/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include < amxmodx >
#include < csx >
#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "0.1a"
#define AUTHOR "emu"
new const g_sRangi[][] =
{
"Spawacz el. drewnianych",
"Spawacz el. metalowych",
"Pracownik fizyczny",
"Majster",
"Starszy majster",
"Pracownik fizyczny",
"Dekorator",
"Budowlaniec",
"Inzynier",
"Konstruktor",
"Konstruktor budowlany",
"Projektant",
"Urbanista",
"Architekt",
"Mistrz architektury budowlanej",
"Reszta jest milczeniem"
};
new const g_sWymogi[] =
{
30,
60,
120,
210,
325,
500,
730,
1000,
1400,
1850,
2300,
2900,
3550,
4200,
5000
};
public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
register_clcmd( "say /ranga", "cmd_Show" );
// Add your code here...
}
public cmd_Show(id)
{
static iStats[ 8 ], iBodyHits[ 8 ], iLev;
get_user_stats( id, iStats, iBodyHits );
for( new i = 0; i < sizeof ( g_sWymogi ); i++ )
{
if( iStats[ 0 ] > g_sWymogi[ i ] )
iLev++;
else
break;
}
set_hudmessage( 255, 255, 255, 0.15, 0.45 );
show_hudmessage( id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d", g_sRangi[ iLev ], iStats[ 0 ] );
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
maciej916
Rejestracja: 12.11.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2013 13:50




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 126
- Odwiedzin: 4 421
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Listopad 28, 1997
-
Imię
Maciej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Koźmin Wlkp
Kontakt
#402187 Optymalizacja kodu Rang
Napisane przez
mierzwi
w 26.04.2012 18:44
#402137 Optymalizacja kodu Rang
Napisane przez
mierzwi
w 26.04.2012 17:14
switch( stats[ 0 ] )
{
case 0..29: formatex( ranga, sizeof ( ranga ) - 1, "Spawacz el. Drewnianych" );
case 30..59: formatex( ranga, sizeof ( ranga ) - 1, "Pracownik Fizyczny" );
/* I TAK DALEJ */
}
/* ============================ LUB ===================================*/
new const g_sWymogi[] =
{
30,
60,
120,
210
};
new const g_sRangi[][] =
{
"Spawacz el. drewnianych",
"Pracownik fizyczny",
"Znakomity pracownik",
"Majster"
};
/* W FUNKCJI */
new iLev;
for( new i = 0; i < sizeof ( g_sWymogi ); i++ )
{
if( stats[ 0 ] > g_sWymogi[ i ] )
iLev++;
else
break;
}
formatex( ranga, sizeof ( ranga ) - 1, "%s", g_sRangi[ iLev ] );
#402111 [ROZWIĄZANE] Prośba o rzerobienie pluginu Sklep za Diamnty
Napisane przez Misiaczek ;c
w 26.04.2012 16:34
#402077 [ROZWIĄZANE] Pytanie jak zrobić osobne hudmessage dla ct i tt
Napisane przez Misiaczek ;c
w 26.04.2012 15:35
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
#402113 [ROZWIĄZANE] Pytanie jak zrobić osobne hudmessage dla ct i tt
Napisane przez Fajled
w 26.04.2012 16:38
// Dla TT
if(get_user_team(id) == 1)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Zycie: %i]^n[Diamenty : %i]^n[Czas gry : %d]^n[Forum : Reklama.pl]",
klasy[zp_get_user_zombie_class(id)], get_user_health(id), ammo_packi[id], get_user_time(id, 1) / 60);
}
// Dla Ct
else if(get_user_team(id) == 2)
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zycie: %i]^n[Diamenty : %i]^n[Czas gry : %d]^n[Forum : Reklama.pl]",
get_user_health(id), ammo_packi[id], get_user_time(id, 1) / 60);
}
#402076 [ROZWIĄZANE] Pytanie jak zrobić osobne hudmessage dla ct i tt
Napisane przez Misiaczek ;c
w 26.04.2012 15:34
#400886 [ROZWIĄZANE] Base Builder Problem z Klasami
Napisane przez vanethar
w 23.04.2012 20:59
#400856 [ROZWIĄZANE] Base Builder Problem z Klasami
Napisane przez
CoCieTo?
w 23.04.2012 20:10
I daj +!
Załączone pliki
-
basebuilder65.sma 82,45 KB 72 Ilość pobrań
basebuilder65.amxx
#291300 Klasy dla adminow
Napisane przez ELOS
w 02.09.2011 17:58
new iCache3 = ArrayGetCell(g_zclass_admin, g_iMenuOptions[id][key])
if ((iCache3 != ADMIN_ALL || !iCache3) && !access(id, iCache3))
{
print_color(id, "%s %L", MODNAME, LANG_SERVER, "CLASS_NO_ACCESS")
show_zclass_menu(id,g_iMenuOffset[id])
return ;
}
Osobiście mam tylko podejrzenia co do ADMIN_ALL myślę że tu coś nie gra natomiast wolę się spytać na forum ponieważ nie jestem pewny czy to na pewno to. A jeżeli tak to przy okazji ten temat pomoże nie jednej osobie.Proszę o szybką pomoc.
Ps. Używam basebuilder 6.5 z tego forum.
Problem rozwiązany.
native bb_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 ) native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 )w include.
Dla osób które szukają nadal fixu.
/*================================================================================
-----------------------------------
-*- [BB] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~
This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
All classes have been balanced, but feel free to edit them if
you are not satisfied.
================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/
// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczny Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Zbalansowany=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knocback = 0.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass1_credits = 0
// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybki Zomibe" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knocback = 0.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass2_credits = 0
// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Skoczny Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const Float:zclass3_knocback = 0.0
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass3_credits = 0
// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Opanczerzony Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knocback = 0.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass4_credits = 0
#define TANK_ARMOR 200
/*============================================================================*/
new g_zclass_tanker
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
// Register all classes
bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knocback, zclass1_adminflags, zclass1_credits)
bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knocback, zclass2_adminflags, zclass2_credits)
bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knocback, zclass3_adminflags, zclass3_credits)
g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knocback, zclass4_adminflags, zclass4_credits)
}
#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}
public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return ;
if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
{
give_item(id, "item_assaultsuit");
cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
}
#endif
Oraz w include w linijkach native bb_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 ) native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 )zamienić
adminflags = ADMIN_USERna
adminflags = ADMIN_ALL
#400182 [ROZWIĄZANE] Granat Zamrażający & podpalający
Napisane przez ZuRo
w 22.04.2012 11:29
#121429 Bullet Damage
Napisane przez .minD
w 29.03.2010 20:00

Pokazuje ludziom zadane obrażenia - działa tak jak Bullet Damage tylko jest "bardziej" przystosowany do Zombie moda.

OMG!
Instalacja Pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Tylko, że nazwę pluginu dodajemy do plugins-zplague.ini.
Załączone pliki
-
zp_bulletdamage.rar 2,18 KB 2347 Ilość pobrań
#400162 Bullet danmage
Napisane przez Malinaaa.
w 22.04.2012 10:38
http://amxx.pl/topic...-bullet-damage/
przperaszam nie dotyczatelm ze ma byc do okola
tu cos jest, nie wiem z ssa wnisokuje ze na zombie ma byc ;d
http://amxx.pl/topic...-bullet-damage/ - nie ma ssa niestety
#400161 Bullet danmage
Napisane przez
Trikolo
w 22.04.2012 10:37
nawet był by dobry ale szukam takiego podobnego do tego
#399937 Bullet danmage
Napisane przez
Redux
w 21.04.2012 19:55
#398837 Problem z komplikacją
Napisane przez Maniek974
w 18.04.2012 17:24
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: maciej916
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
