Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kulig - zdjęcie

kulig

Rejestracja: 16.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.10.2012 15:57
-----

#463664 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić 1/1 z AWP oraz o 10% obrazen wiecej z M4

Napisane przez TheGrzegorz w 02.10.2012 19:29

Większe obrażenia było zapisać w TakeDamage ,tak jak AWP :)
Wystarczyło dopisać. ;)

Masz poprawny kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Assasin Creed";
new const opis[] = "1/1 z AWP, 20% obrazen z M4a1,";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 70;

new bool: ma_klase[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Author");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{

ma_klase[id] = false

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1&& damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;








}




#332136 crashe server + not debug enable

Napisane przez V3ko w 09.12.2011 21:59

Dopisz debug to QTM_Codmod.amxx, platynowych naboi, naboi kapitana, pulkownikow i daj logi po debugu.
  • +
  • -
  • 1


#332284 crashe server + not debug enable

Napisane przez V3ko w 10.12.2011 10:09

Sprawdź teraz. Tylko pamiętaj aby zmienić nazwe na QTM_Codmod.sma ew. przy wrzucaniu dopiero możesz zmienić na QTM_Codmod.amxx :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#325776 Jak dodać frakcję do Hud oraz do /klasy

Napisane przez LokalnyHost w 23.11.2011 15:29

O to chodzi ?
Tutaj masz gotowe amxx, wystarczy w cod_frakcje.ini edytować.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#195768 automatyczna zmiana pogody0 problem

Napisane przez Abes Mapper w 12.12.2010 11:35

Sprawdź to:
http://forums.allied...6&postcount=315

Tylko pamiętaj o modułach i odczekaniu paru map. Od razu to nie zadziała, musisz pograć ze dwie mapy. W sumie to sam sprawdź, może po restarcie styknie
  • +
  • -
  • 1


#189855 Problem z minibans

Napisane przez kapi10072 w 19.11.2010 15:49

Nie musisz robic nic jak masz minibans.amxx to umieszczasz w plugins.ini pod admin.amxx i jak banujesz to od razu menu z minibans w amxmodmenu sie pojawia:)
  • +
  • -
  • 1