i łatki z działu DiabloMod jest funkcja od natychmiastowej klasy dla nowych graczy.


#191381 Dlaczego AmxBans GM 1.4 nie banuje po steam id ?

Napisane przez Pittero w 24.11.2010 21:18

Jeśli możesz to będziemy wszyscy wdzięczni . Poprzednio cow dziale problemy był taki temat z tym bugiem dałeś pliki , niestety nie wiem czego to wina ale u mnie ns nie banuje na serverze ...

Zobacz to :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2