Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
EufooZ
Rejestracja: 24.11.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.09.2011 20:45





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 183
- Odwiedzin: 5 042
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Listopad 28, 1992
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łódź
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
EufooZ nie posiada znajomych
#236291 Funkcja czasowa
Napisane przez KariiO
w 13.04.2011 12:41
#225920 Flagi nadawane przez cvar
Napisane przez R3X
w 16.03.2011 14:08
to tak:


#224820 Jak zrobić nowy bonus ?
Napisane przez ParadisO
w 13.03.2011 09:45
tylko za
m4master
wstawiasz
deagle
i za
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1)
dajesz
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE)
jak nie kumasz to zapodaj .sma na pw to Ci to zrobie
#221607 Przerobienie VIP'a
Napisane przez Truposz WWL
w 04.03.2011 19:52
#221629 Przerobienie VIP'a
Napisane przez Truposz WWL
w 05.03.2011 11:03
#212729 dwa razy wyswietla opis
Napisane przez QTM. Peyote
w 04.02.2011 15:25
#207424 Frakcje do Diablo Moda!
Napisane przez LogiCC :D
w 19.01.2011 22:50
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l.sma 247,04 KB 119 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
#188457 [HotFix] Łatka bezpieczeństwa AMXBans 6.x/GM
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 14.11.2010 02:06
Zawartość archiwum:

należy wypakować do głównego folderu instalacji AMXBans i zastąpić istniejące katalogi/pliki.
Brak tej łatki pozwala właściwie na dowolne akcje na banach/komentarzach/demach jak i założenie konta admina z pełnym dostępem.
p.s.
mam nadzieje, że mimo późnej godziny nic nie pominąłem.
[uwaga='Pavulon']15:20 14-11-2010r. Nowa wersja łatki. Uwzględnia poszczególne poziomy dostępu adminów i inne drobne poprawki

#200286 1.5 Problem z plikami .tpl
Napisane przez
Jakub Bieńkowski
w 27.12.2010 23:29
Dzięki Pavulonowi oraz użytkownikowi AmD, który udostępnił folder templates, można naprawić błąd po instalacji.
Jeśli wyskakuje Ci błąd:
Warning: Smarty error: unable to read resource: "main_header.tpl" in /home/**/public_html/include/smarty/Smarty.class.php on line 1113 Warning: Smarty error: unable to read resource: "view.tpl" in /home/**/public_html/include/smarty/Smarty.class.php on line 1113 Warning: Smarty error: unable to read resource: "main_footer.tpl" in /home/**/public_html/include/smarty/Smarty.class.php on line 1113podmień folder templates folderem z załącznika.
Pozdrawiam,
JB
Załączone pliki
-
templates.rar 573,35 KB 295 Ilość pobrań
#201237 Problem z exp i lvl - frakcje klas Diablo
Napisane przez Lotos
w 30.12.2010 12:47
#193462 Mini Paczucha [Pluginy Na Święta]
Napisane przez Skilled
w 03.12.2010 13:01

Mini Paczka pluginów świątecznych które znalazłem na forach
* dodaje śnieg na mapę. - śnieg pada, nie leży
* dodaje granaty zamienione na śnieżne kule
* dodaje losowe c4 zamienione z zwykłych na hoinkę, bałwanka, prezent
* dodaje do każdego gracza czapkę mikołaja
* dodaje hosty zamiast zwykłego daje bałwanka

Wszystko jest opisane w plikach txt - nie ma żadnej reklamy -
Paczkę robiłem z 75 minut, może wy byście to znaleźli wcześniej, lecz nie każdy ma chwilę czasu po zabrać się do tego.

Załączone pliki
-
Pluginy na święta.rar 1,17 MB 1650 Ilość pobrań
#175146 Frakcje do Diablo Moda!
Napisane przez sebul
w 28.09.2010 18:18
#175136 Frakcje do Diablo Moda!
Napisane przez
MaDaFaKa
w 28.09.2010 18:02
W dzisiejszym poradniku opiszę Wam jak zrobić menu z podziałem na frakcje. Dobrym przykładem tego jest menu potwory - ludzie, o które padało tyle pytań na amxx.pl! Więc zaczynajmy!
Na początek rejestujemy menu w plugin_init(). W tym celu szukamy:
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
I pod tym dodajemy:
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), 1023, "PressedKlasy")
register_menucmd(register_menuid("Lok"), 1023, "PokazMeni")
Następnie szukamy public'a select_class(id,lx[]) i select_class_menu(id, key) oraz następnie zamieniamy go na ten kodzik poniżej:
public select_class(id,lx[])
{
new text4[512]
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wPotwory")
new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}
public select_class_menu(id, key)
{
new lx[17] // <-- w nawiasie wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
PokazKlasy(id,lx)
}
case 1:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
Następnie pod tym dodajemy publiki, które odpowiadają za te dwie strony.
W tym celu pod kodem dodanym wyżej wklejamy:
public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,16) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać!!!!
{
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMnich^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojca^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}
new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}
public PokazMeni(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Mnich
* 3:Paladyn
* 4:Zabojca
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Lowca
* 9:Wstecz
*/
new lx[17] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yPotwory: ^n\w1. \yklasa1^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yklasa2^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yklasa3^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yklasa4^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yklasa5^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yklasa6^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yklasa7^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yklasa8^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 4:klasa4
* 5:klasa5
* 6:klasa6
* 7:klasa7
* 8:klasa8
* 9:Wstecz
*/
new lx[17] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 1:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 2:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 3:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 4:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 5:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 6:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 7:
{
///Tu daj kod do klasy!
}
case 8:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
Wszelkie problemy i pytania związane z tym pytaniem proszę zamieszcząć tutaj.
To mój pierwszy poradnik, więc proszę nie być zbytnio surowym.
Z podrowieniami, MaDaFaKa
#192574 Przerobienie, pytanie - DiabloMod
Napisane przez
GoldeN
w 28.11.2010 22:30
#191381 Dlaczego AmxBans GM 1.4 nie banuje po steam id ?
Napisane przez Pittero
w 24.11.2010 21:18
Zobacz toJeśli możesz to będziemy wszyscy wdzięczni . Poprzednio cow dziale problemy był taki temat z tym bugiem dałeś pliki , niestety nie wiem czego to wina ale u mnie ns nie banuje na serverze ...

Załączone pliki
-
amxbans_main.amxx 85,18 KB 33 Ilość pobrań
-
amxbans_core.amxx 22,38 KB 29 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: EufooZ
- Regulamin