Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

maciej916 - zdjęcie

maciej916

Rejestracja: 12.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2013 13:50
-----

#402187 Optymalizacja kodu Rang

Napisane przez mierzwi w 26.04.2012 18:44

nie wiem po co za optymalizowanie się bierzesz jak podstaw nie znasz :facepalm:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include		 < amxmodx >
#include		 < csx >

#define PLUGIN        "Rangi"
#define VERSION        "0.1a"
#define AUTHOR        "emu"


new const g_sRangi[][] =
{
	"Spawacz el. drewnianych",
	"Spawacz el. metalowych",
	"Pracownik fizyczny",
	"Majster",
	"Starszy majster",
	"Pracownik fizyczny",
	"Dekorator",
	"Budowlaniec",
	"Inzynier",
	"Konstruktor",
	"Konstruktor budowlany",
	"Projektant",
	"Urbanista",
	"Architekt",
	"Mistrz architektury budowlanej",
	"Reszta jest milczeniem"
};

new const g_sWymogi[] =
{
	30,
	60,
	120,
	210,
	325,
	500,
	730,
	1000,
	1400,
	1850,
	2300,
	2900,
	3550,
	4200,
	5000
};

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
	
	register_clcmd( "say /ranga", "cmd_Show" );
	
	// Add your code here...
}

public cmd_Show(id)
{
	static iStats[ 8 ], iBodyHits[ 8 ], iLev;
	get_user_stats( id, iStats, iBodyHits );

	for( new i = 0; i < sizeof ( g_sWymogi ); i++ )
	{
		if( iStats[ 0 ] > g_sWymogi[ i ] )
			iLev++;
		else
			break;
	}

	set_hudmessage( 255, 255, 255, 0.15, 0.45 );
	show_hudmessage( id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d", g_sRangi[ iLev ], iStats[ 0 ] );
}



#402137 Optymalizacja kodu Rang

Napisane przez mierzwi w 26.04.2012 17:14

możesz zrobić tak
switch( stats[ 0 ] )
{
    case 0..29: formatex( ranga, sizeof ( ranga ) - 1, "Spawacz el. Drewnianych" );
    case 30..59: formatex( ranga, sizeof ( ranga ) - 1, "Pracownik Fizyczny" );
    
    /* I TAK DALEJ */
    
}

/* ============================ LUB ===================================*/

new const g_sWymogi[] =
{
    30,
    60,
    120,
    210
};

new const g_sRangi[][] =
{
    "Spawacz el. drewnianych",
    "Pracownik fizyczny",
    "Znakomity pracownik",
    "Majster"
};


/* W FUNKCJI */
new iLev;

for( new i = 0; i < sizeof ( g_sWymogi ); i++ )
{
    if( stats[ 0 ] > g_sWymogi[ i ] )
        iLev++;
    
    else
        break;
}
    
formatex( ranga, sizeof ( ranga ) - 1, "%s", g_sRangi[ iLev ] );




#402111 [ROZWIĄZANE] Prośba o rzerobienie pluginu Sklep za Diamnty

Napisane przez Misiaczek ;c w 26.04.2012 16:34

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#402077 [ROZWIĄZANE] Pytanie jak zrobić osobne hudmessage dla ct i tt

Napisane przez Misiaczek ;c w 26.04.2012 15:35

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
Scripting AMXXPytania


  • +
  • -
  • 1


#402113 [ROZWIĄZANE] Pytanie jak zrobić osobne hudmessage dla ct i tt

Napisane przez Fajled w 26.04.2012 16:38

Wystarczy, że wyrównasz pod set_hudmessage:

// Dla TT
        if(get_user_team(id) == 1)
        {
          set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
          ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Zycie: %i]^n[Diamenty : %i]^n[Czas gry : %d]^n[Forum : Reklama.pl]",
          klasy[zp_get_user_zombie_class(id)], get_user_health(id), ammo_packi[id], get_user_time(id, 1) / 60);
          
        }
// Dla Ct
        else if(get_user_team(id) == 2)
        {
          set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
          ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zycie: %i]^n[Diamenty : %i]^n[Czas gry : %d]^n[Forum : Reklama.pl]",
          get_user_health(id), ammo_packi[id], get_user_time(id, 1) / 60);
        }


  • +
  • -
  • 1


#402076 [ROZWIĄZANE] Pytanie jak zrobić osobne hudmessage dla ct i tt

Napisane przez Misiaczek ;c w 26.04.2012 15:34

    if(get_user_team(id) == 1)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Tekst dla TT")

}
else if(get_user_team(id) == 2)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Tekst dla CT")
}

  • +
  • -
  • 1


#400886 [ROZWIĄZANE] Base Builder Problem z Klasami

Napisane przez vanethar w 23.04.2012 20:59

Tu masz jak to naprawić:
http://amxx.pl/topic...sy-dla-adminow/
  • +
  • -
  • 1


#400856 [ROZWIĄZANE] Base Builder Problem z Klasami

Napisane przez CoCieTo? w 23.04.2012 20:10

Masz sma w załączniku :P! Gdyby coś nie działało to pisz do mnie na GG: 39817849 :P!
I daj +!

Załączone pliki




#291300 Klasy dla adminow

Napisane przez ELOS w 02.09.2011 17:58

Witam zapewne nikt się tym tematem nie zainteresuje ponieważ chodziłem po forum i widziałem bodajże 5-6 tematów na to samo pytanie tylko że nikt nie dał kodu w którym jest błąd tylko podali przyczynę otóż jest taki problem że gdy admin chce wybrać obojętnie jaką klasę zombie pisze mu "Sorry, nie masz dostepu do tej klasy" otóż błąd leży gdzieś tu.
  new iCache3 = ArrayGetCell(g_zclass_admin, g_iMenuOptions[id][key])
 
  if ((iCache3 != ADMIN_ALL || !iCache3) && !access(id, iCache3))
  {
   print_color(id, "%s %L", MODNAME, LANG_SERVER, "CLASS_NO_ACCESS")
   show_zclass_menu(id,g_iMenuOffset[id])
   return ;
  }
Osobiście mam tylko podejrzenia co do ADMIN_ALL myślę że tu coś nie gra natomiast wolę się spytać na forum ponieważ nie jestem pewny czy to na pewno to. A jeżeli tak to przy okazji ten temat pomoże nie jednej osobie.
Proszę o szybką pomoc.

Ps. Używam basebuilder 6.5 z tego forum.

Problem rozwiązany.

native bb_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 )
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 )
w include.

Dla osób które szukają nadal fixu.
/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [BB] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.

All classes have been balanced, but feel free to edit them if
you are not satisfied.

================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/
// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczny Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Zbalansowany=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knocback = 0.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass1_credits = 0
// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybki Zomibe" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knocback = 0.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass2_credits = 0
// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Skoczny Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const Float:zclass3_knocback = 0.0
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass3_credits = 0
// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Opanczerzony Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knocback = 0.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass4_credits = 0
#define TANK_ARMOR 200
/*============================================================================*/
new g_zclass_tanker
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")

// Register all classes
bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knocback, zclass1_adminflags, zclass1_credits)
bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knocback, zclass2_adminflags, zclass2_credits)
bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knocback, zclass3_adminflags, zclass3_credits)
g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knocback, zclass4_adminflags, zclass4_credits)
}
#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}
public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id))
  return ;
 
if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
{
  give_item(id, "item_assaultsuit");
  cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
}
#endif
Oraz w include w linijkach
native bb_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 )
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 )
zamienić
adminflags = ADMIN_USER
na
adminflags = ADMIN_ALL

  • +
  • -
  • 3


#400182 [ROZWIĄZANE] Granat Zamrażający & podpalający

Napisane przez ZuRo w 22.04.2012 11:29

Zobacz tu http://amxx.pl/topic...alajacy-granat/
  • +
  • -
  • 1


#121429 Bullet Damage

Napisane przez .minD w 29.03.2010 20:00

Dołączona grafika
Pokazuje ludziom zadane obrażenia - działa tak jak Bullet Damage tylko jest "bardziej" przystosowany do Zombie moda.
Dołączona grafika
OMG!
Instalacja Pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Tylko, że nazwę pluginu dodajemy do plugins-zplague.ini.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#400162 Bullet danmage

Napisane przez Malinaaa. w 22.04.2012 10:38

polecam ci ten, chyba najprostszy i najlepszy
http://amxx.pl/topic...-bullet-damage/
przperaszam nie dotyczatelm ze ma byc do okola ;P, moze zaraaz cos znajde
tu cos jest, nie wiem z ssa wnisokuje ze na zombie ma byc ;d
http://amxx.pl/topic...-bullet-damage/ - nie ma ssa niestety
  • +
  • -
  • 1


#400161 Bullet danmage

Napisane przez Trikolo w 22.04.2012 10:37

nawet był by dobry ale szukam takiego podobnego do tego


:facepalm: To jest ten sam tylko musisz odpowiednio cvary ustawic


#399937 Bullet danmage

Napisane przez Redux w 21.04.2012 19:55

Zobacz to: http://amxx.pl/topic...zonypoprawiony/


#398837 Problem z komplikacją

Napisane przez Maniek974 w 18.04.2012 17:24

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1