Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

maciej916 - zdjęcie

maciej916

Rejestracja: 12.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2013 13:50
-----

Moje tematy

Optymalizacja kodu Rang

26.04.2012 16:27

Wiem że ten kod nie jest dobrze zoptymalizowany. jak go zoptymalizować ?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>

#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Bulle [t]"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ranga", "ranga", 0, "- wyswietla range i statystyki")
}

public ranga(id)
{

static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)

new ranga[38]

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"Spawacz el. Drewnianych")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"Pracownik Fizyczny")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"Znakomity Pracownik")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
format(ranga,29,"Majster")
else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
format(ranga,29,"Starszy Majster")
else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
format(ranga,29,"Pracownik Fizyczny")
else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
format(ranga,29,"Dekorator")
else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
format(ranga,29,"Budowlaniec")
else if ( stats[0] >= 1000 && stats[0] <= 1399)
format(ranga,29,"Inzynier")
else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
format(ranga,29,"Konstruktor")
else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
format(ranga,29,"Konstruktor Budowlany")
else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
format(ranga,29,"Projektant")
else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
format(ranga,29,"Urbanista")
else if ( stats[0] >= 3550 && stats[0] <= 4199)
format(ranga,29,"Architekt")
else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999)
format(ranga,29,"Mistrz Architektury Budowlanej")
else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 9999)
format(ranga,29,"Reszta Jest Milczeniem")



set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45)
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])
}

[ROZWIĄZANE] Pytanie jak zrobić osobne hudmessage dla ct i tt

26.04.2012 15:29

chcę zrobić osobne hudmessage dla tt i da ct

Np. w tero wyświetlało sie:
Tekst1

A w ct:
Tekst2

Jak Stworzyć Taki kod proszę o pomoc

[ROZWIĄZANE] Prośba o rzerobienie pluginu Sklep za Diamnty

25.04.2012 15:29

Chce Przerobić plugin aby ct nie widziało [Klasa : %] a najlepiej jeszcze żeby ct widziało to na niebiesko a tt na czerwono.

[ROZWIĄZANE] Base Builder Problem z Klasami

23.04.2012 19:49

Wgrałem czysty pligin Base Bulider 6.5 i mam z nim problem wszystkie klasy są dla adminów było już tak po wgraniu jeśli umiecie coś zaradzić lub sami mieliście taki problem napiszcie tu.

Prośba o przerobienie pluginu Muzyka Na Początku Rundy

23.04.2012 19:36

Mam plugin i chce dodać do niego komendę /sound która będzie wyłączała i po ponownym wpisaniu włączała piosenkę na początku rundy najlepiej z napisem Muzyka została wyłaczona i Muzyka została włączona:

SMA
#include <amxmodx>
new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/FanatiCs-Gaming/1.mp3","sound/misc/FanatiCs-Gaming/2.mp3","sound/misc/FanatiCs-Gaming/3.mp3","sound/misc/FanatiCs-Gaming/4.mp3"}
new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/FanatiCs-Gaming/1.mp3","sound/misc/FanatiCs-Gaming/2.mp3","sound/misc/FanatiCs-Gaming/3.mp3","sound/misc/FanatiCs-Gaming/4.mp3"}
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}
public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])
new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}
public ct()
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}
public terro()
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}


Ps. Z jakiego fragmętu wynika że ta piosenka jest na początku rundy ?