Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bag + Totem Leczacy = SPAAAAM


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 01.11.2011 19:08

Tak jak w temacie jak to naprawic?
  • +
  • -
  • 0

#2 Kavi76

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 08.11.2011 15:59

Bag + Totem Leczacy = SPAAAAM



mógłbyś bardziej przybliżyć ten temat bo jakoś zabardzo nie wiem o co b
  • +
  • -
  • 0

#3 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 08.11.2011 17:47

A więc , jeżeli klasa Nerkomanta ma na start totem leczący oraz dostanie item który posiada coś do użycia na E to może spamować Totemami
  • +
  • -
  • 0

#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 09.11.2011 18:59

wszystko zwiazane jest z used_item

1 item ustawia na true a 2 na false i można tak w nieskończoność
wywal to aby te itemy mógłby byc łączone lub zrób to na innej zmiennej
  • +
  • -
  • 0

#5 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 09.11.2011 19:10

-.- ... gdybym wiedział dokłądnie ocb itp to bym nie pytał na forum tak..
  • +
  • -
  • 0

#6 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 09.11.2011 19:24

pacz


public item_totemheal(id)
{
    if (used_item[id])
    {
        hudmsg(id,2.0,"Leczacy Totem mozesz uzyc raz na runde!")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
   
    used_item[id] = true
    

kod z totemu widac ze jak used_item = false stawia totem

po postawieniu totemu used_item = true

teraz inny kod

public item_money_shield(id)
{
if (used_item[id])
    {
        RemoveFlag(id,Flag_Moneyshield)
        used_item[id] = false
    }

to kod od pancerza 50%

jesli used_item = true zamienia na false tym samym daje stawiac totem
  • +
  • -
  • 1

#7 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 09.11.2011 20:08

To wiem , ale jak temu zaradzić


a juz wiem , dzięki ;)

Użytkownik NiFreZ edytował ten post 09.11.2011 20:15

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych