Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z szybkoscia w itemie

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 czaroosik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Imię:czarek
  • Lokalizacja:olsztyn
Offline

Napisano 28.02.2011 16:15

Witam! Dodałem taką funkcję przypisaną do itemu

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
	{
		szybkosc_gracza[id] += 0.3;
	}

, ale niestety nie działa. Poza tym chciałem się zapytać o jedną rzecz. Zrobiłem item dający niewidzialność, ale po zdobyciu, niewidzialność działa dopiero od następnej rundy. Jak zrobić, żeby od razu po otrzymaniu itemu natychmiastowo zaczął działać?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.02.2011 16:32

Jak zrobić, żeby od razu po otrzymaniu itemu natychmiastowo zaczął działać?

Dodaj funkcję zmieniającą przezroczystość do funkcji DajPrzedmiot, do switch(przedmiot), w taki sposób:
		case numer_itemu:
{
set_rendering...
}


Co do tego itemu z szybkością, spróbuj dodać większą wartość np. 30.0.
  • +
  • -
  • 1

#3 czaroosik

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Imię:czarek
  • Lokalizacja:olsztyn
Offline

Napisano 28.02.2011 16:54

Otrzymuję taki błąd:

Error: Only a single statement (or expression) can follow each "case" on line 2493


Po wstawieniu takiego kodu:

case35:
	{
			set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
	}

O co chodzi?

Użytkownik czaroosik edytował ten post 28.02.2011 16:54

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.02.2011 16:56

	case 35:
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
}

  • +
  • -
  • 1

#5 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 28.02.2011 16:57

Jeżeli chodzi o szybkość łap

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
	{
		szybkosc_gracza[id] += szybkosc_gracza[id] * 0.3;
	}
Tam gdzie 0.3 ustawiasz własną prędkość :rolleyes:





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych