Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
scimit
Rejestracja: 29.10.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.11.2011 18:44





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 21
- Odwiedzin: 1 577
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 44 lat
- Urodziny: Luty 3, 1981
-
Imię
Brak
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Twój Stary
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
scimit nie posiada znajomych
#295571 Mag jako 2, nowa klasa ma 0 lvl.
Napisane przez ParadisO
w 12.09.2011 20:46
#294910 Mag jako 2, nowa klasa ma 0 lvl.
Napisane przez
Legendarny :) ?
w 11.09.2011 11:34
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l.sma 230,43 KB 35 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
#296553 Mag jako 2, nowa klasa ma 0 lvl.
Napisane przez
Legendarny :) ?
w 15.09.2011 19:24
#297482 Mag jako 2, nowa klasa ma 0 lvl.
Napisane przez
Legendarny :) ?
w 18.09.2011 14:39
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l.sma 228,2 KB 28 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
#137222 Jak dodać klasę by działała 2 strona? [TUTEK]
Napisane przez SoLiD
w 21.05.2010 22:11

1. Robimy 2 stronę dla 1 klasy
* Szukamy:
#define TASKID_SETUSER 13312
Pod dopisujemy:
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
* Szukamy:
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
Dodajemy pod:
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
* Szukamy i podmieniamy całe
public select_class(id,lx[])
Na:
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new text[512]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keys, text)
}
* Dodajemy w:
select_class_menu(id, key)
Za pierwszym "{" :
new lx[9]
* Pod standardowym:
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
Dajemy:
case 8:{
ShowKlasy(id,lx)
}
* Pod całą funkcją!!!:
public select_class_menu
Dodajemy:
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
new lx[9]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: {
//Zobacz spoiler niżej!!!
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
PRZESTRZEGAJ TO CO PISAŁEM BO INACZEJ MOŻE COŚ NIE WYPALIĆ!
2. Dodawanie klas do 2 menu
* Znajdź:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
Zmień na:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, NazwaKlasy }
new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "NazwaKlasy" }
new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120, 200 }//HP na start
* Znajdź:
new player_class_lvl[33][9]
new player_class_lvl_save[33]
new player_ :xP:_old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
Zmień na:
new player_class_lvl[33][10]
new player_class_lvl_save[33]
new player_ :xP:_old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
* Znajdź:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefgh")
Zmień na:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghi")
* Znajdź:
case 0: {
//Zobacz spoiler niżej!!!
}
Zmień na:
case 0: {
player_class[id] = NazwaKlasy
//Jakiś bonus jak chcesz
}
* Znajdź
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
Zmień na:
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
case NazwaKlasy:
{
//Bonusy pod nożem klasy
}
*Znajdź:
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
Zmień na:
new flags[11]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
Pamiętaj po każdym dodaniu klasy dodawaj 1 do liczb
*Znajdź KAŻDE!:
new lx[9]
Zmień na:
new lx[10]
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
*Znajdź KAŻDE!:
for(new i=1;i<9;i++)
for(new i=1;i<10;i++)
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
PAMIĘTAJ! TAM GDZIE JEST DODANA/ZMIENIONA LICZBA/LITERA MUSISZ TEŻ DODAĆ/ZMIENIĆ PODCZAS DODAWANIA NOWEJ KLASY! (jak dodajesz t w odpowiedzniej kolejności)
Jeśli popełniłem jakiś błąd napisz

#292901 jak wyłączyć +dmg po zabiciu i napisany 0 lvl klas
Napisane przez
M@nkovsky
w 05.09.2011 14:53
for(new i=1;i<12;i++)
A w bazie chcesz zrobic 12; )
Lap Sma
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l.sma 228,62 KB 32 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
#291821 jak wyłączyć +dmg po zabiciu i napisany 0 lvl klas
Napisane przez
M@nkovsky
w 03.09.2011 16:11
c_vampire[id]=X
Za X wstaw liczbe ile tam ma krasc
#179978 Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item
Napisane przez sebul
w 14.10.2010 17:42
Tutaj -> [Tutorial] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X pokazane jest jak dodać nową klasę z tak jakby nową mocą na nożu, ale jak wiadomo robiąc tamtą moc na nożu w tamten sposób wartość dodatnich obrażeń może dojść nawet do 100. Pokażę co trzeba zrobić, aby moc ta zerowała się przy każdej rundzie.
new player_dmg[33]
dodaj pod
new plus_obrazenia[33] // dodaje obrazenia
znajdź funkcję
public RoundStart()
następnie znajdź w niej
for (new i=0; i < 33; i++) {
dodaj pod
plus_obrazenia[i] = 0
jeśli chcesz aby obrażenia te malały stopniowo w kolejnych rundach zamiast tego wyżej, dodaj
if(plus_obrazenia[i] > 19)
plus_obrazenia[i] = 15
else if(plus_obrazenia[i] > 14)
plus_obrazenia[i] = 10
else if(plus_obrazenia[i] > 9)
plus_obrazenia[i] = 5
else
plus_obrazenia[i] = 0
znajdź
if(player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
if(random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
dodaj pod
if(plus_obrazenia[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > plus_obrazenia[attacker_id])
{
change_health(id,-plus_obrazenia[attacker_id],attacker_id,"")
if(random(3) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
znajdź
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
dodaj pod
case Twoja_Klasa: // czyli w przypadku tutka z dodaniem czitera będzie to "case Cziter:"
{
plus_obrazenia[id] += 5 // lub też jeśli chcesz, aby wartość ta była losowa, zamiast "5" daj, np. "random_num(1,5)"
if(plus_obrazenia[id] > 25) {
plus_obrazenia[id] = 25 // wartości "25" możesz zamienić na inną liczbę, jest to po prostu ograniczenie ile można mieć max dodatkowcyh obrażeń
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc dodatkowych obrazen to %i", plus_obrazenia[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i dodatkowych obrazen", plus_obrazenia[id])
}
To wszystko.
Dodanie itemu - moc na nożu
case Twoja_Klasa:
{
// Moc
}
zamień na
case Twoja_Klasa:
{
if(player_item_id[id] != 0)
show_hudmessage(id, "Posiadasz juz item")
else
award_item(id, 0)
}
Jeśli chcesz, aby losowanie było ograniczone na rundę zrób tak:
new invisible_cast[33]
dodaj pod
new losowe_itemy[33]
znajdź
public RoundStart()
następnie znajdź
for(new i=0; i<33; i++) {
dodaj pod
losowe_itemy[i] = 0
i teraz moc dodaj tak
case Twoja_Klasa:
{
if(player_item_id[id] != 0)
show_hudmessage(id, "Posiadasz juz item")
else {
losowe_itemy[id]++
if(losowe_itemy[id] > 3) {
losowe_itemy[id] = 3
show_hudmessage(id, "Maksymalna ilosc losowych itemow to %i", losowe_itemy[id])
}
else
award_item(id, 0)
}
}
#291703 jak wyłączyć +dmg po zabiciu i napisany 0 lvl klas
Napisane przez Onyke
w 03.09.2011 12:24
#248699 Ograniczenie dodatkowych lub wampirzych obrazen
Napisane przez góruś
w 12.05.2011 17:54
#248547 Problem podczas kompilacji przy tworzeniu postaci
Napisane przez góruś
w 11.05.2011 21:33
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: scimit
- Regulamin