Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

scimit - zdjęcie

scimit

Rejestracja: 29.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.11.2011 18:44
-----

#295571 Mag jako 2, nowa klasa ma 0 lvl.

Napisane przez ParadisO w 12.09.2011 20:46

to nie jest błąd tylko uwagi, że traci orientacje w liniach

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#294910 Mag jako 2, nowa klasa ma 0 lvl.

Napisane przez Legendarny :) ? w 11.09.2011 11:34

Masz jak by był jeszcze jakiś błąd to napisz . A i najlepiej usuń tabele i zrób reset bazy danych !!

Załączone pliki




#296553 Mag jako 2, nowa klasa ma 0 lvl.

Napisane przez Legendarny :) ? w 15.09.2011 19:24

Zamiast się z tym bawić mogę ci zrobić frakcje !! zamiast next stronę !!


#297482 Mag jako 2, nowa klasa ma 0 lvl.

Napisane przez Legendarny :) ? w 18.09.2011 14:39

Trzymaj . A i klasa będzie działać w next mapce

Załączone pliki




#137222 Jak dodać klasę by działała 2 strona? [TUTEK]

Napisane przez SoLiD w 21.05.2010 22:11

Już kilka osób miało z tym problemy, więc piszę tego tutka :D
1. Robimy 2 stronę dla 1 klasy
Spoiler


2. Dodawanie klas do 2 menu
Spoiler


Jeśli popełniłem jakiś błąd napisz :D
  • +
  • -
  • 12


#292901 jak wyłączyć +dmg po zabiciu i napisany 0 lvl klas

Napisane przez M@nkovsky w 05.09.2011 14:53

Klas w sumie masz 10 +1none . Czyli 11

for(new i=1;i<12;i++)
A w bazie chcesz zrobic 12; )
Lap Sma

Załączone pliki




#291821 jak wyłączyć +dmg po zabiciu i napisany 0 lvl klas

Napisane przez M@nkovsky w 03.09.2011 16:11

dodaj to przy klasie

        c_vampire[id]=X


Za X wstaw liczbe ile tam ma krasc


#179978 Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item

Napisane przez sebul w 14.10.2010 17:42

Dodatkowe obrażenia - moc na nożu
Tutaj -> [Tutorial] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X pokazane jest jak dodać nową klasę z tak jakby nową mocą na nożu, ale jak wiadomo robiąc tamtą moc na nożu w tamten sposób wartość dodatnich obrażeń może dojść nawet do 100. Pokażę co trzeba zrobić, aby moc ta zerowała się przy każdej rundzie.
Spoiler

To wszystko.

Dodanie itemu - moc na nożu
Spoiler


Jeśli chcesz, aby losowanie było ograniczone na rundę zrób tak:
Spoiler

  • +
  • -
  • 11


#291703 jak wyłączyć +dmg po zabiciu i napisany 0 lvl klas

Napisane przez Onyke w 03.09.2011 12:24

http://amxx.pl/topic...ia-losowy-item/
  • +
  • -
  • 1


#248699 Ograniczenie dodatkowych lub wampirzych obrazen

Napisane przez góruś w 12.05.2011 17:54

przykładowo
case Paladyn:   
{
if(player_b_damage[id]<=10)
{
show_hudmessage(id, "+2 do obrazen dmg")
player_b_damage[id]+=2
}
else
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc dodatkowych obrazen to 10.")
}

co do obrażeń wampira, zamień player_b_damage[id] na player_b_vampire[id]
  • +
  • -
  • 1


#248547 Problem podczas kompilacji przy tworzeniu postaci

Napisane przez góruś w 11.05.2011 21:33

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2