Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item z 2x wiekszymi obrażeniami.

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dangerous.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 20.11.2010 21:06

Witam dzis przedstawię wam jak dodac Item do Cod mod'a np. Podwoje obrazenia z Deagla

KROK I (dodawanie Nazwy i Opisu Itemu)

Szukamy:

"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy"

Zamieniasz na :

"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy",//28
"np.ZLOTY DGL"

Szukamy:

"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"

Zmieniasz na:

"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Dostajesz Deagla, zadajesz nim 2x wieksze obrazenia"


Krok II: (dodawanie mocy itemowi)

Szukamy:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");

Pod tym dodajesz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
		give_item(id, "weapon_deagle");

Szukamy:

if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
			}

po tym Dodajesz:

if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
		damage*=2.0;
		
		if(weapon == CSW_DEAGLE)
		{
				if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29 && random(5) == 1)
				damage = float(health);
		}


To wszystko teraz mamy item "GOLD DGL" zadajmy nim 2x wieksze obrazenia.

Pozdrawiam Dangerous.

PS. Myśle ze komuś pomoglem.
  • +
  • -
  • 3
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

#2 KochamCod'a

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Józef
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 20.11.2010 21:36

Wlasnie ! na to czekalem przyda mi sie na pewno. LECI + !
  • +
  • -
  • 0

#3 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 20.11.2010 22:43

w sumie nic w tym trudnego ale moze komus sie przydac
  • +
  • -
  • 0

#4 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 22.11.2010 17:12

if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29 && random(5) == 1)
damage = float(health);
}


Skoro to jest item 2x większe DMG to na ch*ja(za przeproszeniem) dajesz 1/5 szansy na natychmiastowe zabicie z dgl?

Użytkownik CRDReed edytował ten post 22.11.2010 17:26

  • +
  • -
  • 0
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^

#5 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.11.2010 17:29

Pewnie miał to w gotowym codzie i tylko skopiował co trzeba a nie wie co z czego sie bierze.
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#6 Dangerous.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 24.11.2010 22:30

wiem ze czego ... ale to jest ze 1/5 i 2x wieksze

-,-
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

#7 Skilled

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:117
  • Imię:Piotrovsky
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 25.11.2010 00:37

wystarczy :
if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
	     damage*=2.0;

  • +
  • -
  • 0
Najlepszy [Cod Mod] By Skilled
Dołączona grafika
CS-WESTERN.PL Najlepsze Serwery CS 1.6 :D

#8 xxdrago

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:124
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 26.11.2010 15:16

Wgrałem to :) A teraz jeżeli chciałbym np żeby dodawał więcej hp? oczywiście osobny item.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Zapraszam na dobry serwer na dobrym hostingu.


IP: 80.72.43.106:27022

http://jaworskill.tk


#9 Maussanti

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Maussanti
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 26.11.2010 19:48

Do: xxdrago
Chodzi Ci o to?


"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy"

Zamieniasz na

"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy",
"HP master"

To:

"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"


Zamieniasz na:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Dostajesz 200 hp więcej"

Pod:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}

Dodajesz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 200;
}


Powinno działać sprawdź.

Dodano 26 listopad 2010 - 19:59T



To wszystko teraz mamy item "GOLD DGL" zadajmy nim 2x wieksze obrazenia.

Pozdrawiam Dangerous.

PS. Myśle ze komuś pomoglem.


wiem ze czego ... ale to jest ze 1/5 i 2x wieksze

-,-


Jak wiesz to dlaczego w 1 poście tego nie napisałeś? Że to jest 2x dmg + 1/5 natych. zabicia z deagla?

Tak jak napisał skilled na 2x DAMAGE starczy:

By skilled:

if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage*=2.0;


Użytkownik Maussanti edytował ten post 26.11.2010 20:03

  • +
  • -
  • 0

#10 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 31.01.2011 14:58

Wielkie dzięki :)
Szukalem takiego tutka chyba z 5 godzin :D





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych