Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Goliath - zdjęcie

Goliath

Rejestracja: 17.11.2010
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#212685 Cod Mod by Amxmodowiec Wersja v1!

Napisane przez Goliath w 04.02.2011 14:08

Czas na "trochę" krytyki.
Po 1. - To nie jest paczka AMXX. W środku jest tylko "twój" CoD Mod. Cytat z regulaminu:

1. Wrzucamy tylko swoje modyfikacje gotowego (czystego) AmxModX.

Po 2. - Jeżeli już to publikujesz, to usuń reklamę z HUD'a. Cytat z regulaminu:

4. Paczka nie może zawierać reklam stron www (Jedynie kto stworzył daną paczkę)

Po 3. - Klasy, itemy zerżnięte z innych CoD'ów. Masz zgodę twórców (np. Sajjuka, Waskiego)? Po tym, co zobaczyłem na początku (#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod edit by SaJjUk") domyślam się, że to jest po prostu przerobiony CoD Sajjuka. Zrób swój mod "od zera" i wtedy go publikuj.
Po 4. - Za dużo klas.
Po 5. - Zrównoważenie klas, itemów np.

"Dostaje M4A1, Galila i AK47, 80hp bazowe, 100 pancerza, 110% biegu",
"Dostaje TMP, 400hp bazowe, 800 pancerza, 200% biegu, dostaje 50 rakiet, lekko widzialny i jest zawsze w powietrzu",

Jedyną zaletą tego CoD'a jest to, że działa.
  • +
  • -
  • 2


#212665 Przerobienie .sma na .amxx blad

Napisane przez Goliath w 04.02.2011 13:33

Masz. Sam sobie skompiluj, teraz nie powinno być błędów.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#212659 POMOC Z KOMPICJA

Napisane przez Goliath w 04.02.2011 13:09

Ehhh, masz. Frakcje sam sobie dodaj, poradnik jest na forum.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#212501 klasa nie działa

Napisane przez Goliath w 03.02.2011 19:53

Masz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#212168 nie mogę skompilować pliku

Napisane przez Goliath w 02.02.2011 18:40

Masz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#212115 Item ze sklepu traci wytrzymałość po jednym killu

Napisane przez Goliath w 02.02.2011 16:31

Tutaj:
case 8:
		{
			new koszt = 3000;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
			wytrzymalosc_itemu[id] = 100;
		}

  • +
  • -
  • 1


#212061 Frakcje

Napisane przez Goliath w 02.02.2011 15:00

TO NIE SĄ BŁĘDY! Ile razy można pisać? To tylko ostrzeżenia o złej tabulacji. Masz, teraz bez warningów.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#212038 AMX Mod X Web Compiler.

Napisane przez Goliath w 02.02.2011 13:44

Już nie mogę patrzyć na to, co wy robicie z tymi skryptami... Zanim zaczną się jęki, że nie możesz "skomplikować" to wiedz, że warningi to nie są błędy. I musisz kompilować lokalnie z biblioteką ColorChat.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#212025 Kupowanie ammo + sklep

Napisane przez Goliath w 02.02.2011 12:57

Masz tu kod:
new weapons[32];
	new weaponsnum;
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
		if(is_user_alive(id))
		if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
		cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
Umieść go w swojej funkcji w sklepie. A to (jeżeli nie masz) daj wśród zmiennych globalnych:
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

  • +
  • -
  • 1


#211978 problem z komplikacją

Napisane przez Goliath w 02.02.2011 10:43

Masz. Przy okazji poprawiłem warningi.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#211958 Jak zrobić klase z niewidzialnością na nożu?

Napisane przez Goliath w 02.02.2011 08:59

@UP: Jak to dodasz to będziesz niewidzialny na wszystkich broniach, nie tylko na nożu.
@Sevox: Nie musisz dodawać każdej broni z osobna. To tylko zaśmieca kod. Daj tak:
public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	podkladajacy = id;
		

		
	return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1


#211817 Nie zapisuje sie lvl baza sql

Napisane przez Goliath w 01.02.2011 19:24

Linia 731:
format(q_command,511,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` ( `nick` VARCHAR( 64 ),`ip` VARCHAR( 64 ),`sid` VARCHAR( 64 ), `klasa` integer( 2 ) , `lvl` integer( 3 ) DEFAULT 1, `exp` integer( 9 ) DEFAULT 0,  `str` integer( 3 ) DEFAULT 0, `int` integer( 3 ) DEFAULT 0, `dex` integer( 3 ) DEFAULT 0, `agi` integer( 3 ) DEFAULT 0, `pkt` integer( 4 ) DEFAULT 0 , `arm` integer( 4 ) DEFAULT 0 ) ",g_sqlTable)
A miałeś:
format(q_command,511,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` ( `nick` VARCHAR( 64 ),`ip` VARCHAR( 64 ),`sid` VARCHAR( 64 ), `klasa` integer( 2 ) , `lvl` integer( 3 ) DEFAULT 1, `exp` integer( 9 ) DEFAULT 0,  `str` integer( 3 ) DEFAULT 0, `int` integer( 3 ) DEFAULT 0, `dex` integer( 3 ) DEFAULT 0, `agi` integer( 3 ) DEFAULT 0, `pkt` integer( 4 ) DEFAULT 0 ) ",g_sqlTable)

  • +
  • -
  • 1


#211767 QTM_CodMod-nie mogę skompilować pliku

Napisane przez Goliath w 01.02.2011 17:54

No comment...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#211633 Color chat

Napisane przez Goliath w 01.02.2011 13:30

ColorChat(defuser,TEAM_COLOR,"^x04[CsStrefa]^x01 Dostales 3 Punkty za rozbrojenie bomby");
Nie dawaj znacznika koloru tuż przed znakiem, jaki chcesz pokolorować (nie licząc początku linijki), tylko przed spacją.
  • +
  • -
  • 1


#211630 Color chat

Napisane przez Goliath w 01.02.2011 13:10

Daj tak:
ColorChat(planter,TEAM_COLOR,"^x04[CsStrefa]^x01 Dostales 3 Punkty za zniszczenie celu");

  • +
  • -
  • 1