Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jak zrobić 1/1 z AWP oraz o 10% obrazen wiecej z M4

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kulig

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:35
  • Lokalizacja:nei wiem
Offline

Napisano 02.10.2012 18:56

Czy taki zapis jest dobryczy musze zawrzec 1/1 i obrazenia w jednym publicu?



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Assasin Creed";
new const opis[] = "1/1 z AWP, 20% obrazen z M4a1,";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 70;

new bool: ma_klase[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Author");
cod_register_advance(cod_get_classid("Assasin"), 100, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{

ma_klase[id] = false

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;




}


public obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker)

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[idattacker] && weapon==CSW_M4A1){
SetHamParamFloat(3, damage+15.0)
return HAM_HANDLED
}

return HAM_IGNORED
}


Użytkownik kulig edytował ten post 02.10.2012 18:58

  • +
  • -
  • 0

#2 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 02.10.2012 19:29

Większe obrażenia było zapisać w TakeDamage ,tak jak AWP :)
Wystarczyło dopisać. ;)

Masz poprawny kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Assasin Creed";
new const opis[] = "1/1 z AWP, 20% obrazen z M4a1,";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 70;

new bool: ma_klase[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Author");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{

ma_klase[id] = false

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1&& damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;








}


(04.10.2012 19:31):
To nie jest 20% więcej, a 20 więcej z M4

Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#3 kulig

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:35
  • Lokalizacja:nei wiem
Offline

Napisano 03.10.2012 15:31

dzięki za pomoc +

;)

Użytkownik kulig edytował ten post 03.10.2012 15:57

  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.10.2012 19:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych