Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Meelo - zdjęcie

Meelo

Rejestracja: 09.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.03.2011 14:34
-----

#203198 Los - niewidzialnosc

Napisane przez byCZUS w 06.01.2011 11:46

Najłatwiej to zrobić zmienną globalną typu boolean np.
new bool: g_niewidzialny[32]
Po otrzymaniu niewidzialności zmieniasz wartość zmiennej na true. Następnie na początku rundy bądź spawnie robisz coś takiego:
if(g_niewidzialny[id]) {
// kod na usunięcie niewidzialności
g_niewidzialny[id] = false
}

  • +
  • -
  • 1


#201646 lotto broń+ammo

Napisane przez Zuy Człowiek w 31.12.2010 11:12

Trzymaj 0 błędów:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#199526 Coś tylko dla TT

Napisane przez DarkGL w 25.12.2010 20:50

get_user_team(id) ?
  • +
  • -
  • 1


#198350 amx_flash drobna przerobka, pomoc

Napisane przez sebul w 21.12.2010 22:45

Tak "3" odpowiada za ilość wykonanych tasków, czyli w tym przypadku ilości zrobienia ssów.
  • +
  • -
  • 1


#198342 amx_flash drobna przerobka, pomoc

Napisane przez sebul w 21.12.2010 22:29

W "public Flash(id)" dodaj
set_task(0.8, "zrob_ssy", id, "", 0, "a", 3);

no i do tego nowy public "zrob_ssy"
public zrob_ssy(id) {
client_cmd(id, "snapshot");
client_cmd(id, "screenshot");

return PLUGIN_HANDLED;
}

Chyba powinno działać. Po oślepieniu wykona się 3 razy task na zrobienie ssów w dwóch formatach, bmp i tga, czyli razem będzie 6 ssów, a te ssy będą się robić z odstępami 0.8 sek.
  • +
  • -
  • 1


#198335 plugin - dawanie rzeczy

Napisane przez sebul w 21.12.2010 21:39

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN ""
#define VERSION ""
#define AUTHOR ""


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cl_spawn", 1);
}

public cl_spawn(id) {
set_task(11.0, "vip", id, "", 0, "a", 1);
}

public vip(id) {
// Twój kod
}

Chyba powinno śmigać. Tylko zapomniałem dodać, że to będzie działać na każdy spawn gracza, a nie raz na każdą rundę, ale to prawie to samo...
  • +
  • -
  • 1


#198059 amx_flash drobna przerobka, pomoc

Napisane przez DarkGL w 20.12.2010 18:51

chyba to
write_short( 1<<15 )
zamień
write_short( 1<<15 )
na
write_short( 1<<10 )
ale nie jestem pewien
  • +
  • -
  • 1