Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
kozix
Rejestracja: 15.11.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.08.2013 13:04
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 98
- Odwiedzin: 5 326
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Marzec 25, 1996
-
Imię
koza
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
kujawy
Kontakt
#388303 [ROZWIĄZANE] Pligin zmieniajacy predkosć strzału
Napisane przez Anty w 30.03.2012 14:03
#386952 Problem z Fast Download
Napisane przez dasiek w 27.03.2012 14:10
#300180 Naprawa natywu cod_get_user_perk
Napisane przez Jak się nazwać w 25.09.2011 13:57
#300210 Naprawa natywu cod_get_user_perk
Napisane przez ToRRent w 25.09.2011 15:06
#310329 Naprawa natywu cod_get_user_perk
Napisane przez Jak się nazwać w 19.10.2011 07:56
#311376 Naprawa natywu cod_get_user_perk
Napisane przez Goliath w 21.10.2011 18:11
#377202 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem COD
Napisane przez Goliath w 08.03.2012 15:54
Brakuje ci modułów do CS'a. Wgraj "Counter-Strike Addon":
Podstawowe pliki - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Podstawowe pliki - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#216258 HP menu
Napisane przez AmD w 15.02.2011 21:25
sprawdź
Załączone pliki
-
MythologyMod.sma 83,29 KB 60 Ilość pobrań
MythologyMod.amxx -
MythologyMod.amxx 77,81 KB 11 Ilość pobrań
#213617 Znowu problem z MythologyMod
Napisane przez SzAcHiStA w 07.02.2011 14:52
łap teraz powinno być dobrze
Załączone pliki
-
MythologyMod.sma 83,31 KB 42 Ilość pobrań
MythologyMod.amxx
#211955 POmoc z kompilacją mythology mod
Napisane przez speedkill w 02.02.2011 08:08
edytowałes cos z tym pluginem ?
jesli nie chcesz zeby było
UPG_ICESTAB
UPG_STEALTH
musisz usunac
i ten
a jesli chcesz zeby to było dopisz po
#define UPG_BHOP 11
#define UPG_STEALTH] 12
#define UPG_ICESTAB 13
masz tu załaczniki bez tego usunełem kompiluje sie normalnie
jesli nie chcesz zeby było
UPG_ICESTAB
UPG_STEALTH
musisz usunac
} if(g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB] && weapon==CSW_KNIFE && !(g_p_buttons[attacker] & IN_ATTACK) && (g_p_buttons[attacker] & IN_ATTACK2)){ if(g_c_ice[id]<10*g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB]){ g_c_ice[id] = 10*g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB] + 3 pev(id, pev_v_angle, g_p_angle[id]) }
i ten
case UPG_niewidzialnosc:{ if(!is_user_alive(id)) return if(g_in_team && g_in_team != g_p_team[id]) return temp = 255-40*g_p_upg[id][UPG_STEALTH] if(temp<0) temp=0 set_user_rendering(id, 0, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, temp) }
a jesli chcesz zeby to było dopisz po
#define UPG_BHOP 11
#define UPG_STEALTH] 12
#define UPG_ICESTAB 13
masz tu załaczniki bez tego usunełem kompiluje sie normalnie
#201839 proszę o pomoc w przydzialaniu punktów
Napisane przez Goliath w 31.12.2010 19:21
#201386 Szybkie rozdawanie statystyk
Napisane przez Goliath w 30.12.2010 17:51
Moja mała modyfikacja umożliwia rozdawanie punktów po 10 oraz dodanie wszystkich w jedną statystykę. Instalacja jest w przypadku obu Cod'ów taka sama, różni się tylko kod do wklejenia.
Instrukcja:
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Znajdujemy public PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler.
3. Zamieniamy te dwa publici na poniższy kod:
Kod do starego CoD'a
Kod do nowego CoD'a
4. Kompilujemy plik i gotowe .
Teraz w bardzo łatwy sposób możemy ustalić limity dla poszczególnych statystyk.
Zmieniamy tutaj X na swój limit. Oczywiście powyższe limity można ustawić oddzielnie dla różnych klas w taki sposób:
- do starego CoD'a
- do nowego CoD'a
W tym przypadku komandos będzie miał limit inteligencji równy 250, a wszystkie inne klasy tylko 100.
Instrukcja:
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Znajdujemy public PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler.
3. Zamieniamy te dwa publici na poniższy kod:
Kod do starego CoD'a
Kod do nowego CoD'a
4. Kompilujemy plik i gotowe .
Teraz w bardzo łatwy sposób możemy ustalić limity dla poszczególnych statystyk.
limit_int = X;
limit_kon = X;
limit_wyt = X;
limit_zdr = X;
Zmieniamy tutaj X na swój limit. Oczywiście powyższe limity można ustawić oddzielnie dla różnych klas w taki sposób:
- do starego CoD'a
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;
- do nowego CoD'a
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos"))
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;
W tym przypadku komandos będzie miał limit inteligencji równy 250, a wszystkie inne klasy tylko 100.
#201762 proszę o pomoc w przydzialaniu punktów
Napisane przez Goliath w 31.12.2010 15:11
#197593 Problem z kompilacją proszę o pomoc
Napisane przez Grzybek :DD . w 19.12.2010 12:03
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: kozix
- Regulamin