Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NiFreZ - zdjęcie

NiFreZ

Rejestracja: 23.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2011 15:31
-----

#319796 Bag + Totem Leczacy = SPAAAAM

Napisane przez Stachuu :D ?? w 09.11.2011 19:24

pacz


public item_totemheal(id)
{
    if (used_item[id])
    {
        hudmsg(id,2.0,"Leczacy Totem mozesz uzyc raz na runde!")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
   
    used_item[id] = true
    

kod z totemu widac ze jak used_item = false stawia totem

po postawieniu totemu used_item = true

teraz inny kod

public item_money_shield(id)
{
if (used_item[id])
    {
        RemoveFlag(id,Flag_Moneyshield)
        used_item[id] = false
    }

to kod od pancerza 50%

jesli used_item = true zamienia na false tym samym daje stawiac totem
  • +
  • -
  • 1


#319543 [ROZWIĄZANE] [id] [pid] [kid] Jakie są i Co oznaczają?

Napisane przez Syczaj w 08.11.2011 20:26

każda z tych 'zmiennych' to id gracza, czyli numerek od 1 do 32 (bo chyba o to ci chodzi)
Możesz je nazwać jak chcesz

najprostszy przykład

client_putinserver(id){
}
możesz równie dobrze napisać
client_putinserver(kid){
}
client_putinserver(rid){
}
client_putinserver(kupa){
}
client_putinserver(lubieplacki){
}
client_putinserver(fafusie){
}

każda z tych zmiennych oznacza to samo, czyli index gracza (1-32)

jeśli np dasz
public client_death ( killer, victim, wpnindex, hitplace, TK )
możesz równie dobrze dać
public client_death ( zabojca, ofiara, indexbroni, mniejsceuderzenia, teka )
public client_death ( tytus, romek, atomek, klacz, buc )
Wszystkie te zmienne kolejno oznaczają to samo.
zabojca, killer, tytus - id gracza ( w tym wypadku, który zabił gracza)
ofiara, romek, victim - id gracza (w tym wypadku ofiary)
indexbroni, wpnindex, atomek - indeks broni (CSW_nazwa_broni)
miejsceuderzenia, klacz, hitplace - w ktora czesc zostal oddany ostatni strzal (HIT_nazwa_czesc_ciala)
buc, teka, TK - czy był to teamkill (jest równe 1 jeśli tak, 0 jeśli nie)

teraz kminisz? ^^

kazda funkcja ma w swoim includzie wszystko wyjaśnione, tutaj masz część po polsku:
Dokumentacja AMXX.pl

proponuje porzucić kod diablo, bo jest dość pogmatwany.
Zacznij od prostszych pluginów (dawanie komuś czegoś na spawnie, zmiana obrażeń, wiadomości kto, kogo, z czego zabił)



new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
new headshot = read_data( 3 );
read_data(1) czyta pierwszy zwracany argument, (2) drugi, (3) trzeci itd. Sam do końca nie kminie czemu nie wpisuje się niekiedy zmiennych w nawiasach przy wywoływaniu funkcji, ale działa tak samo.
  • +
  • -
  • 1


#319480 [ROZWIĄZANE] [id] [pid] [kid] Jakie są i Co oznaczają?

Napisane przez KariiO w 08.11.2011 19:05

kid i vid jest w deathmsg w diablo modzie
kid to skrót od zabójcy, mi się to osobiście kojarzy z kidnapper czyli porywacz po ang
vid to victim czyli ofiara :)
może tam również dać dziadek i babcia tylko porównujesz co jest co.
  • +
  • -
  • 1


#319482 [ROZWIĄZANE] [id] [pid] [kid] Jakie są i Co oznaczają?

Napisane przez dasiek w 08.11.2011 19:08

Kid i Pid możesz sobie nazwać jak chcesz. zauważ, że każdy z nich mają na końcu id i zapisują konkretnie wymagane IP. ja np korzystam zamiast attacker to idattacker, bo przejżyździej. większość takowych ID jest pobierana funkcją read_data więc wystarczy poszukać . ;)
  • +
  • -
  • 1


#319472 [ROZWIĄZANE] [id] [pid] [kid] Jakie są i Co oznaczają?

Napisane przez dasiek w 08.11.2011 18:54

kid i pid to zapewne nazwy zmiennych, bez kawałku kody nic nie pomożemy. ;)

pid było używane jako id gracza na którego nacelujemy (tak jest na forum, takową funkcje i ja posiadam)

co to attacker to id gracza który nas atakuje (zadaje nam obrażenia) używane przede wszystkim w TakeDamage ;)
  • +
  • -
  • 1


#319146 [ROZWIĄZANE] PAWN Krok Po Kroku

Napisane przez R3X w 07.11.2011 19:53

Jak nie znasz choćby podstaw angielskiego nie bierz się za programowanie
http://www.compuphas...guage_Guide.pdf
  • +
  • -
  • 1


#317143 Diablomod by Onyke

Napisane przez Kapucha112 w 03.11.2011 01:00

Na alliedmods już dawno byłby w unapproved.

Nie chodzi tu o ten pokemoniasty kod, ale o samo podejście autora do tego :>
Po co wydawać to skoro nie będziesz tego supportował?
Trzeba było rozłożyć poszczególne moce klas / itemy na części i wrzucić do tutoriali.
Moim zdaniem to mija się z celem ;/

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany to mogę wrzucić poprawioną wersję tutaj lub wysłać na pw.
Tu są błędy, & usprawnienia które wykonałem u siebie:
- Brak naprawy mocy pistoletowych
- Niewidzialność przy kucaniu nie zadziała bez odpowiedniego Hama.
RegisterHam(Ham_Player_PreThink,"player","player_Think",1)
- Fakemeta_Util :crazy:
- Taski => Fw_CmdStart
- Błędy w konsoli [Kusza / Fireball]
- Efekt przy zamrożeniu jak z frostnovy

Nie pamiętam nawet co tam zmieniałem.
Teraz już tym się nie bawię.
Mam teraz lepszą zabawę z DiabloModem z API.

Aha no i połączyłem prethinki w jeden, by nie robić totalnego syfu :)
  • +
  • -
  • 1


#316979 nvault

Napisane przez DarkGL w 02.11.2011 19:07

public ZapiszMane(id) {
	if(is_user_bot(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64], name[48];
	new typ_zapisu = get_cvar_num("diablo_sql_save");
	switch(typ_zapisu) {
		case 0: get_user_name(id, name, charsmax(name));
			case 1: get_user_ip(id, name, charsmax(name));
			case 2: get_user_authid(id, name, charsmax(name));
		}
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-mana", name, typ_zapisu);
	format(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i#%i", player_pkt[id],player_pkt2[id]); // jeśli ktoś chce, może tutaj dodać po spacji więcej tych zmiennych
	nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public WczytajMane(id) {
	if(is_user_bot(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64], name[48];
	new typ_zapisu = get_cvar_num("diablo_sql_save");
	switch(typ_zapisu) {
		case 0: get_user_name(id, name, charsmax(name));
			case 1: get_user_ip(id, name, charsmax(name));
			case 2: get_user_authid(id, name, charsmax(name));
		}
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-mana", name, typ_zapisu);
	
	nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 63);
	
	new szFirst[16],szSec[16];
	parse(vaultadata,szFirst,15,szSec,15)
	
	player_pkt[id] = str_to_num(szFirst);
	
	player_pkt2[id] = str_to_num(szSec);
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#316906 New to jaka typa zmiennej

Napisane przez ParadisO w 02.11.2011 17:49

w jakim celu ??

poczytaj
http://amxx.pl/topic...ienne-co-i-jak/
myślę, że Ci się przyda
  • +
  • -
  • 1


#316902 New to jaka typa zmiennej

Napisane przez ParadisO w 02.11.2011 17:46

integer (liczbowy)
zmienne typu tekstowego deklarujesz jako tablice znakowe
np
new zmienna[33][64]

  • +
  • -
  • 1


#316459 [ROZWIĄZANE] Problem z /rune

Napisane przez MariO ak Killer w 01.11.2011 17:02

Witam mam taki problem otoz na serwerze gdy gracz wpisze /rune i ma menu wybiera np. losowy item za 5000 klika i nic sie nie dzieje a menu znika i tu pytanie jak temu zradzic aby dzialalo to poprawnie daje sma. Dziekuje

Załączone pliki




#316528 [ROZWIĄZANE] Problem z 1/%i nie pokazuje ile

Napisane przez ParadisO w 01.11.2011 18:34

a masz to
if (player_b_m4master[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_m4master[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze m4")
}

w
public iteminfo(id)
  • +
  • -
  • 1


#204832 crashe serwera ;/

Napisane przez DaddyKuba w 10.01.2011 18:34

Dodaj debug za QTM_CodMod.amxx w plugins.ini
Czyli:
QTM_CodMod.amxx debug
i wtedy daj logi.
  • +
  • -
  • 1


#204976 crashe serwera ;/

Napisane przez DaddyKuba w 10.01.2011 23:13

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           4484 bytes
Code size:            44360 bytes
Data size:           294968 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  360196 bytes
Done.
Przy kompilacji 0 błędów.

Wyłącz wszystkie pluginy oprócz i załączaj je pojedynczo po czym sprawdzaj czy się crashujesz, w końcu dojdziesz do zródła crashy.
  • +
  • -
  • 1


#203567 /dajmonety jak to zrobić

Napisane przez Monsulito w 07.01.2011 03:04

co do komendy to :
w
 public plugin_init()

daj
register_concmd("amx_givemonety","givemonety",ADMIN_IMMUNITY,"<Nick> <Ilosc>")

na koniec kodu daj


public givemonety(id,level,cid){
if(is_user_connected(id)){
new name[32], count[32]
read_argv(1, name, 31)
read_argv(2, count, 31)

new ilosc=str_to_num(count)
new player = cmd_target(id, name, CMDTARGET_ALLOW_SELF)

monety[player]+=ilosc

}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1