Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Los - niewidzialnosc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Meelo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:103
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.01.2011 11:11

Witam, mam ganiany sklep i jest w nim taki los:

if(los == 25){
				ColorChat(0, GREEN, "Tu wiadomosccc %s wiadomoscc", name);
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
No i mam takie pytanie, jak zrobić żeby niewidzialność trwała przez 1 runde ? Bo trwa całą mape ;s

Użytkownik Meelo edytował ten post 06.01.2011 11:11

  • +
  • -
  • 0

#2 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 06.01.2011 11:46

Najłatwiej to zrobić zmienną globalną typu boolean np.
new bool: g_niewidzialny[32]
Po otrzymaniu niewidzialności zmieniasz wartość zmiennej na true. Następnie na początku rundy bądź spawnie robisz coś takiego:
if(g_niewidzialny[id]) {
// kod na usunięcie niewidzialności
g_niewidzialny[id] = false
}

Użytkownik byQQ edytował ten post 06.01.2011 11:46

  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#3 Meelo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:103
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.01.2011 21:15

Hm.. a zobacz:

Przy spawnie ustawiłem takie coś:
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)

i teraz taki błąd:

L 01/06/2011 - 21:12:55: [AMXX]    [0] hnsshop_NeW.sma::Fwd_PlayerSpawn_Post (line 426)
L 01/06/2011 - 21:12:55: [FUN] Player out of range (0)
L 01/06/2011 - 21:12:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "hnsshop_NeW.amxx")

Jeśli będzie to potrzebne, to dam cały public Fwd_PlayerSpawn_Post

Użytkownik Meelo edytował ten post 06.01.2011 21:16

  • +
  • -
  • 0

#4 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 07.01.2011 00:18

A jak by ustawić rendering na całą rundę potem zrobić Event resetujący niewidzialność przywracający ciało... :D
  • +
  • -
  • 0

#5 Meelo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:103
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.01.2011 08:14

//EDIT

BYQQ dostajesz plusa, chociaż i tak poradziłem sobie na swój sposób

Użytkownik Meelo edytował ten post 08.01.2011 20:10

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych