Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

scimit - zdjęcie

scimit

Rejestracja: 29.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.11.2011 18:44
-----

Moje tematy

Mag jako 2, nowa klasa ma 0 lvl.

10.09.2011 18:05

Witam, mam pewien problem. Otóż Mag jest jako 2 klasa, chociaż żeby ją wybrać naciska się 1, tak samo z innymi klasami. Stworzyłem nową klasę i ma 0 lvl po resecie tabeli. Trochę kombinowałem lecz dalej to samo ;/
Proszę o pomoc, daję +y
Z góry dziękuję za pomoc.
Załączam sma

ref..

jak wyłączyć +dmg po zabiciu i napisany 0 lvl klas

02.09.2011 20:36

Witam, mam pytanie:
Otóż dodałem sobie dwie klasy, jedna z nich ma dodatkowe obrażenia po naładowaniu noża, druga zaś wampirze obrażenia. Problem polega na tym, że po zabiciu tej klasy w następnej rundzie ona dalej ma tą moc..

Drugi problem polega na tym, że jak wracam z nowej strony na stare klasy, to wszystkie stare klasy mają po 0 lvl..

Pomoże ktoś ? ;-]

Jeżeli było to sorry ;/

Załączam sma.
Za pomoc z góry dziękuję i daję plusa ;-)

Postać sama się zabija, klasy mają 0 lvl

12.05.2011 19:57

Witam, mam dziwny problem. Otóż stworzyłem 2 nowe klasy, ta 2 jest premium. Proszę o rozwiązanie moich 2 problemów:
1) obydwie klasy mają 0 lvl
2) druga klasa gdy ją wybiorę automatycznie pada i runda zaczyna się od nowa po czym ona znowu pada...
Nie mam pojęcia co mam robić wrzucam sma na wszelki wypadek.
Z góry dziękuję za pomoc :-)

Ograniczenie dodatkowych lub wampirzych obrazen

12.05.2011 17:45

Witam, mam takie pytanie:
jak można zrobić, żeby np. jak mam w klasie że dodaje 2 dmg po naładowaniu noża, to że maksymalnie jest 10?
To samo z wampirzymi obrazeniami.
Z góry dziękuję za odpowiedź. Daję +
Sorry jak był już taki temat, bynajmniej takiego nie zauważyłem.

Jakby ktoś mi to mógł zrobić to wysyłam sma

Problem podczas kompilacji przy tworzeniu postaci

11.05.2011 19:25

Witam, mam "mały" problem z kompilacją pojawił się po dodaniu nowej klasy. Proszę o pomoc i z góry dziękuję :-)

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(431) : error 088: number of arguments does not match definition
dbmod_5.9l.sma(2499) : error 012: invalid function call, not a valid address
dbmod_5.9l.sma(2499) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(2499) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dbmod_5.9l.sma(2499) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(2499) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.
Done.