Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kozix - zdjęcie

kozix

Rejestracja: 15.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.08.2013 13:04
-----

#388303 [ROZWIĄZANE] Pligin zmieniajacy predkosć strzału

Napisane przez Anty w 30.03.2012 14:03

Proszę zmianę ilości ammo
http://amxx.pl/topic...oi-w-magazynku/


#386952 Problem z Fast Download

Napisane przez dasiek w 27.03.2012 14:10

Myśle że nie. mogę się mylić.
  • +
  • -
  • 1


#300180 Naprawa natywu cod_get_user_perk

Napisane przez Jak się nazwać w 25.09.2011 13:57

Torrent zapewne wgrałeś poprawkę ZadajObrażenie od cypisa ? Ja właśnie jak to wgrałem tez mi takie rlogi zaczeły wywalać daj zwykłą wersję.
@@
Może daj przykład jak to zastosować dla zielonych ;P
  • +
  • -
  • 1


#300210 Naprawa natywu cod_get_user_perk

Napisane przez ToRRent w 25.09.2011 15:06

hmm tak skorzystałem z kodu cypisa tylko że wcześniej nie miałem żadnych problemów z tym (to znaczy w ogóle nie mam problemów) czasem coś w logach wyskoczy i kij z tym :P
  • +
  • -
  • 1


#310329 Naprawa natywu cod_get_user_perk

Napisane przez Jak się nazwać w 19.10.2011 07:56

Działa to tak? bo nie czaje zbytnio tego parms;p
PobierzPerk(id, 2) - zwraca wartosc
PobierzPerk(id, 1) - zwraca perk

?
  • +
  • -
  • 1


#311376 Naprawa natywu cod_get_user_perk

Napisane przez Goliath w 21.10.2011 18:11

Nie. Tutaj masz, jak tego używać:
http://amxx.pl/dokum...d-get-user-perk
  • +
  • -
  • 1


#377202 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem COD

Napisane przez Goliath w 08.03.2012 15:54

Brakuje ci modułów do CS'a. Wgraj "Counter-Strike Addon":
Podstawowe pliki - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#216258 HP menu

Napisane przez AmD w 15.02.2011 21:25

sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#213617 Znowu problem z MythologyMod

Napisane przez SzAcHiStA w 07.02.2011 14:52

łap teraz powinno być dobrze :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#211955 POmoc z kompilacją mythology mod

Napisane przez speedkill w 02.02.2011 08:08

edytowałes cos z tym pluginem ?
jesli nie chcesz zeby było
UPG_ICESTAB
UPG_STEALTH

musisz usunac
    }

    if(g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB] && weapon==CSW_KNIFE
    && !(g_p_buttons[attacker] & IN_ATTACK) && (g_p_buttons[attacker] & IN_ATTACK2)){
        if(g_c_ice[id]<10*g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB]){
            g_c_ice[id] = 10*g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB] + 3
            pev(id, pev_v_angle, g_p_angle[id])
        }

i ten

        case UPG_niewidzialnosc:{
            if(!is_user_alive(id))
                return
            if(g_in_team && g_in_team != g_p_team[id])
                return
            temp = 255-40*g_p_upg[id][UPG_STEALTH]
            if(temp<0)
                temp=0
            set_user_rendering(id, 0, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, temp)
        }

a jesli chcesz zeby to było dopisz po
#define UPG_BHOP 11
#define UPG_STEALTH] 12
#define UPG_ICESTAB 13

masz tu załaczniki bez tego usunełem kompiluje sie normalnie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#201839 proszę o pomoc w przydzialaniu punktów

Napisane przez Goliath w 31.12.2010 19:21

Też tak mam, zmniejsz częstotliwość leveli. Ustawia się to cvarem cod_levelratio.
  • +
  • -
  • 1


#201386 Szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez Goliath w 30.12.2010 17:51

Moja mała modyfikacja umożliwia rozdawanie punktów po 10 oraz dodanie wszystkich w jedną statystykę. Instalacja jest w przypadku obu Cod'ów taka sama, różni się tylko kod do wklejenia.

Instrukcja:
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Znajdujemy public PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler.
3. Zamieniamy te dwa publici na poniższy kod:
Kod do starego CoD'a
Kod do nowego CoD'a
4. Kompilujemy plik i gotowe :).

Teraz w bardzo łatwy sposób możemy ustalić limity dla poszczególnych statystyk.
	limit_int = X;
limit_kon = X;
limit_wyt = X;
limit_zdr = X;

Zmieniamy tutaj X na swój limit. Oczywiście powyższe limity można ustawić oddzielnie dla różnych klas w taki sposób:
- do starego CoD'a
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;

- do nowego CoD'a
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos"))
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;

W tym przypadku komandos będzie miał limit inteligencji równy 250, a wszystkie inne klasy tylko 100.
  • +
  • -
  • 41


#201762 proszę o pomoc w przydzialaniu punktów

Napisane przez Goliath w 31.12.2010 15:11

Szybkie przydzielanie punktów jest w poradnikach. A komendy używa się np. tak:
cod_giveperkname "Goliath" "Tajemnica Generala" 100
Uwaga! Nazwa perku musi być dokładnie taka sama, jak w skrypcie (z uwzględnieniem wielkości liter).
  • +
  • -
  • 1


#197593 Problem z kompilacją proszę o pomoc

Napisane przez Grzybek :DD . w 19.12.2010 12:03

zj***ne .sma musisz poprawic.

Dodano 19 grudzień 2010 - 12:38:
dałes minus dlatego ze powiedzialem ze zle zapisales .sma!?
[warn="Abes Mapper"]Takie sprawy na PW! PS: Jeżeli nie wiesz kto dał minusa to się nie wypowiadaj[/warn]
  • +
  • -
  • 0