Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ewolucje klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.03.2011 18:07

Witam, widziałem już kiedyś temat na tym forum lecz tamto było tak pisane powierzchownie i nie wiem co i jak czy ktoś mógłby zrobić poradnik dotyczący ewolucji klas ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.03.2011 19:44

A więc czy możecie zrobić ? (up twoja odpowiedź była bardzo pomocna łap +)
  • +
  • -
  • 0

#3 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 13.03.2011 20:37

Jak ma wyglądać ta ewolucja ?

Dodano 13 marzec 2011 - 20:38:
Jezeli ktos wbije klasą np lvl 100 to zmienia sie mu nazwa i ma nowy skill ?

Dodano 13 marzec 2011 - 20:39:

Tak możemy, co nie oznacza że zrobimy ;]


Denne teksty zostaw dla siebie , forum jest od pomocy
  • +
  • -
  • 0

#4 dRaq

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 13.03.2011 21:01

Jest to dokładna odpowiedź na zadane pytanie. Mógł zapytać "czy zrobicie" a nie "czy możecie zrobić"
  • +
  • -
  • 0

#5 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2011 06:45

"Jezeli ktos wbije klasą np lvl 100 to zmienia sie mu nazwa i ma nowy skill ?"

Dokładnie tak. Można jeszcze dodać jakiś dźwięk lub napis z informacją o lvlup'u
Tylko po lvl up będzie ciągnięty ten sam level czy może od 1 lvlu ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 14.03.2011 07:13

Teoretycznie na logikę można dożo zrobić

Zrobic jeszcze jedna zmienna do sql np ewolucja

i dac w jakims publiku np giveexp

if(ewolucja[id]==0 && player_lvl[id]>100)
ewolucja[id] = 1
i potem robisz ze jesli ewolucja == 1 to zmienia sie name

co do mocy to mozna dac np

if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Xardas &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
moc blinka (telrport)
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Xardas && ewolucja[id] == 1 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
moc po 100 lv czyli po ewulacij
  • +
  • -
  • 1

#7 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 14.03.2011 07:29

Dokładnie , w taki sam sposób można zrobić nazwe klasy :)
  • +
  • -
  • 1

#8 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2011 13:35

ehh, mi trzeba podać jak łatki ctrl+c i ctrl+v, ale umiem dodawać klasy i znam angielski więc nie trzeba tak BARDZO wyjaśniać, z góry dzięki jak by ktoś się jeszcze trochę wysilił i opisał to bardziej szczegółowo.
  • +
  • -
  • 0

#9 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 14.03.2011 14:25

To powiedz co dokładnie chcesz, Np.
Jak ktos wbije 100 lvl KLASA1 to odblokowywuje sie mu KLASA2
  • +
  • -
  • 0

#10 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2011 16:30

Tak dokładnie,
Gracz nabija klasą1 X lvl to:
Zostanie odegrany dźwięk .mp3
Zostanie wyświetlona informacja o ewolucji do Klasy2
Zostanie automatycznie zmieniona nazwa w menu z wyborem klas zamiast Klasa1 to Klasa2
W menu będzie dodany dopisek po lvlu klasy poziom ewolucji klasy Max ewolucja to 3 (Jak jest na to jakiś prosty sposób a jak nie to nie)
A co do zmiany mocy do klasy to wystarczy tej klasie dodać moc jak każdej innej ?
  • +
  • -
  • 0

#11 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 14.03.2011 16:45

Ewolucja klasy 2 ma być osobną klasą ?
  • +
  • -
  • 0

#12 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2011 16:49

Wydają mi się że by było łatwiej jakby właśnie była osobną.? Czyż nie ?
A dodam jeszcze że gdy klasa jest na poziomie ewolucji 2 to by się przydał nowy skilltree w sensie zaostrzone efekty np: dla klas na lvl ewo 1 ilość żyć za 1 pkt do siły = 1 dla klas na lvl ewo po 2 pkt do siły za 1 pkt i tak dalej do 3 ewo. to samo z innymi skillami.

Użytkownik Death_Player edytował ten post 14.03.2011 16:53

  • +
  • -
  • 0

#13 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 14.03.2011 16:59

Zbyt dużo chcesz ; /
1. Daj sma zeby ktos to wogóle zrobil Ci. ; )
  • +
  • -
  • 0

#14 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2011 17:16

poprzednie sma uległo obrażeniom jak da rade to proszę o naprawienie jak nie to proszę tu napisać to przepiszę.

Dodano 15 marzec 2011 - 20:37:
Jak udało wam się naprawić owy błąd to podeślijcie .sma .

Dodano 16 marzec 2011 - 16:42:
Napiszcie czy jakieś postępy.

Dodano 18 marzec 2011 - 07:12:
to są już jakieś te postępy? chociaż tamten błąd spróbujcie naprawić.

Dodano 19 marzec 2011 - 08:05:
Naprawił może ktoś już to sma ? pilnie potrzebne

Dodano 21 marzec 2011 - 07:14:
napiszcie chociaż czy ktoś to robi czu mam czekać że coś się tu stanie z tym diablo czy mam już zacząć robić nowe ?

Załączone pliki


Użytkownik Death_Player edytował ten post 14.03.2011 17:16

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych