CSW_GALI 14 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_gali") CLIP SIZE/BP SIZE: 35/90Nie powinno być
CSW_GALIL 14 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_galil") CLIP SIZE/BP SIZE: 35/90?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez NiFreZ
w 03.11.2011 19:20
Napisane przez NiFreZ
w 02.11.2011 18:21
Napisane przez NiFreZ
w 02.11.2011 18:14
Napisane przez NiFreZ
w 02.11.2011 17:28
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "Sklep", ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep", ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /shop", "Sklep", ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say_team /shop", "Sklep", ADMIN_LEVEL_H);
zamien na
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "Sklep", ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep", ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /shop", "Sklep", ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say_team /shop", "Sklep", ADMIN_LEVEL_H);
}
Napisane przez NiFreZ
w 01.11.2011 18:34
register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
i Zamień na
register_menucmd(register_menuid("Sklep z dodatkami"), 1023, "select_rune_menu")
Napisane przez NiFreZ
w 14.03.2011 07:29
Napisane przez NiFreZ
w 11.01.2011 07:37
Napisane przez NiFreZ
w 30.10.2010 18:39
Auto BunnyHop
1. Znajdz
//Before freeze_ended check2. Dodaj Nad tym
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && player_class[id]==Klasa)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
3.Oraz do Define dodajemy#define FL_WATERJUMP (1<<11) #define FL_ONGROUND (1<<9)
new player_b_damage[33]2.Dodaj pod tym
new no_recoil[33];3.w Reset_item_skill dodajesz
no_recoil[id]=04.do client_prethink najlepiej na poczatku dodajesz
if(no_recoil[id]){
Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}



Moja zawartość