Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BaseBuilder

Klasy dla adminow

BaseBuilder Problem Klasy zombie dla adminow nie dzialaja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 02.09.2011 17:58

Witam zapewne nikt się tym tematem nie zainteresuje ponieważ chodziłem po forum i widziałem bodajże 5-6 tematów na to samo pytanie tylko że nikt nie dał kodu w którym jest błąd tylko podali przyczynę otóż jest taki problem że gdy admin chce wybrać obojętnie jaką klasę zombie pisze mu "Sorry, nie masz dostepu do tej klasy" otóż błąd leży gdzieś tu.
  new iCache3 = ArrayGetCell(g_zclass_admin, g_iMenuOptions[id][key])
 
  if ((iCache3 != ADMIN_ALL || !iCache3) && !access(id, iCache3))
  {
   print_color(id, "%s %L", MODNAME, LANG_SERVER, "CLASS_NO_ACCESS")
   show_zclass_menu(id,g_iMenuOffset[id])
   return ;
  }
Osobiście mam tylko podejrzenia co do ADMIN_ALL myślę że tu coś nie gra natomiast wolę się spytać na forum ponieważ nie jestem pewny czy to na pewno to. A jeżeli tak to przy okazji ten temat pomoże nie jednej osobie.
Proszę o szybką pomoc.

Ps. Używam basebuilder 6.5 z tego forum.

Problem rozwiązany.

native bb_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 )
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 )
w include.

Dla osób które szukają nadal fixu.
/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [BB] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.

All classes have been balanced, but feel free to edit them if
you are not satisfied.

================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/
// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczny Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Zbalansowany=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knocback = 0.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass1_credits = 0
// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybki Zomibe" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knocback = 0.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass2_credits = 0
// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Skoczny Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const Float:zclass3_knocback = 0.0
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass3_credits = 0
// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Opanczerzony Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knocback = 0.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
const zclass4_credits = 0
#define TANK_ARMOR 200
/*============================================================================*/
new g_zclass_tanker
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")

// Register all classes
bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knocback, zclass1_adminflags, zclass1_credits)
bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knocback, zclass2_adminflags, zclass2_credits)
bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knocback, zclass3_adminflags, zclass3_credits)
g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knocback, zclass4_adminflags, zclass4_credits)
}
#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}
public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id))
  return ;
 
if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
{
  give_item(id, "item_assaultsuit");
  cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
}
#endif
Oraz w include w linijkach
native bb_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 )
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 )
zamienić
adminflags = ADMIN_USER
na
adminflags = ADMIN_ALL

  • +
  • -
  • 3

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 Anonimowy*BB*

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:72
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:PdoN'
Offline

Napisano 01.01.2012 21:23

Dziękuje za pomoc proponuje dodać do tematu z Base Buildere'm.
Wspaniałe dzięki miałem właśnie problem z tym.
Pozdrawiam!.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BaseBuilder, Problem, Klasy, zombie, dla adminow, nie dzialaja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych