Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NiFreZ - zdjęcie

NiFreZ

Rejestracja: 23.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2011 15:31
-----

#317426 Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed)

Napisane przez NiFreZ w 03.11.2011 19:20

@ Sorka że odświeżam
CSW_GALI        14      give_item(id,"ammo_556nato")    give_item(id, "weapon_gali")            CLIP SIZE/BP SIZE: 35/90

Nie powinno być
CSW_GALIL        14      give_item(id,"ammo_556nato")    give_item(id, "weapon_galil")            CLIP SIZE/BP SIZE: 35/90
?
  • +
  • -
  • 1


#316938 [ROZWIĄZANE] Czy da się dodać nóż do klasy?

Napisane przez NiFreZ w 02.11.2011 18:21

http://amxx.pl/topic...klasy-dany-noz/
  • +
  • -
  • 1


#316929 [ROZWIĄZANE] Czy da się dodać nóż do klasy?

Napisane przez NiFreZ w 02.11.2011 18:14

Tak jest taka możliwość , użyj funkcji szukaj jest to na forum
  • +
  • -
  • 1


#316886 [ROZWIĄZANE] Problem [argument type mismatch (argument 2)]

Napisane przez NiFreZ w 02.11.2011 17:28

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_clcmd("say /sklep", "Sklep",  ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep",  ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /shop", "Sklep",  ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say_team /shop", "Sklep",  ADMIN_LEVEL_H);


zamien na

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_clcmd("say /sklep", "Sklep",  ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep",  ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /shop", "Sklep",  ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say_team /shop", "Sklep",  ADMIN_LEVEL_H);

}

  • +
  • -
  • 1


#316529 [ROZWIĄZANE] Problem z /rune

Napisane przez NiFreZ w 01.11.2011 18:34

Znajdz

register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
i Zamień na
register_menucmd(register_menuid("Sklep z dodatkami"), 1023, "select_rune_menu")


Ponieważ w Menu pierwsze "Literki" to Sklep z dodatkami a nie Sklep z runami to nie odnosi się do tego menu tylko do powietrza :>
  • +
  • -
  • 1


#225224 Ewolucje klas

Napisane przez NiFreZ w 14.03.2011 07:29

Dokładnie , w taki sam sposób można zrobić nazwe klasy :)
  • +
  • -
  • 1


#205004 Serwer padł, przez QTM_CODMOD.amxx

Napisane przez NiFreZ w 11.01.2011 07:37

wyłącz Galileo , miałem to samo. :)
  • +
  • -
  • 1


#184424 Klasa z AutoBunny Hopem Oraz Item No Recoil

Napisane przez NiFreZ w 30.10.2010 18:39


Auto BunnyHop
1. Znajdz

//Before freeze_ended check
2. Dodaj Nad tym
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && player_class[id]==Klasa)
        {
                new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
                
                
                if (flags & FL_WATERJUMP)
                        return PLUGIN_CONTINUE
                if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
                        return PLUGIN_CONTINUE
                if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
                        return PLUGIN_CONTINUE
                
                new Float:velocity[3]
                entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
                velocity[2] += 250.0
                entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
                
                entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
        }
3.Oraz do Define dodajemy
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)

No Recoil - Item
1.Szukasz
new player_b_damage[33]
2.Dodaj pod tym
new no_recoil[33];
3.w Reset_item_skill dodajesz
no_recoil[id]=0
4.do client_prethink najlepiej na poczatku dodajesz
if(no_recoil[id]){
                 Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
                 set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
	}

I Gotowe =]


  • +
  • -
  • 4