KROK I (dodawanie Nazwy i Opisu Itemu)
Szukamy:
"Notatki Kapitana",//27 "Modul Odrzutowy"
Zamieniasz na :
"Notatki Kapitana",//27 "Modul Odrzutowy",//28 "np.ZLOTY DGL"
Szukamy:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
Zmieniasz na:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy", "Dostajesz Deagla, zadajesz nim 2x wieksze obrazenia"
Krok II: (dodawanie mocy itemowi)
Szukamy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13) give_item(id, "weapon_awp");
Pod tym dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) give_item(id, "weapon_deagle");
Szukamy:
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); }
po tym Dodajesz:
if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29) damage*=2.0; if(weapon == CSW_DEAGLE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29 && random(5) == 1) damage = float(health); }
To wszystko teraz mamy item "GOLD DGL" zadajmy nim 2x wieksze obrazenia.
Pozdrawiam Dangerous.
PS. Myśle ze komuś pomoglem.