Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

czaroosik - zdjęcie

czaroosik

Rejestracja: 14.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.03.2011 19:38
-----

#220250 Problem z szybkoscia w itemie

Napisane przez Goliath w 28.02.2011 16:32

Jak zrobić, żeby od razu po otrzymaniu itemu natychmiastowo zaczął działać?

Dodaj funkcję zmieniającą przezroczystość do funkcji DajPrzedmiot, do switch(przedmiot), w taki sposób:
		case numer_itemu:
{
set_rendering...
}


Co do tego itemu z szybkością, spróbuj dodać większą wartość np. 30.0.
  • +
  • -
  • 1


#220268 Problem z szybkoscia w itemie

Napisane przez ptk. w 28.02.2011 16:57

Jeżeli chodzi o szybkość łap

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
	{
		szybkosc_gracza[id] += szybkosc_gracza[id] * 0.3;
	}
Tam gdzie 0.3 ustawiasz własną prędkość :rolleyes:


#220266 Problem z szybkoscia w itemie

Napisane przez Goliath w 28.02.2011 16:56

	case 35:
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
}

  • +
  • -
  • 1


#219417 Dwa itemy na raz

Napisane przez dasiek w 26.02.2011 13:02

może skopiuj talebe informacje_przedmiotu_gracza i nazwij ją np itemy2 a potem jak masz if(informacje_przedmiotu_gracza == cośtam) dodasz też if(item2== cośtam) wtedy będą 2 itemy ;) potem w Death() dodasz pod
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
            DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
o to

if(!item2[attacker][0])
            DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));

nie wiem nie sprawdzałęm ale myśle że winno działać.
  • +
  • -
  • 1


#190195 Problem ze sklepem COD

Napisane przez Muzzi w 20.11.2010 14:13

O kurde.. Pousowałeś połowe zmiennych z kodu..wgraj nowy i przerobie ci go zeby nie było lotto.
Zapodaj swój nowy cod ze sklepikiem

Pzdro.
  • +
  • -
  • 1